Сыр сандықтан теңдеу жайлы анықтамаларды оқыту

Математика 3 сынып

Тақырыбы: Теңдеуді шешу тәсілдері
Мақсаты мен міндеттері: теңдеу шешуді қалыптастыру
1. Білімділік: мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру, теңдеу ерекшеліктерін түсіну және білімдерін тереңдете түсу
2. Дамытушылық: Салыстыру дағдысын, қорытынды жасай білу, негізгі ойды ажырата білу, өз пікірін қысқаша жеткізуді дамыту;
3. Тәрбиелік: Сыныптастарын сыйлай білуге, айналасындағыларды тыңдай білуге тәрбиелеу.
Типі: жаңа сабақ
Түрі: сын тұрғысынан оқу және жазу
Әдіс - тәсілдер:, көрнекілік, топтау, Семантикалық карта сызбасы.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, тұсаукесер, электронды оқулық, бейнефильм үзінділері

Сабақ барысы:
І. Қызығушылықты ояту
Санды өрнек пен теңдеуді салыстырыңыздар: 20+50=70 х+50=70
Венн диаграммасы

ІІ. Мағынаны тану Бірлесе іздеп, талқылау
А) Ертегі оқу
Сандар мен белгілер патшалығы қайғыға тап болыпты! Өрнек отбасының бір ханшасы жоғалып кетіпті. Ханшадан еш хабар болмапты. Сонда патша жар салыпты: Кімде - кім белгісіз ханшаны тапса, соған ханшаны әйелдікке беремін және жарты патшалығымды сыйға тартамын. Көптеген патша балалары мен серілер ханшайымды тапқысы келіп іздейді, бірақ біреуі ғана ханшаны тауыпты. Ол қалай тапты екен? Қане, сіздер де тауып көріңіздер:
900: х=9
х=900: 9
х=100
Теңдеулерді шеш:
300 - а=160 -------- 240 - х=130 ------------ 680: а=10 ------------ 630: а=9
а=300 - 160 --------- х=240 - 130 ----------- а=680: 10 ----------- х=630: 9
а=140 ----------------- х=110 ------------------ а=68 ------------------ х=70

Теңдеу жайлы не білеміз? Сыр сандықтан теңдеу жайлы анықтамаларды оқыту.
Есеп 1
Жинады - 62 ұлу қабыршағын
Берді 4 досына - 5 қабыршақтан
Қалғаны – 7 қорап
Әр қорапта -? қабыршық
Ш: (62 - 4×5): 7=6
Ж: әрбір қорапта 6 қабыршақтан
Сергілті сәті
№2
(400 - 250): 5+64: 2=62
75: 3×4+65=165
(28+16): 4+55: 5=22
54: 9×3+42=60
№6 Теңдеу шешу және қорыту (өзіндік жұмыс)

ІІІ. Рефлексия
Сиқырлы сандық
Бүгінгі сабақта теңдеу туралы білгенімізді қайталап өтейік.
Теңдеу тақырыбына синкуейн құрастыру
Мысалы:
Теңдеу,
Белгісіз, қу
Ойланамыз, шешеміз, тексереміз
Әрқашан белгісізді табамыз
Теңдік
Үйге берілетін тапсырма №5, 7 187, 188 бет
Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Оқыту технологиясының тиімділігі педагогикалық технологияда
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ АҚЫЛ-ОЙ ТӘРБИЕСІН ДАМЫТУ ҮЛГІЛЕРІ
Математикада оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыруды дидактикалық ойындар негізінде қарастырудың маңыздылығы
Арифметика және алгебраға тиісті үйірме жұмыстары
Геометриялық есептерді алгебралық, тригонометриялық теңдеулер құру арқылы шығару әдістері
Бастауыш мектепте математиканы оқыту барысында оқушылардың логикалық алгоритмдік мәдениет элементтері
Жәнібек ханның баласы
Математикалық ұғым
Мұхамеджан сералиннің өмірбаяны, бүтін шығармашылық мұрасы және ағартушылық қызметі
Математика тарихы
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
СЫРЫМБЕТҰЛЫ ХАНГЕЛДІ
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
ДАТҰЛЫ СЫРЫМ
Қазақ халқының ХVІІІ ғасырдағы саяси жағдайы
ҚОҢЫРБАЙҰЛЫ АҒЫБАЙ жайлы жайлы жайлы жайлы
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру