Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау әдістері

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Әдебиеттік оқу 4 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Диқан баба Қазақстан мифтік әңгімелері кітабынан
Сабақтың мақсаты: Өлеңді мәнерлеп оқу. Көркем тілде сөйлеуге төселдіру. Блум таксономиясының жоғарғы деңгейі сұрақтары арқылы сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастру. Диалогтік оқыту (сұрақ - жауап) әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту.
Сабақтың міндеті: Диқан баба тақырыбы бойынша жаңа сөздермен танысу, сұрақ - жауап арқылы өз ойын, пікірін еркін жеткізе білуге үйрету, жеке, жұптық, топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа, өзінің оқуына деген жауапкершілік сезімдеріне тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер:
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау әдістері.
Оқытуда АКТ - ны пайдалану.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Стратегиялық іс - әрекеттер: Ой тастау , Кластер әдісі (АКТ), жеке, жұптық, топтық жұмыс, Алтын балыққа арналған аквариум , (қорытындыға) - Инсерт тәсілі, Бесбармақ әдісі. 3 оқушыны зерттеу үшін Lesson Stadi әдісі.
Күтілетін нәтиже: Диалогтік оқыту барысында оқушылар бір - біріне ынтымақтастық әрекеті арқылы топта өзіне - өзі, өзгені бағалауға үйренеді. Оқушылар мұғалімнің жетелеуімен сабақтың тақырыбын анықтай алады. Топта жұмыс жасауға үйренеді, өз оқуларына деген жауапкершілік пайда болады.
Бағалау парағы.

Мұғалім іс - әркеті
Амандасу.
Оқушыларды тұрғызып, ұрандарын айтады.

Топпен жұмыс
1 топ Әдебиет
2 топ Ауыз әдебиеті
3 топ Жазба әдебиеті
(жемістер беріліп сол арқылы топқа бөлінеді)
Оқушыларға бүгінгі күнге сәттілік тілеп, Алтын ережені еске түсіреміз.
бүгінгі сабақтың ерекше екенін айтамын, сәттілік тілеймін.
- Өткен сабақта не өттік?
- Дұрыс.

Әрбір топқа тапсырма беріліп, барлық топ мүшелерінің қатысып отыруын ескертенмін.
Тақырыпты бекіту үшін СТО сұрақтарын қоямын
І топқа - Өлеңде айтылған баланың арманы ма, өтініші ме, серті ме?
ІІ - топқа - Өлеңде ақын бірнеше рет айтқан надандық деген не?
ІІІ - топқа – Талапты ерге нұр жауар дегенді қалай түсінесің?

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын анықтау үшін сендерге жұмбақ беріледі.
Оқушыларға жұмбақты шешкен кезде ас атасы шығатынын айтамын.
Сонымен тақырыбымыз қандай екен?
- Дұрыс.
Сабағымыздың тақырыбы - Диқан баба .
Оқушыларға слайд көрсетемін, тақырып туралы мағлұмат беремін.



Ұқсас жұмыстар

Оқыту процесінде оқушылардың іскерлігін қалыптастыру
Критериалды бағалау әдістемесі
Оқытуды бағалау жүйесінің дамуы
Оқытудың жаңа әдіс - тәсілдері
Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістігін бағалау әдістемесін теориялық зерттеу
ОҚУШЫНЫҢ ЖҰМЫСТАРЫ
Формативті бағалаудың әдістері
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ – ОҚУШЫНЫҢ ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ҚҰЗЫРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ ҮРДІС
ГЕОГРАФИЯ МАМАНДЫҒЫ БОЙЫНША МАГИСТРАНТТЫҢ ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЕСЕБІ
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ АЯСЫНДА ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар