Оқушыларды түгендеу, сабаққа ынтасын аудару

Алгебра
Сыныбы: 7
Сабақтың тақырыбы: Екі өрнектің квадраттарының айырымы
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларды бүкіл адамзаттың даму үрдісінің білім мен ғылымның технологиялық даму бағыттарына бағдарлап, соларға лайықтау, оқушыларға дәріс берудің бұрынғы түрін түбегейлі өзгертіп, жаңарту енгізу, оқушының жеке қабілетін анықтау, әр оқушыны өз деңгейімен бағалау.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы
Сабақтың әдісі: Инсерт әдісі
Сабақтың көрнекілігі: Қысқаша көбейту формула плакаты, кеспе, электронды оқулық, интерактивті тақта.
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушыларды түгендеу, сабаққа ынтасын аудару;
2. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІ. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру. Ой ашар математикалық диктант



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілі сабақтарында қолданылатын грамматикалық ойындар
Ойын элементтерін қазақ тілі мен әдебиеттік оқу сабақтарында тиімді пайдалану жолдары
Қазақстан тарихы пәнінен білім берудің сапасын жетілдіруде әр түрлі тапсырмаларды қолданудың тиімділігі
Тіл сабағында ойын элементтерін қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Еңбек пәнін оқыту әдістемесі (оқу-әдістемелік құрал)
Бастауыш мектеп оқушыларының шығармашылық қабілетін дамытудың педагогикалық негізі
Модульдік оқыту технологиясының жалпы сипаттамасы
3 - сынып оқушыларының математика сабақтарындағы есептеу дағдыларын дамытуға модульдік оқытудың әсері
Еңбекке баулу сабағында кіші мектеп оқушыларының шығармашылығы мен еңбек біліктерін дамытудың жолдары
Математиканы оқытуда гуманизациялау ұстанымын жүзеге асыру жағдайлары
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Халықтардың ұлы қоныс аудару дәуірі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Орыс шаруалардың Қазақстанға қоныс аудару
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда