Жауабын жобалап белгіле

ҰБТ - ге қалай дайындау керек? (слайд түрінде)
Тест алу:
1. Балаларды тәртіптейді.
2. Оқушылар бір - бірінен көшірмейді.
3. Оқушылар бір - біріне көмектеспейді.
4. Уақыттарын үнемді пайдаланады.
5. Қазіргі бағалау шкаласы бойынша, білімдері бағаланады.

• Ойыңды жинақта!
• Оңайынан баста!
• Тастап кет!
• Дәл қазіргі тапсырманы ойла!
• Өткен сұрақта кездескен қиындықты ұмыт!
• Керексізін алып тастап отыр!
• Екі айналым жасауды жоспарла!
• Тексер!
• Жауабын жобалап белгіле!
• Ренжіме!
• Ұмытпа!

ҰБТ - да кездесеті күрделі сұрақтар
Тек құрлықта ғана алғаш тіршілік еткен нағыз омыртқалы жануарлардың тұңғыш класы
А) жорғалаушылар
В) қосмекенділер
С) балықтар
Д) құстар
Е) сүтқоректілер
2. Орталық жүйке жүйесіне өтетін қозу өтеді
А) тек шеткі түбір
В) тек артқы түбір арқылы
С) тек алдыңғы түбір
Д) тек бүйір түбір
Е) тек ортаңғы түбір
3. Ғылыми аты қантты саңырауқұлақ?
Талапкерден кездескен кейбір қателер
Гистон - хромосомада құрылыс қызметін атқаратын (көмірсу)- нәруыз
Құстарда етті қарын.... қызметін атқарады (өттің)- тістің
Қырықбуында фотосинтез жүреді(жасыл сабағында)- жаздық өркенде



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының математикалық қабылдауын дамытудағы дидактикалық ойындардың рөлі
Омыртқа жотасының қисаюы
Оқушылардың танымдық қызығушылығын тілдерді оқыту үрдісінде қалыптастыру
Бacтaуыш cыныптa caн ecімді oқытудa интepбeлceнді әдіcтepді қoлдaну
Дидактикалық ойындар арқылы бастауыш сынып оқушыларының оқу әрекеттерін белсендендіру
Өлеңдегі қажет ақпаратты тауып, сұраққа жауап жаз
Бастауыш сыныптарда теңдеулермен жұмыс істеу әдістемесі.
Оқу - тәрбие үдерісінде жаңартылған оқу бағдарламасы аясында оқытудың ұтымды әдіс - тәсілдерін қолдану тиімділігі
Инновациялық педагогика
Қазіргі бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың теориялық негіздері
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Негізгі сұрыптау белгілері
Аурудың клиникалық белгілері
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері
Клиникалық белгілері
Нефрит белгілері
Төл сөздің тыныс белгілері жіберілген қате қай қатарда
Белгілеуді басқару тегі
Қылмыстың субъективтік жағының Міндетті белгілері қайсылары
Жеке құрама жауынгерлердің бактериологиялық қарудан зақымдану белгілері