Халықты халықпен, адамды адаммен теңестіретін - БІЛІММ
Халықты халықпен, адамды адаммен теңестіретін – БІЛІМ
М. Әуезов
Мұғалім үздіксіз ізденіп, жетіліп отырғанда ғана мұғалім, ізденуі тоқтаған сәтте оның мұғалімдігі де жойылады.
К. Ушинский
Ш. Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебі КММ
2013 - 2014 оқу жылына тақырыбы
Жалпы орта білім берудің басты мақсатын табысты орындау, өз басымдықтары мен мүмкіндіктерін айқындау, дамып келе жатқан адамды қоғам талабына сай етіп дайындау
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:
Әр оқушының өзінің білімі мен тәрбиелік деңгейін анықтап, оны әрі қарай шыңдап, бүгінгі заман талабына сай етіп, жаңа жолға бағыттау
Мұғалімнің өз білімін жетілдіру тақырыбы: Баланың оқуға қызығушылығын, қабілетін, бейімділігін және тілін дамыту
Ш. Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебі КММ
2014 - 2015 оқу жылына тақырыбы
Жалпы орта білім берудің басты мақсатын табысты орындау, өз басымдықтары мен мүмкіндіктерін айқындау, дамып келе жатқан адамды қоғам талабына сай етіп дайындау
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:
Әр оқушының өзінің білімі мен тәрбиелік деңгейін анықтап, оны әрі қарай шыңдап, бүгінгі заман талабына сай етіп, жаңа жолға бағыттау
Мұғалімнің өз білімін жетілдіру тақырыбы: Баланың оқуға қызығушылығын, қабілетін, бейімділігін және тілін дамыту
Өзіндік білім көтеру - мұғалімінің және педагогикалық ұжымның кәсіби дамуының негізгі құралы.
Бүгінде ғылым білімге қояр талап артып, оқу жүйесі де күрделенген шақта жаңа қоғам мұғаліміне жүктелер жүк еселене түсуде. Ұстаз қауымы алдында жай білім беру ғана емес, сонымен қатар өркениет көшіне жол бастайтын, әрі ұлттық рухта сусындаған білімді, дарынды азаматтар тәрбиелеп шығару міндеті тұр.
Бұл жолда мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамыту, біліктілігін арттыру сынды мәселелер мектеп алдында тұрған жауапты іс болмақ..
Мұғалімнің кәсіби даму шеберлігі алған дипломнан кейін әрі қарай тоқтап қалмауы керек.
Ол бес жылда бір өткізілетін курстар мен аттестация арқылы дамып отыруы тиіс. Осыған орай арнайы жоспар құрылып сол жоспар жүзеге асырылып отыруы керек.
Оның қатарына жүйелі өтетін ашық сабақтар, түрлі сайыстар, байқаулар, іс тәжірибелер, сыныптан тыс жұмыстар, олимпиада және КҒА қатысу кіреді.
Сонымен бірге әр түрлі деңгейдегі курстар мен семинарларға қатысу да мұғалімнің білімін көтерудің жолдары болмақ.
Баланың оқуға қызығушылығын, қабілетін, бейімділігін және тілін дамыту. жүктеу
Үздіксіз педагогикалық білім беру және кәсіби мұғалімді жетілдіру жолдары
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫ - ҰЛТ БОЛАШАҒЫ
Жобалап оқыту технологиясын қолдану арқылы ғылыми жұмысқа бейімдеу
Қазақ әдебиеті-тұлғаның рухани дамуының бастауы
Қазіргі сабаққа қойылатын талаптар
Білімді ұрпақ - болашақ тірегі
Заңдылықтар мен қағидалар жəне олардың педагогикалық үдерістегі рөлі
Жобалау әдісі
Тәрбиенің түрлері
Оқыту процесінде әдістер туралы түсінік
ХАЛЫҚТЫҢ ДЕНСАУЛЫҒЫНЫҢ НЕГІЗІ
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы халықтық педагогика негіздері
Ертегілер – халықтық тәрбие жүйесінде
Жеке адамды қалыптастыру
ШЕШЕНДІК ӨНЕРДІҢ ХАЛЫҚТЫҚ СИПАТЫ
Жүсіп Баласағұни еңбектеріндегі халықтық педагогика мәселелері
Халықты компьютерлік сауаттылыққа оқыту бағдарламасы
Жарқырап бостандықтан сәуле түсті - Жабырқаған халықтың көңілі өсті
Халықтың қуаты - тілдің қуаты
Қыпшақ Ізбасты би, он жасар күнінде көш үстінде көп адаммен бір түлкі қуысып, бәрінен бұрын жетіп түлкіні соғып алды