Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы
Дүниетану (2 сынып)
Сабақтың тақырыбы: Жануарлар табиғатқа қалай бейімделген?
Сабақтың білімділік мақсаты:Жануарлар, олардың тіршілік жағдайлар туралы білімдерін кеңейту.
Тәрбиелік мақсаты: Сабақты күнделікті өмірмен байланыстыру, табиғатқа қамқоршылықпен қарауға тәрбиелеу.
Сабақтың дамытушылық сипаты: Жануарлар әлемі туралы түсініктерін дамыта түсу.
Сабақтың көрнекілігі: Мультимедиялық проекттер, суреттер, сызбалар, ойын
Сабақта пайдаланған әдіс - тәсілдер:
1. Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы.
2. Ойын арқылы оқыту технологиясы.
3. Тірек схемалары арқылы оқыту технологиясы.
4. Дамыта оқыту технологиясы.
5. Оқытуда оқушылардың жауабы арқылы басқару әдісі.
6. Сын тұрғысынан ойнауды дамыту технологиясы.
7. Халық дәстүрлері негізінде тәрбиелеу әдісі.
Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру.
2. Өткенді пысықтау
Әдісі: Сұрақ - жауап
а) Мәтінде не айтылған?
құстар, жәндіктер, жануарлар, жыртқыштар.
ә) Олар қайда мекендейді? Сыртқы түрлері қандай?
б) Немен қоректенеді?
в) Қандай пайдасы бар?
г) Қандай зияны бар?
Әдісі: Сұрақ қойған кезде сызбаға жауапты толтыру керек.
Аттары ------------ Мекені ------ Қорегі ------------------------------ Пайдасы --------- Зияны
1. Тоқылдақ ----- Орманда --- Жәндік ------ Зиянды жәндіктерді құртады -------- Жоқ
2. Құмырсқа ----- Илеуде ------ Жәндік ------------------------------------------------- Жоқ
3. Аю ------------- Орманда --- Ұсақ аңдар ------------------------ Жоқ --------------- Жануарларды жарады
4. Бұлан ------------------------- Шөп, ағаш ------------------------- Жоқ --------------- Жыртқыш
5. Түлкі ----------- Далада ---- Тышқан, құс жұмыртқасы ------ Терісі -------------- Жыртқыш
3. Жаңа сабақ
а) Психологиялық дайындық
Әдісі: жұмбақ шешу
1) Төрт аяқты шалғы
Шауып етер малды
( Қасқыр)
2) Бауырын жазып шаба алмас
Озып бәйге ала алмас
Үстіне киген киімі
Жыртылғас та жамалмас
(Тасбақа )
ә) Жабайы жануарлардың күзгі тіршілігіндегі өзгерістер, қысқа дайындығы туралы таныстыру, сызба құру
а) Жемін түнде аулайтын жануарлар
↓
Қасқыр
Түлкі
Барыс
Жолбарыс
Тез жүгіретін жануарлар
↓
Бұғы
Қоян
Денесіне май жинайтын аңдар
↓
Аю
Борсық
Кірпі
Ағаш қабығында тіршілік ететін аңдар
↓
Дәуіт
Шегіртке
Қабықжегі
4. Суретке қарап белгілерін анықта ойыны
5. Бақылау күнделігімен жұмыс
6. Қорытындылау әдісі: сұрақ - жауап
а) Қысқа қарай қандай жануарлар түнейді?
ә) Қандай жануарлар қысқы ұйқыға кетеді?
б) Қандай жануарлар жемін түнде іздейді?
7. Бағалау
8. Үйге тапсырма
Қазақстанда мекендейтін құстар туралы мәліметтер жинау
Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы
Деңгейлеп - саралап оқыту технологияларды пайдаланудың теориялық негіздері
Бастауыш мектептегі математика сабағында деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолданудың маңызы
Деңгейлеп оқытудың ерекшеліктері
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы жайлы мәлімет
Кезеңдеп оқыту технологиясы
Деңгейлеп - саралап оқыту
Деңгейлеп - саралап оқыту технологиясы туралы ақпарат
ДЕҢГЕЙЛЕП САРАЛАП ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Ағылшын тілі сабағында оқушыларды денгейлеп оқыту жолдары
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
NLX технологиясы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ