Веер әдісі
Бұл оқу қызметі әртүрлі әдіс - тәсілдерді пайдалана отырып, балалардың қызығушылығын арттырып олардың жаңа дыбыс пен әріпті есте ақтауларына көмектеседі.
Бөлім: Сауат ашу
Тақырыбы: Ш дыбысы және әрпі
Мақсаты: Өткен сабақты пысықтай отырып, Ш дыбысы және әрпімен таныстыру; сөздегі дыбыстарды екпін түсіріп айту арқылы тауып, түрлерін ажырата білу дағдыларын арттыру.
Сөз, сөйлемдер құратқызу арқылы сөздік қорларын толықтыру, ойын тиянақты жеткізе білуге жаттықтыру;
Ой өрістерін дамыта отырып байқағыштыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Білім беру саласы: Таным , Шығармашылық
Әдіс - тәсіл: Веер әдісі, диалогтық әдіс, Феш - боун , Құм терапиясы элементі.
Көрнекіліктер: әріп таңбалары, текшелер, қиылған суреттер, шырша, құм салынған қорап, жұмыс дәптері.
Мотивациялық қозғаушы
- Балалар, әдептілік белгісі не?
Армысың, асыл күн,
Армысың, асыл жер.
Армысың көк аспан,
Армысың, жан досым!
Жылуыма жылу қос,
Міне менің қолым.
ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ІЗДЕНІС
Өткен сабақты пысықтау.
Веер әдісі.
- Дыбыс дегеніміз не?
Балалардың жауабын бақылап, біреуінен жау абын сұрайды.
- Дұрыс па, балалар?
- Әріп дегеніміз не?
Балалардың жауабын бақылап, біреуінен жауабын сұрап, қалған балалардан дұрыс, бұрысын сұрайды.
- Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық? Соны алдарыңдағы қағазға жазып беріңдер.
Әр баланы бақылап, белгілеп отырамын.
Тосын сый.
- Балалар, өткен У әрпіне оқып үйренген сөздерді кім оқып береді?
Екі үш балаға оқытқызған соң:
- Сендер жақсы оқып бердіңдер, ендеше менің де сендерге сыйлығым бар.
Жаңа тақырып.
- Балалар, шаршадыңдар ма? Ендеше тұрып бой жазып, парталарыңның астына қараңдаршы!?
- Ол ненің суреті, балалар?
- Ия, сендерде шырша болса, менде де шырша бар. Шыршаны көрсету
- Балалар, бүгін жаңа жыл ғой, солай ма?
- Солай ма, енді не істесем екен!? Шыршаны ерте алып шығыппын ғой. Таптым, бүгін біз шырша деген сөздің басында естілетін дыбыспен танысайық! Және кім оқу қызметі - не белсене қатысса, сол бала мынадай шыршаларды алып отырады.
- Ал, шырша дегенде қандай дыбыс естіледі?
Кишкентаева Венера Ерсаиновна
Қызметі: Мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі.
Мекен жайы: СҚО Петропавл қаласы
Жұмыс орны: №7 орта мектеп КММ
Пәнаралық байланыс пен бағыттылық
КОМПЬЮТЕР АРХИТЕКТУРАСЫН ОҚЫТУДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ
Тістерді таңдап егеу, шықшыт буыны ауруын емдеуде бағытталған комплексті шаралар, тіс жақ жүйесінің бұзылуы
Қасиетті таңдау терезесі
ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫ
Жүктелген денелерде атомаралық байланыстың қирауы
Шартылдауық зиянкестерінің түрлері,сипаттамасы, таралуы және күресу шаралар
Радионуклидті сәулелер
Алғашқы жабық тұқымдылар
Оскар Уайльдтың өмірі
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
Туризмнің белсенді түрінің әдісі мен тәсілдерінің негіздері
Бақылаудың негізгі статистикалық әдісі
Асептика - жараны микробтардың зақымдануынан қорғау әдісі
Динамикалық программалау әдісімен шешілетін экономикалық есептер