Бақылау күнделігімен жұмыс
ШҚО, Семей қаласы,
№22 ЖОББМ КММ.
Бастауыш сынып мұғалімі.
Жунусбекова Бибигуль Олжабековна
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Табиғат құбылыстары
Сабақтың мақсаты:
1. Табиғат, қоршаған дүние, табиғат құбылыстары, адам қолымен жасалатын заттар туралы түсінік беру
2. Әсемдікке баули отырып, экологиялық тәрбие беру.
3. Бір затпен екінші затты ажырата білу. Табиғатқа деген құштарлығын арттыру.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, айналадағы заттар.
Оқыту әдісі: түсіндіру, көрсету,
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың құрылымы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Өткен тақырыпты пысықтау
4. Сергіту сәті
5. Жаңа тақырыппен жұмыс
6. Бақылау күнделігімен жұмыс
7. Сабақты қорытындылау
8. Оқушылардың білімдерін мадақтау
Сабақтың өтілу барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
2. Өткен тақырыпты пысықтау
- Денелер. Аспан, ай, күн, жұлдыз, тау, тас, өзен, көл, өсімдік, аң, құс, адам - бұлар табиғатты құрайды. Бұлар табиғи денелер. Оларды қолдан жасамаған.
Өсімдік, жануар және адам - табиғаттың тірі денелері. Қалғандары өлі денелер.
3. Сергіту сәті
4. Жаңа тақырыппен жұмыс
- Табиғат, табиғат құбылыстары,, табиғат заттары туралы.
- Адам қолымен жасалатын заттар туралы түсінік беру
5. Бақылау күнделігімен жұмыс
- Оқушылар бақылау күнделігімен жұмыс жасайды
6. Сабақты қорытындылау
- Табиғат дегеніміз не?
- Табиғат құбылыстары деген не?
- Табиғат заттарына нелер жатады?
- Табиғат нешеге бөлінеді?
- Адам қолымен жасалатын құбылыстарды атап көрейік
- Біз бүгін айналадағы дүниемен таныстық. Табиғаттың екіге бөлінетініне көз жеткіздік. Табиғаттағы заттар, табиғат құбылыстары адам қолымен жасалады екен.
7. Оқушылардың білімдерін мадақтау
Мүмкіншіліктері шектеулі балаларға арнайы типтік оқу бағдарламалары
Жалпы білім беретін мектептерде тәрбие жұмысына сипаттама
«Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибелерін зерттеу мен қорыту педагогикалық проблема»
Сыныптан тыс жұмыстың манызы
Сынып жетекшісінің маңыздылығы туралы
Сынып жетекшісі туралы түсінік
Оқыту процесінде сынып жетекшісінің мұғалім және ата-аналармен бірлесіп жүргізетін жұмыстары
Қатты пайдалы қазбалардың кен орындарындағы жерасты сулары
Тәрбие үдерісі-тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі
Тәжірибе жетекшілерінің міндеттері
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Бақылау жұмысына дайындық