Бір таңбалы сандар нешеу
Мектепішілік олимпиада тапсырмалары 2 - сынып
1. Сыныпта 21 оқушы. Барлық оқушыларды отырғызу үшін қанша екі орынды парта қажет?
A) 10 B) 11
D) 20 C) 21
2. 3 ондығы бар санды көрсет
A) 300 B) 3
D) 30 C) 3000
3. 7+3=10 теңдігіндегі 7 қалай аталады?
A) қосылғыш B) қосынды
D) айырма C) азайтқыш
4. Х - тың мәні қаншаға тең? Х+20=70
A) 5 B) 30
D) 90 C) 50
5. Мына сандардың ішінен 8, 40, 10, 9, 20, 2, 1, 50, 7 – бір таңбалы сандарды өсу ретімен жаз.
А) 10, 20, 40, 50
В) 1, 2, 7, 8, 9
С) 9, 8, 7, 2, 1
Д) 1, 2, 7, 8, 9, 10, 20, 40, 50
6. Ең кіші екі таңбалы сан неше ондық, неше бірліктен тұрады?
А) 1 ондық, 1 бірлік
В) 1 ондық, 0 бірлік
С) 1 ондық, 9 бірлік
Д) 9 ондық, 9 бірлік
7. Ені 3 см, ал ұзындығы одан 4 см ұзын болатын тік төртбұрыштың периметрін тап.
А) 20 см В) 21 см
С) 22 см Д) 24 см
8. Артық санды тап: 4 8 12 16 20 24 28 29 32 36
А) 16 В) 24
С) 29 Д) 36
9. Өрнекте: сантиметрмен 4 м 13 см; 2 м 8 см.
А) 17 см, 10 см В) 43 см, 28 см
С) 413 см, 208см Д) 410см, 280см
10. Санды өрнекті белгіле:
А) а+23
В) 60 - 40
С) х+7=10
Д) 25 - а
2 - сынып логикалық тапсырмалар
1. Бір таңбалы сандар нешеу? Екі таңбалар ше?
2. Қосындысы 9 - ға тең болатын барлық есептерді жаз.
3. Қандай екі таңбалы санға бірлікті қосқанда үш таңбалы сан шығады?
4. Орындарын ауыстырса да өзгермейтін бірнеше сандар жаз.
5. 18 вафлиді тарелкелерге былай салған: біріншісіне – 4, екіншісіне – 5, үшіншісіне – 2, ал төртіншісіне – 7. Осы тарелкелерді екі үстелге қойғанда, бір үстелде екінші үстелден екі есе көп вафли болу керек. Сонда тарелкелерді қалай қоямыз?
6. Әжем, анам және мен – үшеуміз фотосуретке түстік. Әжем анамның сол жағында, анам менің сол жағымда тұр. Біздің фотосуретте қалай тұрғанымызды тап.
7. Шешесі балаларына 10 шоколадты бөліп, қыздарына үш - үштен, ұлдарына екі - екіден берді. Қыздар нешеу, ұлдар нешеу екенін тап.
Мектепішілік олимпиада тапсырмалары 2 - сынып жүктеу
«Комбинаторика элементтерін пайдаланып есептер шығару»
Сандардың нумерациясын оқыту әдістемесі
Екі теріс санның қосындысы теріс сан
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Сандық ұғымдарды қалыптастыру және сануға үйрету
Логикалық есептерді шешу
Арифметикалық амалдарды орындау тәсілдері
Арифметикалық амалдарды оқыту әдістемесі
Сабақ қарқынының оқушыларға қолайлылығы, мұғалім мен оқушы жұмыстарының нәтижелілігі
Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Біріктірілген тақша
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Салық қызметі органдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы кейбір мәселелер және оны жетілдіру жолдары
ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ БІРІККЕН ҰЛТТАР ҰЙЫМЫ
Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу
Біріккен Ұлттар Ұйымы
Бір клеткалылар патшалық тармағы
БІРЛЕСКЕН ҚЫЗМЕТКЕ ҚАТЫСУ
Батыс Сібір жазығы