Мектепке бару
Мектеп оқушысының уақытты тиімді пайдалануы – оның мектепте табысты үлгерімінің кепілдігі ғана емес. Дұрыс құрылған күн тәртібі мектеп оқушысы үшін оқумен қатар демалуға және ойын ойнауға да уақыт табуына мүмкіндік береді.
Баланың денсаулығы күн тәртібін реттеумен қатар дұрыс тамақтану және уақытылы ұйқыға да байланысты, сондықтан ата - ана осына үнемі ескертіп отырса бала осыған әдеттенеді.
7 - 8 жас (1 - 2 - сынып)
▪ Таңғы ұйқыдан ояну 7.00
▪ Таңғы жаттығу, Жуыну, Төсекті жинау 7.00 - 7.30
▪ Таңғы ас 7.30 - 7.50
▪ Мектепке бару 7.50 - 8.20
▪ Мектепте сабақ оқу және қоғамдық жұмыс 8.20 - 12.30
▪ Мектептен қайту 12.30 13.00
▪ Түскі ас 13.00 - 13.30
▪ Күндізгі демалу, ұйқы 13.30 - 14.30
▪ Таза ауада серуендеу 14.30 - 16.00
▪ Сабаққа дайындалу, үй тапсырмасын орындау 16.00 - 17.00 (1сынып); 16.00 - 17.30 (2сынып)
▪ Таза ауаға шығу немесе үйірмеге бару 17.30 - 19.00
▪ Кешкі ас және телевизор, компьютер қарау, кітап оқу, музыка тыңдау 19.00 - 20.00
▪ Кешкі ұйқыға дайындалу (әжетхана, беті - қолы жуу, тісті тазалау) 20.00 - 20.30
▪ Түнгі ұйқы 20.30 - 7.00
Толық нұсқасын жүктеу
Психолог-педагог ғалымдардың балаларды мектепке дайындау туралы көзқарастары
Балалар емханасының, балалар ауруханасының жұмысын ұйымдастыру
Баланы мектепке баруға дайындау
Ата - аналармен атқаратын жұмыстарында сынып жетекшісінің қызметі
Баланы мектепке психологиялық-педагогикалық дайындаудың негіздерін анықтау
Бастауыш мектеп жастағы балалардың ойлауы және сөйлеуі
Мектепке дейінгі кезеңнің психологиялық дамуының тарихи қалыптасу кезеңдері
Қазіргі заман жағдайында әлеуметтік педагог мамандығының енгізілуінің әлеуметтік тарих контексті
Балабақша мен отбасы
Мектепалды даярлық балаларының оқуға дайындығы
Баланың мектепке келу мәселесі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Сендер мектепке жақсы дайындалыпсыңдар
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
Педагогтың қабілеті. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
Мектепке дейінгі балалар мекемелерінде дене тәрбиесін жоспарлау
Мектепке даярлық тобында балаларды санауға үйрету
Мектепке дейінгі балалар психодиагностикасы
Мектепке дейінгі мекемедегі психологиялық қызметтің моделі
Отбасы мектепке дейінгі балаларды қалыптастыру ортасы