Оқушыларды ертегіні сүюге тәрбиелеу
Сайыс - ойын: Ертегі әлеміне саяхат
Мақсаты:
1. Оқушыларға ертегі туралы айту, оның түрлерін бөле білу. Ертегілердің кейіпкерлеріне мінездеме бере білуге үйрету.
2. оқушылардың ойлау, есте сақтау, еркін сөйлеу қабілеттерін дамыту.
3. Оқушыларды ертегіні сүюге тәрбиелеу.
Ұйымдастыру кезеңі:
Жүргізушінің сөзі: - Сәлеметсіздер ме, балалар және келген қонақтар! Біз бүгін бесінші сынып арасындағы Ертегі әлемінде деген КВН - ді тамашалаймыз.
Ертегі деген не? Әр халықтың өзінің ертегілері бар және олардың кіріспе сөздері де әртүрлі басталады. Мысалы: орыс халқының ертегілерінде Жыли - были деп басталса, қазақ халқының ертегілерінде айтылғандай,
Бар екен де, жоқ екен,
Бөре бақауыл екен
Түлкі жасауыл екен,
Ертек, ертек, ерте екен,
Ешкі жүні бөрте екен,
Құйрығы келте екен,
Құйрығы қызыл екен,
Құйрық жүні ұзын екен , - деп, біз де ертегі әлеміне кірейік, ойындарға, жеңіске жетейік.
Алдымен үш топқа бөлініп, ертегіге байланыстыра командамыздың атын қояйық.
1 - тапсырма. Сөзжұмбақ
1. Кім сыпырғыда ұшады?
2. Аленушканың інісі неге айналды?
3. Үш басты жануар?
4. Қыста ұйықтайтын аң?
5. Апасы мен атасынан не қашады?
6. Қасқыр лақтарға ненің өлеңін айтады?
7. Қызыл телпек нені кездестірді?
8. Түлкі: - балықты құйрығыммен ұстадым – деп нені алдады?
9. Қай ертегіде барлық аң бір үйге сыйып кетеді?
2 - тапсырма Көрініс
Әр топ ертегілердің инсценировкасын көрсетуі үшін оқушыларды ортаға шақырайық.
3 - тапсырма. Ақыл - жастан, асыл - тастан . (Ертегіден алынған сөздерді оқимын, ал топтар қай ертегі және кейіпкерлері кім екенін атаулары керек).
1. Келші, менің мұрныма отыршы, соңғы кезде менің құлағым нашар естіп жүр. (Бауырсақ)
2. Әй, шал, мен ханша болғым келеді, - деді кемпір. (Алтын балық)
3. Үш баласы өз оқтарын әр жаққа атып, сол оқтармен бірге қалыңдықтарын алып келу керек. (Ханшайым бақа)
4. Әжей, сіздің мұрныңыз неге үлкен? (Қызыл телпек)
5. Аю аспаннан: - Отырма, демалма, самсаны жеме деген дауысты естіді (Маша мен аю)
6. Менің сақам қайда - деп, жылады бала. (Алтын сақа)
4 - тапсырма. Тез құра!
- Менде үш конверт бар, ішінде сурет бар, соған байланысты қысқаша ертегі құра.
- Осымен бүгінгі Ертегі әлемінде деген ойын сауығымыз аяқталды. Топтардың белсенді қызығушылықпен қатысқаны үшін көп - көп рақмет!
Ертегі әлеміне саяхат жүктеу
Қазақ халық ертегілері арқылы бастауыш мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбиені қалыптастыру жолдары
3 сынып математика сабақтарындағы халық педагогикасының озық үлгілерін пайдалану
Бастауыш сынып оқушыларының белсенділігін халық ертегілері негізінде тәрбиелеу
Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде халық ертегілерін оқыту процесінің рөлі
Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде халық ертегілерін оқыту процесіндегі ролі
Бастауыш сыныптағы ертегілерді оқыту
Қазақ ертегілерінің ішіндегі Түркі халықтарына ортақ кейіпкерлер - Алдар көсе , Қожанасыр және Тазша бала
Ертегілерді оқыту барысыңда оқушыларды қайырымдылыққа тәрбиелеудің теориялық негізі
Бастауыш сынып оқушыларын ертегілер негізінде тәрбиелеу
3-сынып «Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Оқыту және тәрбиелеу тілі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу