Құм патшалығы
Мақсаты: 1. Балаларды құрғақ және құм жөнінде түсінік қалыптастыру.
2. Өз іс - әрекеттері мен жасағандарына жауапты болу.
3. Ойнау арқылы шығармашылығын дамыту.
4. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Әр түрлі ойыншықтар, таза құмдар.
1. Саппен жүріп келіп, шеңберге тұрғызу.
2. Тәрбиеші: балалар сендер орманға құм патшалығына барғыларың келе ме?
3. Ол үшін біздердің алдымызда кедергілер кездеседі, сол кедергілерден өтсек онда құм патшалығына жетеміз. Жүгіріп келіп шеңберге тұру.
4. 1 - кедергіден өту үшін: саппен жүріп аңдардың жүрістерін салуымыз керек, балон - дарды айналып жүріп. (аю, қоян, бақа, құлыншақ)
5. 2 - кедергіден өту үшін: балалар орындықтарға отырып жақсы тақпақтар айтуымыз керек.
1. Табиғат ол анамыз,
Табиғатқа баламыз.
Құшағыңда ойнаймыз,
Шаттық әнге саламыз.
2. Жарық күн:
Жарық болса күніміз,
Жарқын шығар үніміз.
Елін сүйіп ер жетер,
Біз болашақ гүліміз!
3.Балабақша:
Бала бал баламыз,
Бақшамызға барамыз.
Күні бойы қызыққа,
Батамыз да қаламыз.
4.Балабақшам, армысың!
Сені қатты сүйемін,
Достарым аман, бармысың?
Сендерді қатты сүйемін.
5.Асыл күн:
Күндей болып келеміз,
Гүлдей болып өсеміз.
Үлкендерді қуантып,
Жылдам өсіп келеміз!
6. Саппен жүріп баллонды айналып 3 кедергіден балалар тұру. Ойыншықтарды жасыр ойыны арқылы өтуіміз керек. Дөңгеленіп тұру. Ойын шартын түсіндіру. Құм ішіне ойын - шықтарды жасырып қоямын, соны балалар тауып берулерің керек. 2 - 3 рет ойнаймыз.
7. 4 - кедергі. Балалар осы біз қайда келе жатырмыз? Құм патшалығына. Құмды көріп жүрсіңдер ме? Қайдан?
- Аулада, су жағасында
- Дұрыс су жағасында
Ендеше келесі кедергіден өті үшін аяғымызды суламай аттап - аттап жүрсек құм патшалығына жетеміз, аяғымызды суламай аттап өтуіміз керек, сулап алсақ қалып қоямыз құм патшалығына бара алмай аттап шығып кетеміз.
8. Ал балалар құм патшалығына да жеттік, орындықта құм патшалығы отырады. Құм патшалығы балаларды көріп қуанып барады.
1) Балалармен амандасады.
2) Балалар қолдарыңды құмға салыңдаршы, құм қандай? Салқын, жылы, құрғақ, сулы ма? (Құрғақ құм пішінін сақтамайды.)
Ал, қанекей балалар менің құм патшалығыма келіңдер. Қанекей, ойынды бірге ойнайықшы Мен пісірдім ойыны. Балалар құмнан әр түрлі тағамдар пісіреді (торт, бөлке, нан).
Құм патшалығы жасалғандарды тексеріп бағалайды.
Ал енді балалар бәріміз бірге көңілді би билейікші (айналып, секіріп билейді).
Құм патшалығы: Балалар менімен су жағасында, аулада әлі де кездесесіңдер, сау болыңдар! Тағы да келіңдер, - деп қоштасып қалып қояды.
Вавилон
Мысыр өнері
Ежелгі Египеттің мәдениеті
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
1905-1911 жылдардағы Иран революциясы
Абылай ханның Қытаймен мәмілегерлік саясаттары
Данышпан Абайдың шығармашылық мұрасы
Каспий теңізіне жалпы сипаттама
Математика құрылыста
Орта ғасырлардағы Африка елдері (Судан, Эфиопия, Шығыс және Тропикалық Азия)
ҚҰМЫРА САБАҚ
Кодекс Куманикус
Күміс
1219 жылы Корея патшалығы Шыңғыс хан әскерлерінен тізе бүкті
Уәлі Итенұлы (1798, қазіргі Қызылорда облысы, Құмкөл өңірі - 1881, Қорқытата қорымы) - би
Бір әйел далаға егін ора келіп, құмыраны сүтімен шөптің арасына тығып қояды
Аналық құмырсқаның дене тұрқы ірі
Құмар Әсемгүл
Айкүміспен айтысы
Қаржы - экономикалық техникумын бітіріп, Амур облысының Благовещенск қаласында бухгалтер болып жұмыс істеген