Ынталарыңыз қалай

Сабақтың тақырыбы: Сүт қалай ұйықтады? О. Әубәкіров
Сабақтың мақсаты: Сүт туралы білімдерін толықтыру, мәтіндегі негізгі ойды, идеяны анықтату.
Міндетті: Қазақтың белгілі сықақшыл ақыны О. Әубәкіровтің өмірбаянымен таныстыру, ертегідегі астарлы ойды ашу
Күтілетін нәтижелер: Оқушының жаңа тақырыпты оқып - білуге деген ынта - жігері қалыптасады, өз ойын толық жеткізе білуге үйренеді.
Көрнекіліктер: суреттер, слайдтар, интернет материалдары, кестелер, сиқырлы қалпақтар
Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру бөлімі. Амандасу. Сыныпты білім ағашынан алма теру арқылы 4 топқа бөлемін.
Психологиялық дайындық Ақ тілек. Әсем күлкі
- Көңіл - күйлеріңіз қалай?
- Керемет!(қолдарын көтереді)
- Сабаққа дайындықтарың қалай?
- Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)
- Ынталарыңыз қалай?
- Ғажап! (қолдарын көтереді)
- Ендеше сабағымызды бастайық!
- О, о, о(бас бармағын көтереді)

II. Үй тапсырмасын тексеру
Ы. Алтынсариннің Салақтық деген әңгімесінің мазмұнын сұрау.
Салақтық туралы жазып келген мақал - мәтелдерін оқыту.

III. Жаңа сабаққа кіріспе
Сөздік пазыл арқылы бүгінгі сабаққа қатысты сөздерді табу.
ұ ж д й н ә
э й ю т м ж
в р қ й г е
е п а ы ғ м
ю р к я ш ю
ш қ т ч к ы
щ о с е в л
с ү т ц г і
Құрастырылған сөздердің бүгінгі сабаққа қатысты екенін түсіндіріп өтемін.

IY. Мәселені болжау О. Әубәкіровпен таныстыру.
Оспанхан Әубәкіров
Сатирик
Ұшбұлақ
1934 - 1986
Театр
Қағазқалпақ
ақын, жазушы
Ара Шмель
Қожанасыр чемпион

Y. Мәтінмен жұмыс
а) Электрондық оқулықтан жаңылтпашты, ертегіні тыңдатамын
ә) Мәтінді жеке - жеке оқып танысады
б) Мәтін мазмұнымен жұмыс жүргізіледі
Ақиқат па жалған ба?
Мазмұны Ақиқат па? Жалған ба?
Сүт ұйып қапты.
Ұйықтап қапты.
Айқайлап жатса да оянбапты.
Бықырып тұрып ашыпты.
Бұл сүтке ұйқы ұя сапты.
Әжем дорбаға құя сапты.
Формативтік бағалау Жақсы жауап берген оқушылардың төсіне жұлдызша жапсырып отырамын

YI. Жұптас - бірік - талқыла әдісі бойынша топтық жұмыс
1 - топ Сиқырлы қалпақтар әдісі
Ақ қалпақ Ертегіні күлдіріп оқып беруге тырысу
Қызыл қалпақ Ертегіні жылатып оқып беруге тырысу.
2 - топ Топтастыру әдісі
Конверттегі тағамдардың суретінің ішінен сүт тағамдарын тауып жапсыру.
3 - топ Дұрыс сөз тіркесін тап Берілген сөздерден дұрыс сөз тіркестерін құрап жаз.
Балдай, тәтті, құрт, тұздалған, қышқыл, туралған, айран, кепкен, қара, ашыған, сүт
4 - топ Сызбаны толтыру.
Сүттің неден алынатынын, қандай тағамдар жасалатынын жаз.
айран, құрт, қаймақ, ірімшік сары май, қатық, мақал
1. Сиырдың сүті – тілінде
2. Малды теппе, сүтті төкпе
Формативтік бағалау Жақсы жауап берген оқушылардың төсіне жұлдызша жапсырып отырамын
YII. Қарама - қарсы пікірлер
Ұйқының пайдасы Ұйқының зияны

YIII. Сабақты қорытындылап, сабақ барысында жүріп отырған формативтік бағалаудың нәтижесінен жиынтық баға шығарамын.
Кері байланыс ретінде оқушылар стикерге өз ойларын жазып білім ағашына жапсырады.



Ұқсас жұмыстар

Ертегілер арқылы бастауыш сынып оқушыларының негізгі құзыреттіліктерін дамыту
Бастауыш сынып окушыларының зерттеушілік дағдыларын дамыту үшін ескерілетін жағдайлар
Статерді бөлшектеу және жинау және жұмысқа қабілеттілігін тексеру. Техника қауіпсіздік ережелері
Госпитализациялау шарттары, инфекциялық стационардың тәртібі
Үстеу, оның түрлері және оқыту жолдары
Қазақтың аса көрнекті әнші-композиторлары
Өсімдіктер биотехнологиясының негізгі салалары
Паразитологиялық тексеру әдістері
Жұмыртка мен ірімшіктен тағамдар
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Жылумен өңдеген кезде Жылқы еті қалай өзгереді?
Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Көрінбей қалай жүргенсің бұрын көзіме ерке қыз
Миға шабуыл Сен табиғатты қалай түсінесің
Жануарлар жауынан қалай құтылатынын өздерің әңгімелеп, талқылаңдар
Оныңыз қалай
Балпан байдың қызына қалай құда түскендігі
Мәдениетті болу дегенді қалай түсінесің