Ауызша есептеуге жаттықтыру
Сабақтың тақырыбы: 37+7 және 44-7 түріндегі ауызша есептеу тәсілдері
Мақсаты: Ондықтарды қосу және азайтуға, бірліктерді разрядтан аттау арқылы қосуға негізделген ауызша есептеу тәсілдерімен таныстыру.
Міндеті. 1. Ауызша есептеуге жаттықтыру.
2. Өтілген есептеу тәсілдерін пысықтау; оларды есеп шығару кезінде қолдана
алуға үйрету.
3. Оқушыларды білімділікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақ әдісі: Түсіндіру, қайталау.
Көрнекілігі: Кесте, аққала макеті,
Сабақ барысы.
I Ұйымдастыру бөлімі
- Оқушыларды түгендеу, назарларын сабаққа аудару.
II Тірек білімдерін жетілдіру.
1. Тиімді тәсілмен есепте. 4+8+2,
28+2+5,
6+4+25,
13+5+5.
2 Үндемес ойыны
№1 тапсырманы үндемей отырып, ойланып, қол көтеріп жауап береміз.
III Жаңа сабақ
1Жаңа сабақты мұғалімнің түсіндіруі
37+7=(37+3)+4=40+4=44
3 4
37+7=30+(7+7)=30+14=44
30 7
44-7=(44-4)- 3=40-3=37
30 14
44-7=30+(14-7)=30+7=37
4 3
2 Тақтамен жұмыс
-№3 есептеуді түсіндіре отырып шығарамыз. (Қай тәсілді, неше тәсілмен шығаратынын өзі біледі. Тексеріп қорытынды жасаймыз.)
3 Тақтамен жұмыс
-№4 есепті оқимыз, талдаймыз, шығарамыз. Сұрақтар: Есеп не туралы, не белгілі, не белгісіз, нені табамыз?
Шарты: Екінші сынып-18дм
Бірінші сынып-9дм
Екінші сынып неше дм артық?
Шешуі: 18-9=9
Жауабы: Екінші сынып 9дм артық (өз беттерімен кері есеп құру керек)
№5 есепті талдау арқылы шығарамыз.
Шарты: Болғаны-8кг және 10кг
Желінді-7 кг
Қалғаны -? Кг азық
Шешуі: (8+10)- 7=11 Жауабы: Қалғаны 11 кг азық.
( тақтада кері есеп шығарып талдау жасалады)
Сергіту сәті Сыңғыр-сыңғыр қоңырау,
Сыңғырлаған көңіл-ау.
Алып-ұшып жүректер,
Гүлге толды омырау.
5. Математикалық диктант
А) 20 мен 13 қосындысына 24-ті қос.
Б) 100-ден 55 пен 15-тің айырмасын азайт.
В) 14-ке 56 мен 5-тің қосындысын қос.
Г) 82 мен 18-дің қосындысынан 45-ті кеміт.
6. Өз бетімен жұмыс
№6 тапсырманы өз бетімізбен шығарамыз.
Мақсат: Оқушылардың ауызша есептеулерін қадағалап, бақылау.
IV Қорытындылау
Ауызша тез есептеп жауабын айтамыз.
56+40
87+3
12+13
56 – 16
22 – 11
55 – 44
88 – 77
22+22
55 +5
44-14
V Үйге тапсырма: №7, 8
VI Бағалау
Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану
Бастауыш сыныптарда математика пәнінде пайдаланылатын дидактикалық ойындар жүйесі
Балабақшада сауат-ашуды түсіндірудің әдістері
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері
Бастауыш сыныптың оқыту процесі
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыруда анимацияларды пайдалану
Математика сабақтарында халық педагогикасының озық үлгілерін қолданудың әдістемесі мен тәжірибесі
Дидактикалық ойындар математика сабағында
Балабақшада қарапайым математикалық ұғымдарды оқыту
Сауат ашу теориясы
Төмендегі функциялардың мэндерін есептеуге программа кұрыңдар
Мәтін мазмұнын қысқаша ауызша мазмұндау
Оқыту ауызша әдістері
Мәміленің ауызша нысаны немен бекітіледі
Ауызша
Мұғалімнің көмегімен заттың атын сынын ауызша тілде қолдану
Оқушыларға берген тапсырмаларды ауызша тексеру
Плакатқа жазылған кестенің көбейтіндісін ауызша есептеу
Көбейту кестелерін ауызша сұрау
Оқушының ауызша сұрақтарға тез жауап беру қабілеттерін дамыту