Мұқанов Шыбынсыз жаз

Әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспар (3 сынып)
Сабақтың мақсаты: Сәбит Мұқановтың Шыбынсыз жаз мәтінін түсініп оқуға үйрету. Мазмұнын негізгі идеясын ашуға мүмкіндік жасау. Табиғатты қорғауға түсінік жасау.
Сілтеме: 1. Әдебиеттік оқу 3 - сынып Алматы, Атамұра 2014.
2. Жоспар
3. СТО
4. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Күтілетін нәтижесі: Ақын өмірі Шыбынсыз жаз мәтіні туралы ақпарат алады. Мәтіннің мазмұнын, негізгі идеясын аша білуге қоршаған ортаны қорғауға және топта жұмыс жасауға үйренеді
7 модульдің қолданылуы
Сыни тұрғыдан ойлау , Оқу үшін бағалау , Оқытуды бағалау , Оқытуды басқару және көшбасшылық , Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Қолданылатын әдіс - тәсілдер Сыни ойлау арқылы оқушылар өзін - өзі формативті бағалау әдісі. Топқа бөлу, бағалау, сұрақ - жауап, талдау, ой қозғау. Ойын түрлері. СТО әдісі, АКТ
Ресурстар: Флипчарт
Маркерлер
Интербелсенді тақта
Стикерлер
Ноутбук
Жетондар
Тапсырмалар 1 – тапсырма
Жеке жұмыс
Ой қозғау Суретпен жұмыс
3 - тапсырма
Жеке және топтық жұмыс

Бағалау Топтар Бағалау бетшесі , Бағдаршам арқылы бағалайды
Рефлексия Білдім. Білгім келеді. Білмедім
Үй тапсырмасы Сәбит Мұқановтың Шыбынсыз жаз мәтінін түсініп оқу

Сәбит Мұқанов Шыбынсыз жаз . жүктеу
Сәбит Мұқанов Шыбынсыз жаз . слайдты жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауышты бітірген оқушы
Бастауыш сынып оқушыларына ана тілі пәнінен экологиялық тәрбие беру
АБАЙ. 1845-1904
МЕТАФОРАНЫҢ СӨЗЖАСАМДЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
Абай табиғат жыршысы
Абайдың табиғат тақырыбындағы өлеңдерін насихаттау
Әдеби портрет ұғымы
Қазақ әдебиетіндегі әдеби портрет: ерекшелігі, маңызы, сипаттамасы
Өлеңді сөйлем - ерекше сөйлем
АБАЙДЫҢ ТАБИҒАТ ЛИРИКАСЫНА ҚАТЫСТЫ ӨЛЕҢДЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
СӘБИТ МҰҚАНОВ туралы
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Алгоритмнің жазылу түрлері мен құрылымдық негіздері
Батыс Сібір жазығы
Сәбит Мұқанов жайлы
ОРХОН – ЕНИСЕЙ ЖАЗБА ЕСКЕРТКІШТЕРІ
Сәбит Мұқанов
С. МҰҚАНОВТЫҢ ШОҚАН ЖАЙЛЫ МАҚАЛАЛАРЫ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы