Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Тақырыбы: Абылайдың саяси қайраткер қолбасшы ретінде қалыптасуы
Мақсаты: Оқушыларды Абылайдың өмірі және қызметімен таныстыра отырып, аса ірі мемлекет қайраткері, дипломат, қолбасшы болғандығын көрсету.
Күтілетін нәтиже: Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, Абылай хан билігіндегі қазақ хандығының жағдайы туралы оқып үйреніп, мәліметтер алады.
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданыла - тын әдіс - тәсілдер: Композициялық талдау, Венн диаграммасы, Крестиктер - нөлдіктер әдісі, Ептілер, жүйріктер, алғырлар .

Ұйымдастыру кезеңі:
Тренинг
- Сәлемдесу
- Түгелдеу
- Топқа бөлу (мозайка арқылы 3 топқа бөлінеді)
Білу
Қызығушылықтарын ояту
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу.
Үй тапсырмасын қайталау.
Түсіну
Ептілер, жүйріктер, алғырлар өткен тақырыппен жаңа тақырып үшін.
Қолдану
Венн диагамманы талдау.
Сергіту сәті
Қара жорға биі атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау. Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығуды жасайды.
Талдау Тақырыпты талдау үшін тапсырмалар пайдалну мақсатында Крестиктер - нөлдіктер әдісін пайдаланамын. Топ мүшелері кестеден бір бөлігін таңдайды және сол бөліктегі есепті бірлесе шығарды, жауап дұрыс болмаса басқа топ жауап беріп отырды. Бұл әдісте сұрақ қоюдың техникалары пайдаланылады.
Топ бойынша тапсырмаларды орындау арқылы тақырыпты кеңінен талдап шығады.
Жинақтау
Жаттығу жұмыстары
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жұмыстарын орындайды. Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды.
Бағалау Өзін - өзі бағалау
(2 мин).
Бағдарша, бағалау парақшалары.
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату. Өзін - өзі топпен бағалайды.
Рефлексия
Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну. Ұсынылған стикерді толтыру.

Солтүстік Қазақстан облысы,
Мамлютка қаласы, Мамлют ауданы
Мамлют қазақ мектеп-интернатының тарих пәнінің мұғалімі
Байкенова Эльмира Кентайқызы

Абылайдың саяси қайраткер қолбасшы ретінде қалыптасуы. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Органикалық полимер Бейорганикалық полимер
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығы бойынша дипломалды іс-тәжірибе есебі
Sansara мейрамханасының операциондық қызметін талдау
Оқушылардың барлығын табысты оқыту
Онлайн оқыту жүйелеріне шолу
Мұғалім мен оқушы қатынасы
Еңбекақы формалары
Қаржылық тұрақтылықтың көрсеткіштері
Пән бойынша оқу бағдарламасының мақсаты
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары