Географияның атасы кім

Қызықты география 6 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Қызықты география
Сабақтың мақсаты: Осы пән бойынша түсінгендерін, ұққандарын, еске тусіріп қайталау.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.
2. Психологиялық дайындық.
3. Қызығушылықты ояту.
Сынып үш топқа бөлініп, топ басшылары тағайындалады.
1 - кезең: Кім жылдам ойыны
Топ басшыларына 10 сұрақ қойылып, білімдері тексеріледі.
( әр сұраққа 10 балл)
1. Ауа қабаты (Атмосфера)
2. Ауа қысымын өлшейтін аспап ( Барометр)
3. Экватордың ұзындығы (40 мың шқ)
4. Аралдар шығу тегіне қарай қалай бөлінеді? (Материктік, жанартаулық, маржандық)
5. Координат неден тұрады? ( Ендік пен бойлықтан)
6. Жердің радиусы қанша?(6378 шқ)
7. Кібісе жылы деген не? (366 күннен тұрады)
8. Жылды 365 күнге бөлген кім? (Аристотель)
9. Аралдар тобы (Архипелаг)
10. Бағдарлауға арналаған аспап (Тұсбағар)
11. Жердің нақты үлгісі (Глобус)
12. Климат деген не? (ауа-райының көп жылдар бойы қайталанып келуі)
13. Дүние жүзін айналып шыққан алғашқы саяхатшы кім? (Ф. Магеллан)
14. Жердің беткі қатты қабаты (Литосфера)
15. Географияның атасы кім? (Эратосфен)

2 - кезең Білгіш болсаң тауып көр
Үш топқа бес - бестен сұрақ қойылады.
1 - топ
1. Температураны өлшейтін аспап (Термометр)
2. Судың тұздылығы деген не? (Бір литр мұхит суындағы еріген тұздың мөлшері).
3. Негізгі климаттық белдеулерді ата (Экваторлық, тропиктік, қоңыржай, полярлық).
4. Дүниежүзінің ең биік нүктесі. (Джомолунгма 8848 м).
5. Жер сілкіну ошағы (Эпицентр).
2 - Топ
1. Климаттық белдеуледі зерттеген кім? (А. Алисов).
2. Дүниежүзінде қанша материк бар (алты)
3. Географиялық қабықтағы ең ірі табиғат кешені
( Материктер мен мұхиттар)
4. Мұхиттың белгілі бір бөліктерін алып жатқан зор көлемді су (Су массасы)
5. Ең ұзын параллель (Экватор)
3 - топ
1. Биіктігі 200 метрден аспайтын жазық (Ойпат)
2. Күнге алыс ғаламшар (Плутон)
3. Ежелгі біртұтас материк (Пангея)
4. Литосфералық плиталар теориясын кім ұсынады (А. Вегенер)
5. Ең ірі табиғат кешені (Географиялық қабық)
3 - кезең
1 - топ
Мағынаны табу Шартты белгілер бойынша сөйлем құрау Бізге суға түстік, - нен арқылы өтіп, - не бардық.
2 - топ
Берілген сөздердің орнын табу
1. Мотербар (барометр)
2. Рафратосеп (трапосфера)
3. Моцкднаснеу (конденсацум)

География пәнінің мұғалімі: Қосберегенова Нұршагүл

Қызықты география. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Страбонның шығармалары
Жалпы білім беретін мектептерде өлкетану материалдарының географиядан жүргізілетін сыныптан тыс жұмыстардағы ғылыми – педагогикалық негіздерін айқындау
Экология ғылымының пайда болуы мен қалыптасу кезеңдері және қазіргі экологиялық білім беру маңыздылығы
Жәңгір хан мектебі
Пәнаралық байланыстар география сабағында
Географияны оқыту әдістері
Африка құрлығын оқыту
Жалпы білім беретін мектептерде географияны оқыту процесінде оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру формаларының ғылыми – педагогикалық негіздері
Ежелгі заман және ортағасырлардағы ұлы тарихшылары
Жалпы географиялық карталар
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы