Алғырлыққа тәрбиелеу
Үлгі:
Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды салыстыру
Мақсаты: 1. Тапсырмалар орындай отырып, қосынды мен айырманың мәнін табу, салыстыра білуге баулу.
2. Ойлау қабілетін дамыту.
3. Алғырлыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: кеспе қағаздар
Әдісі: түсіндіру, көрсету, өзіндік.
Сабақтың типі: қайталау
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабаққа даярлық
- амандасу, түгендеу
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
№ 6
1 онд 3 бір 13 бірлік
5 дм 1см 51 см
2 онд 9 бір 29 бірлік
6дм 8см 68 см
9 онд 2 бір 92 бірлік
4 дм 7см 47 см
ІІІ Өткенді пысықтау
- метрмен нені өлшейміз?
- 1 дм неше см бар?
- 1 м неше дм бар?
- 1 м неше см бар?
ҮІ Бекіту
№ 1 Салыстыру
5 онд 2 бір 70 - 20
70 50
№ 3
40+ 10 = 50
40+10 = 90 - 50
50 =50
№ 5
Торкөз дәптер – 10
Жол дәптер - 30? кем
30 – 10 = 20
Жауабы: 20 дәптер кем.
Торкөз дәптер – 10
Жол дәптер – 30? артық
30 - 10 = 20
Жауабы: 20 дәптер артық.
Сергіту сәті
№ 6
11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
Шығармашылық тапсырма
0+4 =4
4 - 4 =0
4 - 0 =4
ҮІІІ Үйге тапсырма №4 8 бет
Бағалау
Тақырыбы: Ұзындықты өлшеу. Метр оның дм және см ара қатынасы.
Мақсаты: Метрмен және оның көмегімен ұзындықты өлшеудің мән жайымен оқушыларды
таныстыру ұзындық бірліктері метр см, дм – ара қатынасын тағайындау.
Есептеу, ойлау дағдысын дамыту.
Зеректікке, алғырлыққа тәрбиелеу.
әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, өздік
Көрнекілігі:
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
- сабаққа әзірлік
ІІ. Мақсат қою кезеңі
Ұзындықты өлшеу, Метр
Ү. Жаңа сабақ
№ 1
10 см+1 см=11 см
1 дм+ 1 см =1дм1 см
10 см=1дм
№2
1 дм =10 см
1 м =10 дм
1 м =100 см
ҮІ Түсінгендерін тексеру.
№ 4
түзу, сызық, ирек сызығы,
№5
5 + 3 = 8 Жауабы: 8 оқулық
8 – 3 = 5 Жауабы: 5 оқулық
№6
1 онд. 3 бірл. = 13 бірл.
2 онд. 9 бірл. =29 бірл
9 онд 2 бірл. = 92 бірл.
ҮІІ сабақты қорыту.
Бүгінгі сабақта не білдік?
ҮІІІ Үйге тапсыру.
1. № 6 7 бет
2. Бағалау
Тақырыбы: Қосуды тексеру
Мақсаты: Тапсырмалар орындай отырып, қосуды тексеру жайлы түсінік беру, ұғындыру.
Ой өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту.
Алғырлыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сызба геометриялық фигуралар.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабаққа даярлық
- амандасу, түгендеу
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
№ 4
8 - 5 10 - 5
90 бірл = 9 онд. 0 бірл.
80 - 50 100 - 50
90 см 9 дм 0 см
ІІІ Өткенді қорыту
Салыстыру. Кім жылдам ойыны
ІҮ Мақсат қою кезеңі
Қосуды тексеру
Ү. Жаңа сабақ
Оқулықпен жұмыс
№1
6 + 2 = 8
2 + 6 = 8
8 – 6 = 6
8 – 2 = 6
Ендеше қосуды азайтумен тексереміз.
№ 2
5 + 3 = 8
8 – 3 = 5
3+ 5 = 8
8 – 5 = 3
Бұл теңдіктер қосу амалының азайтуға кері амал екенін білдіреді.
ҮІ Түсінгендерін тексеру
№3
Алма – 30 жәшік
Алмұрт – 10 жәжік артық?
30+10 = 40
Жауабы: 40 жәшік алмұрт
Алмұрт -? жәшік
Алмұрт – 40
Алма -? 10 жәшік кем
40 - 10 = 30
Жауабы: 30 жәшік алма
Алма -?
Алмұрт - 40 жәшік
Алма - 30 жәшік? кем
40 – 30 = 10
Жауабы: 10 жәшік кем.
Бұлар өзара кері есептер
Сергіту сәті
№ 4 Ауызша орындау
20, 21, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
№ 5 Ауызша орындау
Шығармашылық тапсырманы орындау
ҮІІ Бүгін не білдік
ҮІІІ Үйге тапсырма
1. № 6 11 бет
2. Бағалау
Еліміздегі мектеп психологиялық қызметінің дамуы
ЖАҢА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Аристотельдің өмірбаяны
Математикалық дифференциацияны оқытуда модульдық технология мен рейтингтік бағалаудың элементтерін қолдану
Философиядағы адам проблемасы
Сөздік қорын байыту ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі балаларға құрастыру туралы түсінік беру және оның балалар үшін маңызы
Педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру және өздігінен білімін жетілдіру
Математикадан өткізілетін деңгейлік олимпиядалар мен олимпиядалық есептер
Мектеп математика курсында оқушыларды жалпы деңгейлік тапсырмалармен және олимпиадалық сипаттағы деңгейлік тапсырмалармен таныстыру жолдары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Оқыту және тәрбиелеу тілі
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу
Мұғалім сенің тәрбиелеушің
Жеті атсын білуге тәрбиелеу
Қыз баланы тәрбиелеу дәстүрі
Салиқалы шәкірт тәрбиелеуші
Спорттық ұжымды тәрбиелеу әдістемесі
Психофизикалық дамуында түрлі ауытқушылықтары бар балаларды оқыту және тәрбиелеумен айналысатын педагогиканың бір саласы