Есептерді салыстыр

Тақырыбы: 5 - ке көбейту және бөлу
Мақсаты: 5 - ке көбейту және бөлу кестесін ұғындыру, ауызша есептеуін жетілдіру.
Міндеттері:
1. Есеп шығару, амалдардың орындалу ретін пысықтау, қалдықпен бөлуді орындау.
2. Ой - өрісін дамыта отырып, пәнге деген қызығушылықтарын, таным - белсенділіктерін арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Белсенділікке, мейірімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: білімді тексеру және бағалау.
Оқыту әдісі: саяхат сабақ Күзгі орманға саяхат .
Көрнекіліктер: Күз мезгілін суреті, аңдардың суреті, карточкалар, ойындар, тест, оқулық.

Сабақтың барысы:
Психологиялық икем.
Қайырлы күн, достар!
Бүгінгі күн, міне
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кіл бестіктер болсын!

Оқушылар бүгін біз математика сабағында күзгі орман саяхатына шығамыз. Күзгі саяхатында аңдардың, жануарлардың тапсырмаларын орындаймыз. Аңдардың сендерге сыйлықтары бар, ол үшін сабақта жақсы қатысу керек.
Айтыңдаршы қазір қай мезгіл?
- Демек, біз бүгін Күзгі орманда саяхат сабағын өтеміз.
- Күз айларын атаңдаршы?
- Орманда қандай аңдар мен жануарлар қалыпты?
- Қысқы дайындығы қандай екенің байқайық
- Кәне, орманда не бар екен?

Ауызша есеп.
- Аю бар екен. Аю тәттілерді жеп семіреді де, апанына жапырақтарды төсеп, ұйқыға дайындалады.
Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп, теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
- Қане, балалар, құлпынайын терісіп жіберейік.
2*3
4*5
20: 2

5. Қатармен жұмыс: Есептерді салыстыр.
1) Дүкенге бірдей 3 жәшікпен жидек әкелінді. Бір жәшіктің массасы 8кг. Дүкенге неше килограмм жидек әкелінді?
- неше килограмм жидек әкелінді?
2) Дүкенге жәшіктермен 24 кг. Жидек әкелінді.
Бір жәшіктің массасы 8кг. Дүкенге неше жәшік жидек әкелінді?

3) Дүкенге әкелінген бірдей 3 жәшік жидектің массасы 24кг. 1 жәшік жидектің массасы қандай?
Заттың массасы - 5 кг
Заттар саны - 7
Жалпы массасы -?
6. Математикалық диктант (Жауабын ғана жазу).
36 мен 58 қосындысының мәнін тап.
( 36+58= 94)
90 мен 25 айырмасының мәнін тап.
(90 - 25 = 65)
Бірінші қосылғыш 23, екінші қосылғыш 57. Қосындының мәнін тап.(23+57= 80)
Азайғыш 74, азайтқыш 37. Айырманың мәнін тап.
(74 - 37= 37)
69 бен 13 қосындысының мәнін тап.
(69+ 13= 82)
60 пен 28 айырмасының мәнін тап.
( 60 - 28= 32)
45 санын 17 арттыр
(45+17= 62)
54 санын 25 кеміт.
( 54 - 25= 29)

III. Негізгі бөлімі.
Жаңа сабақты түсіндіру.
Енді балалар, дәптерлеріңді ашып, күннің жадын жазып, бүгінгі жаңа тақырыпты жазып қойыңдар.
(тақтаға жаңа тақырыпты жазамын.)
Балалар, бүгінгі біздің тақырыбымыз 5 – ке көбейту және бөлу кестесі.
Кітаппен жұмыс.
Балалар, №1 есепке қарайықшы. Мұнда 5-ке көбейтулерді қарастырайық. Көбейтінділердің мәндері қалай табылған?
Иә, дұрыс айтасыңдар. Қосу амалдары арқылы табылған. Яғни, 5 - ті 5-ке көбейту дегеніміз – 5 - ті 5-ке 5 рет қосу.
Теңдіктің оң және сол жақтарын салыстырайықшы. Қандай айырмашылығы бар екен?

5 - ке көбейту және бөлу. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

БАСТАУЫШ СЫНЫПТАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҒЫ
Шағын комплектілі мектепте өзбетінше жұмысты ұйымдастыру
Бастауыш сынып оқушыларына арифметикалық амалдарды жазбаша орындау тәсілдерін үйрету
Эксперименттік есептер
Жаңа тақырып өткізу сабақтарында педагогикалық технологияны пайдалану
Бастауыш мектеп математикасын оқытуда тест әдісін пайдалану жолдары мен түрлері
МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАБІЛЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Математикадан есептер шығару практикумы
Химия пәнінен дәрістердің қысқаша конспектісі
Құрама есептерді іріктеу және оқыту әдістемесі
«ТОНЫКӨК»(ТОНИҚҰҚ) ЕСКЕРТКІШІНІҢ АУДАРМАЛАРЫН САЛЫСТЫРА ҚАРАҒАНДА
Санды өрнектерді салыстыр
Ақыл, Ғылым, Бақыт - үшеуі бір - бірінен артықшылығын салыстырып таласып сарапқа түсіпті
Еркіндік - нақты және салыстырмалы ұғым
Оны басқаәлем мемлекеттерінің экспорттық квотасымен салыстыру
Студенттердің өмірлік бағдарлары (гуманитарлық және техникалық бағыттағы студенттерді салыстырмалы талдау )
Құбырдың шеттік қималарын салыстырмалы
Салыстырып тексеру
Эксперттердің құқықтары мен міндеттерін салыстырындар
Жылкы сүтінің құрамында сиыр сүтімен салыстырғанда қаит мөлшері