Топқа бөліну

Тақырыбы: ХІХ ғасыр көшбасшысы зияткерлік ойын
Мақсаты: 1) оқушылардың білімдерін ойындар арқылы тексере отырып, толық жауап алуға, басқалармен санасып, ортақ шешімге келе білуге, өз беттерімен жаңаны қабылдауға үйрету;
2) оқушыларды топпен жұмыс жасауға дағдыландыра отырып, логикалық ойлау қабілеттерін, әсемдік талғампаздылығын, өз ойын анық жеткізу, мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту;
3) оқушыларды әдептілікке, бірлікке, ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Түрі: ойын
Әдістері: сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары, ойын, түсіндіру, әңгімелесу, топпен жұмыс, талдау, дедуктивті, ізденіс, топтастыру, салыстыру
Көрнекілігі: қима қағаздар, плакат, суреттер, үлестірме қағаздар, мақал - мәтелдер, жұмбақтар, бейнеклип

Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу, жаңа сабаққа дайындау. Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Топқа бөліну. Оқушылар қима қағаздарын таңдап алады. Сол таңдаған қағаздардың т. сіне байланысты топтарға бөлінеді.
1 - топ – жасыл түс, 2 - топ – сары, 3 - топ – қызыл, 4 - топ – көк, 5 - топ – сарғыш, 6 - топ – қызғылт.

ІІ. Кіріспе. Әділқазылармен таныстырып, олардың қызметін ашып кету.
Топ басшыларын тағайындау. Топ басшыларына ленталар тағылады.
Жарыс кезеңдерімен таныстыру:
1. Топтарға ат қою. (25 балл)
2. Математикалық – логикалық
3. Тілдер марафоны
4. Ойлан, тап
5. Түрлі - түсті ассоциациялар
Топтың атын табу. Әр топқа есептер беріледі. Есептерді орындау арқылы оқушылар өз тобының атын анықтайды.

Топ аттары: 1 - топ – ТАПҚЫР
25: 5=4 (Қ)
891 - 890=1 (Т)
654: 327=2 (А)
2*3=6 (Р)
1000 - 995=5 (Ы)
999:(3*111)=3 (П)

2 - топ – БІЛГІР
25: 5=4 (Г)
891 - 890=1 (Б)
654: 327=2 (І)
2*3=6 (Р)
1000 - 995=5 (І)
999:(3*111)=3 (Л

3 - топ – ЖҮЙРІК
25: 5=4 (Р)
891 - 890=1 (Ж)
654: 327=2 (Ү)
2*3=6 (К)
1000 - 995=5 (І)
999:(3*111)=3 (Й)

4 - топ – АЛҒЫР
25: 5=4 (Ы)
891 - 890=1 (А)
654: 327=2 (Л)
1000 - 995=5 (Р)
999:(3*111)=3 (Ғ)

5 - топ – ӨНЕРПАЗ
25: 5=4 (Р)
891 - 890=1 (Ө)
654: 327=2 (Н)
2*3=6 (І)
1000 - 995=5 (Л)
999:(3*111)=3 (Е)

6 - топ – ҚЫРАН
25: 5=4 (А)
891 - 890=1 (Қ)
654: 327=2 (Ы)
1000 - 995=5 (Н)
999:(3*111)=3 (Р)

ІІІ. Негізгі бөлім.
І кезең: Математикалық - логикалық оқушыларға ауызша қойылады. Оқушылар жылдам және дұрыс жауап беру керек. Бір ұпай қосылады.
Логикалық сұрақтар:
1. Мұзайдында 6 бала сырғанап жүр. Олардың екеуі түскі тамақ ішуге кетті, ал түстен кейін олар мұзайдынға қайтып оралды. Мұзайдында қанша бала қалды?
2. Екі адам шахматты 2 сағат ойнады. Бір адам неше сағат ойнайды? (2 сағат)
3. 2 кг мақта ауыр ма, 2кг темір ауыр ма? (бірдей)
4. 4 жұмыртқа 4 минут піссе, бір жұмыртқа неше минут піседі? (4 минут)
5. Сиыр 4 аяғымен тұрса 200 кг, 2 аяғымен тұрса неше кг болады? (200 кг)
6. Бақытжанның 4 ұлы, олардың әрқайсысының туған қарындасы бар. Бақытжанның неше баласы бар? (5 баласы – төрт ұлы, бір қызы)
7. Сағат түнгі 10 - да жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе? (жоқ, түн болады)
8. Дорбадағы 10 асықты 10 бала алды. Сонда дорбада 1 асық қалды. Ол қалай? (бір асықты бала дорбамен бірге алып қалады)
9. Баспалдақ 15 басқыштан тұрады. Баспалдақтың ортасында тұру үшін нешінші басқышты басу керек? (8 - ші)



Ұқсас жұмыстар

Топқа бөліну тәсілдері
«d-Элементтердің координациялық қосылыстары. Кристалдық өріс теориясы. Лигандтар өрісі теориясы. Кристалдық өрістің тұрақтану энергиясы»
Медицина саласы бойынша 65 сұрақ-жауап
Жасуша
Проэмбриональдік және эмбриональдік дамудың генетикасы
Оқыту мен оқудағы топтық жұмыстарды ұйымдастырудың тиімділігі
Микробиология пәнi және мақсаты, оның қазiргi таңдағы биология, медицина, өнеркәсiпте алатын орны
Бактериялардың көбеюі
Жыныссыз көбею
Көбею - тірі ағзалардың ортақ қасиеті
Қурлық пен теңіздердің бөлінуі
Амитоздық бөліну кезінде жасуша хромосомалары көрінбейді және беліну ұршығы түзілмейді
Домбыра атауларының бұлай бөлінуі қазіргі құлаққа түрпідей тимес үшін түсіндірме бере кеткен жақсы
Топқа бөлу
Апокринді секреция (көне грекше: арех - төбе, krinos - болемін) - апикальды (төбе) ұштарына жиналған без сөлінің безді жасушалардан (гландулоциттерден) бөлінуі - гландулоциттердің төбе ұштары жағынан жартылай бүзылуы арқылы жүретін процесс
Табиғи өсімдік қауымдастықтарының топтарға бөлінуі, оның ерекшеліктері
Бірінші топқа - кіші қазандықты жылу жасаушы
Гелиожүйенің негізгі элементтері мен бөліну процесін айтып бер
Біржан салдың әнін тыңдату Өлеңді топқа іштей оқыту
Мақсат қою кезеңі. Оқушыларды топқа бөлу