Дәрігер сөзіне жалғанған жалғаулар жіктік жалғауы мен септік жалғауы

Топтамадағы сабақтар тізімі:
1. Уақыт және оны өлшеу (математика)
2. Қырдың жас түлегі Сапарғали Бегалин (слайдымен)
3. Етістік (слайдымен)
4. Ж.Смақов Отан (слайдымен)


Сабақтың тақырыбы: Етістік

Сабақтың мақсаты: 1. Етістік туралы білімдерін толықтырып, кеңейту және
оның түрі, құрамы, құрлысы жайында түсініктерін кеңейту
2. Оқушылардың етістік түрлерін меңгеру дағдыларын
дамыту, есте сақтау қабілеттерін шыңдау
3. Сауатты, көркем жазуға төселдіріп, ұқыптылыққа тәрбиелеу

Сабақтың түрі: Жарыс сабақ, топтық сабақ
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгеру
Сабақтың әдістері: Проблемалық сұрақтар қою, ой қозғау,
түсіндіру, ойын, топпен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар суреттер,
сызба, ас картасы, тест
Сабақтың байланысы: Ана тілі

Сабақтың барысы:
I Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеп, назарын сабаққа аудару.
Балалар бүгін біз сабағымызды топқа бөлініп, жарыс сабақ ретінде өтеміз.
ІІІ топқа білінеміз. І топтың аты Ұлпа қар
ІІ топтың аты Үлпілдек қар
ІІІ топтың аты Қиыршық қар
Сендердің білімдеріңді қазір қыс мезгілі болғандықтан қармен бағалап отырамыз.
Ал қай қатар көп жинаса, сол қатар жеңімпаз. Ал бір - бірімізге сәттілік тілейік.
Психологиялық дайындық.
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік болып кетер,
Сонда менің жан - жағым

II Үй тапсырмасын тексеру.
Ой ашар.
Үйге қандай тапсырма берілді?
114 - жаттығу
Сызбаға қарап, дәрігер сөзіне жалғанған жалғау түрлерін ажырат. Жіктік жалғаулары мен септік жалғауларын салыстырып, олардың бір - бірінен өзгешелігін дәлелде.
(Жалғау түрлерін ажырату: Дәрігер сөзіне жалғанған жалғаулар жіктік жалғауы мен септік жалғауы. Жіктік жалғауы І жақта жекеше түрінде дәрігермін - мін жалғауы жалғанып тұр,
ІІ жақта жекеше түрінде дәрігерсің - сің жалғауы жалғанып тұр, ал септік жалғауы дәрігер сөзіне барыс септігінің - ге, шығыс септігінің – ден жалғауы жалғанып тұр.
Дәлелдеу: - Жіктік жалғауы - қимыл иесінің кім екендігін білдіру үшін қолданылатын қосымша, ол сөз бен сөзді жақ - жағынан қиыстырып тұрады.
- Сөйлемдегі сөздерді бір - бірімен байланыстыру үшін жалғанатын жалғауларды септік жалғаулары деп атайды.)

ІІІ Өткен сабақты қорытындылау.
Ой шақыру.
- Балалар біз өткен сабақтарда сендермен зат есімнің жіктелуін мен зат есімнің септелуі өттік, Зат есімнің жіктелуі мен септелуінің ережесін кім айтады?
- Зат есімнің жіктелуі дегеніміз не?
- Зат есімнің септелуі дегеніміз не?

IҮ Жаңа сабаққа даярлық.
Ой қозғау.
Проблемалық жағдай арқылы жаңа тақырыпты ашу. Ребус шешу
Ү. Жаңа сабақ



Ұқсас жұмыстар

Жалғаулы сөздердің классификациясы және олардың сипаттамасы
Қазақ тілінде сөздердің жіктелуі
Зат есімнің грамматикалық категорияларын оқыту
Қазақ тілі мен түркі тіліндегі жалғауларды мысалдар арқылы салыстыру
Көптік жалғауын дамыта оқыту технологиясының әдістері
Бастауыш мектепте зат есімді оқыту тәжірибесімен танысу
Бастауыш сыныптарда зат есімді оқытудың тиімді жолдары
Фразеологизмнің сөз тіркесіне ену тәсілі
Жіктік жалғауын оқыту әдістемесі
Негізгі зерттеу нысаны - туынды сөз
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары