Бөліп шығарудың маңыздылығы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 3 А Бөліп шығару
Сабақ тақырыбы: Бөліп шығарудың маңыздылығы. Бөліп шығару өнімдері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) • өсімдіктер мен жануарлардың бөліп шығару өнімдерін салыстыру;
• ағзалардың тіршілік әрекетінде бөліп шығарудың маңыздылығын түсіндіру;
• өсімдіктер мен жануарлардың бөліп шығару өнімдерін атау
• өсімдіктер мен жануарлардың
бөліп шығару өнімдерін зерттеу
Сабақ мақсаттары Оқушылар орындай алады:
• ағзалардың тіршілігіндегі бөліп шығарудың маңызын сипаттайды
• өсімдіктер мен жануарлардың бөліп шығару өнімдерін атайды
• өсімдіктер мен жануарлардың бөліп шығару өнімдерін салыстырады
• өсімдіктер мен жануарлардың бөліп шығару өнімдерін зерттейді
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
• ағзаның қалдықтардан қалай арылатынын талқылау қажет (айтылым және тыңдалым дағдылары)
• сонан соң бөліп шығару анықтамасын жазып, олардың қай жерден шығатыны және қандай мүше өнімдерді ағзадан немесе өсімдік ағзасынан шығаратынын сипаттау арқылы кестеге толтыру (оқылым және жазылым дағыдалары)
Пәнге қатысты лексика мен терминология
• бөліп шығару, бөліп шығару өнімдері
• несепнәр, бүйрек, өкпе, көмірқышқыл қос тотығы, тыныс алу
• су
Диалог құруға жазылымға қажетті сөздер топтамасы
• Бөліп шығару -...
• Көмірқышқыл газы... үрдісінде өндіріледі
• Су... шығарылады және...

Жетістік критерийлері: • Өсімдіктердің және жануарлардың бөліп шығару мүшелерін біледі. Өсімдіктер мен жануарлардын бөліп шығаратын өнімдерді атайды. Өсімдіктер мен жануарлар бөліп шығаратын өнімдердің кейбіреуін сипаттайды.
Құндылықтарды дарыту
• Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;
• Ынтымақтастық
• Өмір бойы оқу
Пәнаралық байланыстар: Заттардың тотығуын оқыту барысында химиямен байланыстыру, газ алмасудағы диффузия процесін физикалық тұрғыдан қарастыру.
АКТ қолдану дағдылары: Оқу үрдісін электрондық ресурстармен визуализациялау
Microsoft PowerPoint
Бастапқы білім: Тыныс алу мүшелерінің аурулары және олардың алдын алу

Басталуы
Ұйымдастыру кезеңі
Мозайка әдісі бойынша топқа бөліну.
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Шеңбер болып оқушылар денсаулыққа байланысты жақсы тілектер айтып сыныпта психологиялық ахуал қалыптастырады.

Жаңа білім
Білу және түсіну
Мұғалім жаңа сабақ мазмұнымен қысқаша таныстырып өтеді. Оқушыларға білу деңгейіндегі сұрақтарды қояды.
1. Ағза үшін зәр шығарудың маңызы қандай
2. Ағзадан шлактар қайдан пайда болады?
3. Өсімдіктерде бөліп шығару қалай жүреді?

Қолдану.
Оқушыларға топтық тапсырма беріледі.
1 топ: Бөліп шығару қызметін атқаратын мүшелер
2 топ: Бөліп шығару органиодтері және мүшелері
3 топ: Бөліп шығарудың маңызы
Мұғалім жаңа терминдермен таныстырады.

Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы,
Басқұдық селосы, №9 орта мектеп биология пәні мұғалімі
Ногаева Жулдыз Айладыровна

Бөліп шығарудың маңыздылығы. Бөліп шығару өнімдері. жүктеу
Бөліп шығарудың маңыздылығы. Бөліп шығару өнімдері. слайдын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Математикалық есептерді шығаруды оқытудың мәселелері
Есепті жазбаша шығару
Математикалық есептерді шығаруды оқытудыңмәселелері
Жаңартылған білім беру бағдарламасы
Есепті шешудің арифметикалық және алгебралық тәсілдер әдістемесі
Математика сабағында оқушылардың белсенділігін арттыруда пәнаралық байланыстын ықпалы
Каспий аймағындағы мұнайқұбыр коммуникациялар геосаясатының экономикалық астары
Математикада қиындатылған мәтіндік есептерін шешудің жалпы әдістері
ЕСЕПТЕРДІ ӘРТҮРЛІ ТӘСІЛДЕРМЕН ШЫҒАРУ
Ток күші
БОЛАШАҚ ҰРПАҒЫМЫЗ ҮШІН 5 МИНУТЫҢЫЗДЫ БӨЛІП, СОҢЫНА ДЕЙІН ОҚЫП ШЫҒУЫҢЫЗДЫ СҰРАЙМЫН
Дубровский оның сөзін бөліп
Кәсіби ағылшын тілі сабағында рөлдік ойындарды қолданудың маңыздылығы
Түнгі ұйқыңызды төрт бөліп мәпелеп тәрбиелегеніңіз үшін рахмет айтамын анашым
Бала тәрбиесіне көп көңіл бөліп, жалпы адам тәрбиесіне терең мән беретін халық - қазақ халқы
Педагогикалық технологиялардың маңыздылығы
Химиялық есептерді шығарудың графикалық әдістері
Курстық тақырыптың ғылыми маңыздылығы
Электрондық оқулықтың маңыздылығы
Дәрілік өсімдіктің фармако - биологиялық маңыздылығы мен ветеринариялық мақсаттағы ерекшелігі