Ойын сабақ

Әліппе.
Сабақтың тақырыбы: Ұ дыбысы мен әріпін қайталау

Мақсаты: Оқушыларды Ұ ұ әрпінің таңбасымен таныстыру, баспаша жазбаша түрін таныту. Дыбыстық фонемалық қызметін модельдеу арқылы өтілген дыбыстарды қатыстырып буын, сөз, сөйлем құрату.
Дамытушылығы: Оқушылардың сөздік қорларын молайту, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту
Тәрбиелілігі: сауаттылыққа, үйрету, сөйлем құрау, сурет бойынша әңгіме құрау, Отан сүйгіштікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Ойын сабақ.
Сабақтың әдісі: Ой қозғау, топтастыру, тізбектей оқу, ойын, шығармашылық тапсырма, сурет арқылы сөйлем құрау
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, буындар, ребустар, жұмбақ.

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
ә) Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз.

ІІ. Өтілген әріпті пысықтау
1 Жұмбақ шешу
Құстай ұшар, қанатты тұлпар. ұшақ
2 Сұрақ жауабы
- Ұшақ сөзінде неше дыбыс бар?
- Неше әріп, неше буын бар?
- Әріп дегеніміз не?
- Дыбыс дегеніміз не?
- Дыбыстар нешеге бөлінеді? дауысты, дауыссыз
- Ұ дыбысы қандай дыбыс? дауысты

3).<<Сөз ойла, тез ойла>> ойыны. Ұ дыбысына сөз ойлату

4) Ұ дыбысынан келетін сөздерді буынға бөлу.
Ұзақ, үшқыш, ұя, ұзартқыш, ұлу, ұн, ұлтарақ, жұлдыздар, тікұшақ
- Ұ дыбысы сөздің қай жерлерінде келеді? Басында, ортасында .

5 Оқулықпен жұмыс. Сөздерді буындап оқыту. Хормен оқу, жеке оқу.

6) Дыбыстар әлеміне саяхат. Өткен әріптерді дауысты, дауыссыз дыбыс екенін ажырату.

А, С, Р; О; Т; Ш; Л; Ы; Й; Ұ; Б; Д; У; Ж; Қ; Ғ; П; Н; М

7 . Суреттермен жұмыс.
Ұр - шық тікұшақ ұшақ
Дыбыстық талдау жасау

ІІІ Сергіту кезең
8 Оқулық бойынша жұмыс. Оқулықтағы Ұшқыш болу - арман мәтінін оқу.
Сұлтан - жақсы оқушы. Ол ұшқыш болуды армандайды. Сұлтан – ұқыпты да батыл бала. Ол ағаштан ұшақ жасайды. Жасаған ойыншық ұшағы шын ұшаққа ұқсайды. Талаптыға нұр жауар. Сұлтан ұшқыш болады.
Сұрақ – жауап
- Сұлтан қандай оқушы, нені армандады?
- Ол не жасады?
- Оның ұшағы неге ұқсады?
- Сұлтан кім болады деді?
Сергіту кезең

9 . Дәптермен жұмыс. а Сөздерге дыбыстық талдау жасату.
Ұлан, ұшақ, жұмбақ, құрақ.

10 . Сурет бойынша сөз құра.

11 . Семантикалық картамен жұмыс сөздердің дыбыс, әріп сандарын анықтап кестеге қосу белгісін қояды. ( слайдта көрсетілген)

12 . Сандық ребустарды шешу.

• Қорытынды: - Ұ дауысты дыбыс?
- Сөздің басында, ортасында кездеседі.

Изгалиева Гульмира Жуныскановна

Слайдын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Ойын сабақ
Қысқа мерзімді сабақ жоспарына жалпы шолу
Инновациялық сабақты ұйымдастырудың (жоспарлаудың) қазіргі формасы
Орта мектепте химияны оқытуда ойын технологиясын қолдану әдісі
Балалардың жаңа біліммен қаруланудағы белсенділіктері
Ойын технологиясы туралы
Сөздік - дидактикалық ойындар
Психикалық даму тежелеуі бар балаларға түзету-дамыту бағдарламасы
Тіл сабағында ойын элементтерін қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Ағылшын тілі сабақтарында ойын технологиясын ұйымдастыру
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Шамшадин мен Клараның, Мерей тойына арнау
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі