Бүгінгі сабақтан нені үйрендік

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сауат ашу 1 сынып
Тақырыбы: Өрнек 10 - а .
Мақсаты: 10 - а өрнегінің мәнін табу жолымен таныстыру. Санды өрнек пен әріпті өрнек құрастырып, оның мәнін таба білуге үйрету.
Міндеттері: - Есеп құрастырып, мәнін таба білу.
- Өрнектің мәнін жазу, түсіну.
- Түрлі тапсырмалар арқылы есте сақтауға өрнек құра білуге үйрену;
- Шапшаңдыққа үйрену.
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғадан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда АКТ - ны пайдалану. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Стратегиялар: Жүректен - жүрекке , Ою - өрнектер , Миға шабуыл , Ой қозғау , Постер стратегиясы, Ойлан, талқыла , Вен диаграмасы , Позитивті доп

Кіріспе 2 минут
Жүректен - жүрекке сыныпта позитивті атмосфера қалыптастыру
Көңілді күн жаттығуы
Күлімдеп көкте күн,
Қарайды маған да.
Күлімдеп көкте күн,
Қарайды саған да.
Күлімдеп көкте күн,
Қарайды маған да,
Саған да, оған да.

Тұсау кесер 2 минут
Топқа бөліну.
Түрлі - түсті ленталарды пайдалана отырып сынып 3 топқа бөлінеді балалар біз математика сабағынан қандай есептер шығарып жатырмыз, өткен сабақтарды еске түсірейікші

Сыныптың білім деңгейін анықтау.
"Ой қозғау әдісі. Қанталапай ойыны. асықпен ойналатын ойын. Бұл ойынға нөмірленген асық алынады. Нөмірге байланысты карточка алынады. Асық жерге шашылады, ал балалар талапайлап асық алады.

Негізгі бөлім 5 минут
Нөмірлері бойынша карточкадағы сұрақтарға жауап береді. Кім тез әрі дұрыс жауап берсе, сол жеңіске жетеді.
1 - асық: Біз қандай өрнектер өтіп жатырмыз? (Әріпті өрнек)
2 - асық: Өрнектер нешеге бөлінеді? (екіге)
3 - асық: 1 ден 10 - ға дейін ағылшынша санау.
4 - асық: 9 санының көршілерін ата.
5 - асық: Жарты қаздың салмағы 3 кг, ал тұтас қаздың салмағы қанша?
6 - асық: Саннан нөлді азайтқанда неше болады?
7 - асық: Сандар нешеге бөлінеді?
8 - асық: Санға 1 - ді қосқанда қандай сан шығады?
9 - асық: Саннан 1 - ді азайтқанда не шығады?
10 - асық: Санға 0 - ді қосқанда қандай сан шығады?
- Бүгін әріпті өрнектерді азайту тақырыбын жалғастырамыз.
10 – а өрнегі Мақсатымыз әріптің орнына сандарды қойып байқау, бекіту, есте сақтау арқылы есептерді жылдам шапшаң шығару
10 – а өрнегінде қандай таңба?
(Азайту).
Азайтудың компоненттерін атаңдар.
Азайғыш, азайтқыш, айырманың мәні.
Азайғыш 10, азайтқыштың орнында белгісіз а әріп.
Белгісіз санның орнына сандарды қойып, әріпті өрнекті санды өрнекке айналдырып мәнін табамыз.

Оқулықпен жұмыс. Оқулықпен жұмыс Кестені толтырамыз.

Сөз есеп теңге алу ойыны арқылы өтеді. Есептің бірнешеуі оқып талданады. Ұлттық теңгеміздің суреті ілулі тұрады. Үш оқушының қайсысы есепті дұрыс орындаса, сол төл теңгемізді алады. Сөз есеп шығарады, кім бірінші бітсе сол теңгені алып кете береді.

Дәптермен жұмыс: дәптерлеріне шығарған есептерін жазу.
1. Сергіту сәті

2. Постер стратегиясы.
І топ:
а+9
а - 9
а=0; 1
а=10; 9
ІІ топ:
а+0
а=1; 2; 3; 4
ІІІ топ:
а - 0
а=1; 2; 3; 4

Қорытынды 3 минут
1. Сабақты бекіту Вен диаграммасы стратегиясы
Әріпті өрнек пен санды өрнекті салыстыру.
Арқан тартыс ойыны. Сандардың құрамын тез орындау керек. Қай топ жылдам орындаса арқан тартыста сол топ жеңеді.
Позитивті доп
- Бүгінгі сабақта қандай ойындар ойнадық?
- Өрнек туралы не білдіңдер?
- Бүгінгі сабақта не ұнады?
- Бүгінгі сабақтан нені үйрендік?
- Сабақтан сендерге не ұнаған жоқ?
- Келесі сабаққа ұсыныстарың бар ма?
2. Бағалау.
- Топтар өздерін бағалайды;
- Басқа топтардың жұмысын бағалайды;
- Өз - өздерін бағалайды.

Тасарал жалпы білім беретін орта мектеп КММ – нің
бастауыш сынып мұғалімі Аймаганбетова Эльвира Мейрамовна

Қысқа мерзімді жоспар. Өрнек 10 - а жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері
Оқушылардың жеке ерекшеліктері
Математиканы оқытудың педагогикалық-психологиялық негіздері. Математика оқу материалдары мазмұнына жалпы сипаттама
Қазіргі кездегі оқыту жүйесіндегі білімді тексеру, бақылау және бағалаудың технологиясы
КЕРІ БАЙЛАНЫС ОРНАТУ ЖОЛДАРЫ
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық - психологиялық ерекшеліктері туралы ақпарат
2-сынып оқушыларының математикадан шығармашылық қабілетін дамыту
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттырудың жолдары
Дайындық кезеңіндегі математика сабағында оқушылардың іс - әрекетін ұйымдастыру
2 – сынып математика сабақтарында оқытудың тәрбиелік функциясын жүзеге асыру
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Бейнекарта компьютердің жадысында орналасқан бейнені түрлендіріп мониторға бейне сигнал ретінде жіберетін құрылғы
Денені қорғау әдістері
Алғашқы қоңырау салтанатында құттықтау сөз бүгінгі жиынымыздың құрметті қонақтарында
Бүгінгі қала
Бүгінгі күз кешінде
Бүгінгі таңда әрбір мектеп есі­гін ашқан бүлдіршін өзінің әй­бат Әліппесімен бірге Ел­ба­сымыздың осынау әкелік ме­йі­рім­ге толы ақ батасын арқалап алаң­сыз, білім атты үлкен өмір­дің табалдырығын именбей ат­тай­ды
Бүгінгі жас - ертеңгі маман
Бүгінгі ұрпаққа Ұлы Отан соғысындағы Кеңес Одағы мен оның халықтарының жеңісінің факторлары туралы айту парыз
Өзіндік тарихы бар туған қаламның бүгінгі көрініс көз тартарлық