Сабақ барысында оқушылардың өзара әрекеттесуі арқылы танымдық белсенділіктерін арттыру

Сабақтың тақырыбы: Unit 5 Step 3 Keep warm!
Сілтеме: Топтық жұмыс жасау туралы нұсқаулық, оқулық, суреттер топтамасы
Жалпы мақсаты: 1. Танымдық: Оқушылардың сөздік қорын молайту, сын есімнің шырайларын қайталау.
2. Эмоциялық: Сыныптағы ынтымақтастық, ықпалдастық негізінде психологиялық жағымды орта қалыптастыру.
3. Әлеуметтік: Әлеуметтік өзара әрекеттесетін жұмыс түрлерін ұсыну.

Күтілетін нәтиже: • Оқушылардың сөздік қорын молаяды, ағылшын тілінде сын есімді,
• оның шырайларын қолданып сөйлей алады.
• Психологиялық жағымды орта табысты оқуға ықпал етеді.
• Өзара әрекеттесу арқылы білім, білік дағдылары кеңейеді.
Негізгі идеялар: Сабақ барысында оқушылардың өзара әрекеттесуі арқылы танымдық белсенділіктерін арттыру. Баяндау, пайымдау, рефлексивті талдаулар жасауға бейімдеу.

Тапсырма көздері: 1. Өз бетінше іздену жұмыстары. мәтінге логикалық талдау жасауға машықтандыру.
2. Өзара пікір алмасу: ұтқырлық, тәртіп.
3. Бірін - бірі тыңдау арқылы өзара әрекеттестікте жұмыс жасау.

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, стикерлер, постерлер, суреттер

Мотивациялық кезең: Жыл мезгілдерін таңдау арқылы топтарға бөлу.

Үй тапсырмасын сұрау Exercise 3 for retelling
Exercise 10, 11 for writing
Жаңа сабақ
1. Study new words. Game “Look, read, write”
Tired, angry, happy, worried, headache, unhappy, bored, cold, flu, ill
2. “Geopardy” game
3. Work with the text
Ойлан, жұптас, бөліс
1. Reading the text separately
2. Discuss the text in pairs
3. Discuss the text in groups
4. Warm - up
5. Pair work
1. Who wrote the diary?
2. How did she feel in the morning?
3. When did she begin to ill?
4. What was the matter?
5. Did she have a headache in the morning?
6. What did she decide to do?
7. When did she come home?
8. Where did she go straight?
9. What did she take?
10. How long did she sleep?
11. How does she feel today?
12. Was it flu or stomachache?
13. When does she feel better?
14. Why is she staying in bed?
15. How does she rest?

6. Literature club
1 group – role play the dialogue
2 group – put questions to the dialogue
3 group – write proverbs about health
7. Semantic map

Т. Жүргенов атындағы № 123 орта мектептің
ағылшын тілі пәні мұғалімі Гүлжанат Әлиева Қуандыққызы




Ұқсас жұмыстар

Амин қышқылдарына жалпы сипаттама
Балалар ұжымының айрықша ерекшелігі - ересектердің балаларды біріктірген кезде, олардың қатынастарын құрған кезде көздеген мақсаттарының бағыттылығында
Оқытуды ұйымдастыру
Оқушылардың танымдық белсенділігі күрделі процесс
Ойын арқылы мектепке дейінгі балалардың танымдық белсенділігін арттыру
Оқытудың белсенді әдістерін тиімді қолдану
Оқу процесінде оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыруда мұғалімнің рөлін айқындау
Сыни тұрғыдан ойлау - қоғамның негізгі құрметі
Ағылшын тілі сабақтарында оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыратын жаттығулар
Оқушылардың танымдық белсенділік деңгейлері
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді