Түрлі жанрдағы көркем шығарманы мәнерлеп оқуМақсаты
Сабақтың тақырыбы: Түрлі жанрдағы көркем шығарманы мәнерлеп оқу
Мақсаты: Көркем шығарманы тыңдарманға жеткізу үшін мәнерлеп оқудың шарттарын меңгеру және оны шығармашылықпен ұштастыру
І Психологиялық дайындық
ІІ Мәнерлеп оқуға қатысты жаттығулар
№1 - жаттығу “Дұрыс тыныс алудың тетігі”
№2 жаттығу “Оқи отырып демалу”
Мектеп (демді ішке алу)-- білім ордасы (демді сыртқа шығару)
Ұстаз (д і а) --- мектеп тұлғасы (д с ш)
Оқыған (д і а) – білгір (д с ш)
Оқымаған (д і а) – ділгір (д с ш )
№2 жаттығу Мына өлеңдерді оқып, тыныс мүшелерімізді (өкпе, қолқа, кеңірдек) шынықтырамыз
Алып бізді,
Тастап ізді,
Экспресс келеді.
Алып қашып,
Демін шашып,
Кейде бүлк - бүлк желеді
Кеңсің дала,
Туған ана,
Көйлегің кең көк ала.
Жан беретін,
Тән беретін,
Мейірімді ана сен ғана
(С. Сейфуллин)
ӘДЕБИ ЖАНРЛАР АНЫҚТАМАСЫ
МӘНЕРЛЕП ОҚУ МАТЕРИАЛЫ БОЙЫНША АЛДЫН АЛА ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТАР
Көркем мәтінді оқытуда авторлардың өмірбаянын оқытудың маңыздылығы
Драмалық шығармаларды оқытудың ерекшеліктері
Мәнерлеп оқу практикумы пәні бойынша дәрістер
Әңгіме жанрын оқыту
Эпикалық шығарманың түрлері
Эпикалық шығармаларды оқыту
ЕРТЕГІЛЕРДІ ОҚУ
Қазақ әдебиеті әдістемесінің басқа пәндермен байланысы
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Көркем шығарманы компазициялық құрылысы жағынан талдау
Айтыс, оның түрлері мен көркемдік ерекшеліктері
Менің ауылымның табиғаты өте көркем, сұлу
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру
Абдуллин шығармашылығының негізгі саласы - көркем аударма