Тарихи концепті
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:
Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын сипаттайды. Жыл мезгілдерін, жайылым түрлерін айта алады. Төрт түлік малдан алынатын өнімдерді атайды.
Басым көпшілігі:
Көшпелі мал шаруашылығының тиімді болғанын анықтайды. Қазақстан аумағындағы мал шаруашылығы, егіншілік дамыған аймақтарды картадан көрсетеді. Көшпелі мал шаруашылығы мен отырықшылықты салыстыра алады.
Кейбірі:
Көшпелі мал шаруашылығының маңыздылығын атайды. Көшпелі мал шаруашылығының дамуы қоғамға қандай мүмкіндіктер бергенін сипаттайды.
Тарихи концепті: Маңыздылық, дәлел. айырмашылық.
Бағалау критерийі 1. Ежелгі шаруашылықтың түрлерінің қалыптасуын, себептерін анықтайды.
2. Қазақстан териториясында таралған шаруашылық түрлерін көрсетеді.
3. Көшпелі мал шаруашылығының тиімділігін сипаттайды.
Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы жүктеу
Әлем бейнесі және әлемнің тілдік бейнесі ұғымдары
Тіл танымдық оқу практикасы
Когнитивтік лингвистиканың тарихи танымдық негіздері
Когнитивтік лингвистика және әлемнің тілдік бейнесі
Жол концептісінің танымдық сипаты және когнитивтік негіздері
Когнитивтік лингвистиканың лингвомәдениеттану және этнолингвистика ғылымдарымен сабақтастығы
Қазақ тіліндегі «Туған жер» концептісі
Сұлулық концептісінің тілдегі көрінісі
Қазақ тілі грамматикалық категорияларының антропоөзектілігі
«Ақ» – «Қара» концепті: оппозициясы мен қызметі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Бауыр ауруларын зерттеудегі қысқаша тарихи мағұлмат
«КЕҢІСТІК» КОНЦЕПТІСІНДЕГІ ЖЕР-СУ АТАУЛАРЫНЫҢ ВЕРБАЛДАНУЫ
Ш.МҰРТАЗАНЫҢ «ҚЫЗЫЛ ЖЕБЕ» РОМАНЫНДАҒЫ ТАРИХИ ШЫНДЫҚ
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Диалектикалық және тарихи материализмнің теориялық бастаулары
Әлеуметтендіру педагогикасындағы ата-ананың тарихи орны
Батыс Қазақстандағы мәдени-тарихи ескерткіштер туралы