Адам және өсімдіктер мен жануарлар
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Адам және өсімдіктер мен жануарлар
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік адам, табиғат қарым – қатынасын түсіндіру. Баланы табиғатқа үстемдік етпейтіндей, табиғат пен тең қатынас сезімдерін тудырып түсіне ықпал жасау
2. Дамытушылығы: оқушылардың адам, өсімдік, жануар туралы ой - өрісін кеңейтіп, олардың сабаққа деген қызығушылық тарының, белсенділіктерінің дамуына ықпал жасау.
3 Тәрбиелік: мейірімділікке, қайырымдылыққа, инабаттылыққа, достыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс - тәсілі: СТО технологиясының элементтері, сұрақ - жауап, түсіндіру
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың типі: жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, суреттер.
Сабақтың барысы: 1Ұйымдастыру
Қоршаған орта әлемі,
Не деген көркем әдемі.
Сол сұлулықты сақтайық,
Мадақтайық, мақтайық.- деп табиғатты
мадақтай отырып, дүниетану сабағымызды бастаймыз.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Бекіту сұрақтары
- Балалар, жануарлар арасында өзара қайырымдылық дегенге қалай түсінесіңдер?
- Адам мен жануарлар арасында қандай қарым - қатынас бар?
- Өзің тұратын жерде жануарларды қорғау туралы қандай жұмыс жүргізеді?
- Өлең шумақтарын жатқа айту.
ІІІ. Жаңа сабақ
Тақырыбы: Адам және өсімдіктер мен жануарлар
ІV. Ой қозғау
Қоршаған орта табиғат
Өсімдік, жануар, адамзат,
Сүю, қорғау парасат,
Біліп жүр, мұны адамзат
V. Мағынаны тану
- Олай болса, осы тірі табиғатқа жататын адам, өсімдік және жануарлар үшеуінің байланысы жайлы бүгінгі сабағымызда айтамыз.
----------------- Табиғат
↙ ------------------↓---------------↘
Адам Өсімдік Жануар
Адам өзіне қажетті жануарларды қолға үйреткен екен. Сондықтан олар үй жануарлары деп аталады.
Сергіту сәті:
Табиғат қандай тамаша
Тоймаймыз бізде тамсана
Аңдар еркін жүреді
Балықтар шіркін жүзеді.
Табиғаттың жыры көп
Табиғаттың сыры көп.
Оқулықпен жұмыс: Тізбектеп оқыту
Дәптермен жұмыс
Сабақты бекіту:
- Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланысқа мысал келтір.
- Адам өмірінде өсімдіктердің маңызы қандай?
- Өз жеріңде өсімдік шаруашылығы бар ма?
- Одан қандай өнім түрлерін аламыз?
- Өзің тұратын жерде мал терісін илейтін кәсіпорын бар ма?
Шығармашылық жұмыс. Суретпен жұмыс
Үй тапсырмасы Адам және өсімдіктер мен жануарлар тақырыпты оқып, түсінігін әңгімелеу. Суреттер салып келу
Мадақтау
Бағалау
Биоресурстар. Өсімдіктер дүниесі, олардың биосфера мен адам өміріндегі маңызы
Өсімдіктер дүниесін қорғау және тиімді пайдалану ережелеріне қарсы қылмыстар
Өсімдікпен қабылданатын жарықтың сандық және сапалық сипаты
Экология ғылымының зерттеу объектісі - адам мен қоршаған орта арасындағы қарым-қатынастарды, табиғи тепе-теңдіктің бұзылуын, табиғи қорлардың сарқылуын, олардың себеп-салдарын анықтау
Дидактикалық ойындар мектеп жасына дейінгі балаларды жануарлармен таныстыру құралы ретінде
Төменгі сатыдағы жануарлар
Органикалық дүниенің даму тарихы мен өсімдіктердің систематикасы
Синэкологияның негізгі ұғымдары
Өсімдіктер мен жануарлар әлеміне антропогендік әсер ету
Экологиялық қылмыстар
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi