Неше қоян

Ұйымдастырылған оқу іс - әректінің технологиялық картасы
ІІ кіші топ
Білім беру саласы: Таным
Бөлімдері: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы: 2 және 3, және 3 сандарын салыстыру
Мақсаты: Екі топтағы заттардың тең және тең еместігін анықтауға үйрету. Үшке дейін санау машығын жетілдіру. Затарды шамасына қарай салыстыру дағдысын дамыту. Геометриялық фигуралардың аттарын атай отырып, топтастыруды жалғастыру. Ұсақ қол маторикаларын дамыту. Сипап сезу қабілеттерін аттыру. Монтесори элеметтері қолдана отырып, баланы жан – жақты тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: 1, 2, 3 сандарының карточкасы, 1, 2, 3 сандарына байланысты суреттер, фигуралардың суреттері.
Қажетті құрал - жабдықтар: монтессори материалдары.
Сөздік жұмысы: бір – один – one, екі – два – two, үш – три – three.
Билингвальді компонент:

Мотивациялық - қозғаушылық
Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгін бізге қонақтар келді. Қане, бәріміз шатық шеңберге тұрып, қонақтармен, бір – бірімізбен амандасып алайық.
Шаттық шеңбер
Ізгі сөздер
Бақшамызға барғанда,
Жолыққан бар жандарға,
Ертемен, ақ пейілмен,
Қайырлы таң! - деймін мен.
Күндіз де елді елеймін:
Қайырлы күн! - тілеймін.
Үйге кешке келемін,
Не дерімді білемін:
Кеш жарық! - деп кіремін.
- Балалар, біз сендермен нешеге дейін санап үйрендік?
- Қане, бәріміз бірге санайықшы.
Бірнеше балаларға жеке – жеке және барлығына қазақ тілінде, орыс тілінде және ағылшын тілінде санату.

Ұйымдастыру - Іздестіру
3 санын көрсету.
- Мынау үш саны. Ол екіден кейін тұрады. Үш екіден және бірден көп. Қане, бәріміз бірге санайықшы.
- Бір, екі, үш.
Топтап, және жеке – жеке санату.
Билингвальды компонент: бір - один - one, екі - два - two, үш – три – three.
- Бұл не?
- Неше мысық көріп тұрсыңдар?
- Ал мына суретте не көріп тұрсыңдар?
- Неше қоян бар екенін санайықшы.
- Неше қоян?
- Ал мына суретте не көріп тұрсыңдар?
- Неше арыстан бар екенін бірге санайықшы.
- Ал енді айтыңдаршы бір мысық көп пе, екі қоян көп пе, алде үш арыстан көп пе?
2 және 3, және 3 сандарын салыстыру. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Сиқырлы есептер
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Балабақшада бала тілін дамытудың маңызы
Мектепалды дайындық топтарындағы балаларға қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Бастауыш сыныпта математикадан ұйымдастырылатын сыныптан тыс жұмыстар және оны өткізу әдістемесі
Қояндардың азықтануы
Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету
Балаларды санға үйретуге ақыл-ойдың әдістері
Сенсорлық тәрбие
Математика сабақтарында оқушылардың үлгірмеушілігін болдырмау (2 сынып бойынша)
Ерте, ерте, ертеде, ел әлденеше хандыққа бөлінген заманда, жаз жайлауда өзен жағасына малын қатар жусататын екі қойшы болыпты
Дүрия бірнеше адамдарымен ішке кіріп
Өнеркәсіп кәсіпорындары тиісінше бірнеше акционерлік қоғамдар мен серіктестіктерге біріккен
Қоян сенімді түрде
Бір қоянның жалғыз көжегі бар екен
Жаз күнінде мысық пен қоян кез келіп, екеуі сөйлеседі
Бірнеше жылдар өткеннен кейін хан бір байдың қырық қызы бар деп естиді
Жалғама - күрылысы мен жалғану сипатына байланысты артерия доғалары, артерия торлары, ғажап торлар, тамырлар тораптары, артериола - венулалық жалғама болып бірнеше түрге бөлінеді
Қояндардың тұқымдары
Мұнда биік - биік асқар таулар, мөп - мөлдір көлдер, неше түрлі өсімдіктер мен дәрілік қасиеті бар шөптер өседі