Геометриялық пішіндер
Білім беру саласы: Таным.
Ұйымдастырылған оқу - қызметі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер.
Мақсаты: Ойындар арқылы заттардың түстері мен геометриялық пішіндер туралы білімдерін пысықтап, пішіндерді бір - бірінен ажыратып атай білуге үйрету, қиял болжамдарын дамытып, қабілеттерін шыңдау. Қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту. Ойлау қабілетін, көріп тану, зейінін, есте сақтау қабілеттерін ойын арқылы дамыту.
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелеу, дамытушы ойындар.
Қолданылатын көрнекі құралдар: геометриялық пішіндер, түрлі - түсті шарлар, тиісті суреттер, слайд.
Мотивациялық - қозғаушылық Қайырлы таң балалар!
Сендер бүгінгі математика оқу - қызметіне қандай жайдарлы, қуанышты, ақжарқын болып келгенсіңдер!
- Балалар, бүгінгі біздің оқу - қызметіміз ерекше, өйткені бізге қонақтар келіп отыр, барлығымыз бұрылып амандасып шығайық.
- Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Кәне барлығымыз бірге амандасайық.
Шаттық шеңбері:
Армысың аспан әлемі,
Армысың мейірімді Жер - ана.
Армысың менің достарым,
Сәлем бердік сіздерге!
Күндей жадырап,
Жұлдыздай жарқырап.
Судай мөлдір таза көңілмен,
Бүгінгі күнімізді бастайық.
- Бүгін бізге сиқырлы хат келіпті, сол хаттың ішін - де сендерге арналған тапсырмалар бар екен, балалар тапсырмаларды орындайсыңдар ма, дайынсыңдар ма?
Ұйымдастырушылық - ізденуші
1 - тапсырма.
- Балалар білетін геометриялық пішіндерді естерімізге түсірейік. Қандай пішіндерді білесіңдер?
- Пішіндерді кезек - кезек тақтаға
іліп, оларды дұрыс атау:
- Бұл геометриялық пішін қалай аталады? (дөңгелекті көрсетіп).
- Дөңгелекке доп, тәрелке ұқсайды ма? (суреттерін іліп көрсету, түсіндіру)
- Бұл геометриялық пішін қалай аталады? (үшбұрышты көрсетіп)
- Үшбұрышқа не ұқсайды? (таудың, қайықтың желкені, үйдің шатырының суреттерін іліп), олар үшбұрышқа ұқсайды ма?
- Бұл геометриялық пішін қалай аталады? (сопақшаны көрсетіп)
- Сопақшаға не ұқсайды? (қауынның, жұмыртқаның суреттерін іліп), олар сопақшаға ұқсайды ма?
- Бұл геометриялық пішін қалай аталады? (төртбұрышты көрсетіп)
- Төртбұрышқа не ұқсайды? (теледидардың, көп - қабатты үйдің, терезенің суреттерін іліп) олар төртбұрышқа ұқсайды ма?
Дидактикалық ойын Салыстыру .
Суретте берілген жемістерді санау арқылы қайсысы көп, қайсысы аз екенін таңба арқылы белгілеу.
2 - тапсырма.
Түрлі – түсті қиылған дөңгелек қағаздарды түстері бойынша тиісті ыдыстарға сал (қызыл түсті дөңгелекті - қызыл ыдысқа, сары түсті дөңгелекті - сары ыдысқа, т.с.с.)
Геометриялық пішіндер жүктеу
Мектеп жасына дейінгі балаларда геометриялық пішіндер жайлы ұғымдарды қалыптастыру ерекшеліктері жұмысының мазмұны
«Мектепке дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдау ерекшеліктері.»
Ересек балаларды геометриялық пішінмен таныстыру әдістемесі
Балаларды геометриялық пішіндермен таныстыру әдістемесі
Заттың пішінін анықтау
Дидактикалық ойындар пайдасы
Балалардың геометриялық пішіндерді қабылдау ерекшеліктерін анықтау
Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар - оқыту құралы
Мектеп жасына дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдауы
Мектеп жасына дейінгі балаларды нәрсенің өлшемі формасы мен массасы туралы түсініктерін дамыту ерекшелігі
Арифметикалық және геометриялық прогрессия туралы
Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Геометриялық түрлендіруді оқыту
Салуларға арналған геометриялық есептерді шешу әдістері
Геометриялық денелерден құралған натюрморт (гризайл техникасында акварель)
Геометриялық есептерді шешу әдістері
Нысанның нақты геометриялық пішіні көрсетілген геометрялық пішін
Қазақстан аумағының бедер пішіндерін алғашқы рет зерттеген ғалымдар
Геометриялық пішіндерді орын орнына орналастыру
Мынау қандай пішіндер