Оқу - оқушының негізгі таным әрекеті

Баяндама
Тақырыбы: География пәнінен ҰБТ - ге дайындау тәжірибемнен

І. Кіріспе
Оқу - оқушының негізгі таным әрекеті
ІІ. Негізгі бөлім
1. Тест - оқушы білімі мен дағдысын қалыптастырудағы қазіргі заманның озық технологиясы.
2. География пәнінен ҰБТ - ге дайындау тәжірибемнен
ІІІ. Қорытынды
1. Тест - оқу үрдісіндегі нәтижелі білімнің, тиімді әдіс - тәсілдердің өлшемі.

Кіріспе.
1. Оқу - оқушының негізгі таным әрекеті.
Қазақстан Республиканың Президентінің Қазақстан халқына
1 - наурыз 2006 жылғы Жолдауында Қазақстан әлемдегі бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарына кіру үшін сапалы білім берумен қамтамасыз етуіміз керек деп атап көрсетті.
Елбасының осы ұсынысын қолдай отырып, оқушыларға жан - жақты білім беріп, іргелі оқу орындарының студенттері болуына біздер, мұғалімдер, бар күш - жігерімізді салуымыз керек.
Егеменді еліміздің тірегі - білімді ұрпақ. ХХІ ғасыр білімділер ғасыры болмақ. Жаға кезеңге бет бұру оңай емес. Ол үшін болашақ ұрпағын тәрбиелеу керек. Рухани жан - дүниесі бай, халқын сүйген, ата - баба жерін қадірлейтін ұрпақ қана болашақ тірегі бола алады. Білімділерді аялап тербетер, баптап өсірер тәрбие керек. Ұрпақ тәрбиесі - ел алдындағы маңызы зор міндет.

Мектептің негізгі міндеттері - баланың жеке басының алғашқы қалыптасуын қамтамасыз ету, оның қабілеттілігін дамыту, оқуға деген ықыласын, іскерлігін қалыптастыру. Ол үшін ең алдымен, оқушылардың танымдық іс - әрекеттерінің маңызды жақтарына көп көңіл аудару қажет. Оқушылардың оқу үрдісіндегі танымдық жан қуаттарының оянуына түрткі болу - ол мектептегі оқытудың негізгі мәселелері.
Оқушылардың белсенділігі мен танымды іс - әрекеттері арқылы шығармашылығын дамыту, қажетті жағдайда айырықша шешім қабылдай алатын жеке тұлғаны дайындау, осыған орай оқытуды ізгілендіру, мектептердің алдында тұрған міндет.



Ұқсас жұмыстар

Оқу-танымдық іс әрекетінің негізгі мәселелері
Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін белсендірудің психологиялық-педагогикалық тарихы
Сабақты құру негізі - оқушылардың жұмысын ұйымдастыру
Эксперименталды оқыту жүйесіндегі оқушының өздік жұмысы
Көркем еңбек сабағында оқушылардың қолөнерде шығармашылығын дамыту
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту барысында оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту
Бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық танымының теориялық негіздері
Оқушылардың танымдық және өзіндік жұмыстарының ерекшеліктері
Оқыту процесінде инновациялық технологиялар арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру
Дүниетану сабағында бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділігін дамыту мен жетілдіру тәсілдері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту