Атадан қалған - асыл сөз интеллектуалды ойын
Тақырыбы: Атадан қалған – асыл сөз интеллектуалды ойын.
Мақсаты: Балалардың білімге деген құштарлығын, ізденісін, қызығушылығын арттыру. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Көпшілік алдында еркін сөйлеуге, өз білімін көрсетуге, шығармашылықпен еңбек етуге дағдыландыру. Өзін – өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, адамгершілікке, қайырымдылыққа баулу.
Түрі: Сайыс
Көрнекілігі: шарлар, мақал - мәтел, гүлдер, плакаттар, сандықша, карточкалар.
Барысы:
Жүргізуші:
Мінекей залда тыныштық,
Естілмейді дыбыс түк.
Мұны біз де қостаймыз,
Рұқсат етсеңіз көрермен.
Кешімізді бастаймыз.
Құрметті көрермендер бүгінгі біздің ересектер топ арасында Атадан қалған асыл сөз атты интеллектуалды ойынымызға қош келдіңіздер! Жүргізуші:
Ойынның бағасын беруші әділ - қазылар алқасын сайлап алсақ.
Жүргізуші:
Бүгінгі кешімізге қатысушыларымен таныс болыңыздар.
1 бөлім Бәйге
2 бөлім. Ойланып көр .
3 бөлім. Мың бір мақал .
4 бөлім. Кім жылдам
5 бөлім. Мәнерлі сөз
6 бөлім. Тамаша төрттік
7 бөлім. Өнерлінің өрісі кең .
Жүргізуші:
Бәйгіге түсіп жарыспай
Жүйріктің жаны жанар ма,
Білім мен өнер жарысып
Тәрбие, тәлім табар мән.
Бұл бәйге ойдың бәйгесі
Кім жүйрік, сол алда — дегендей ой мен білім сайысын бастаймыз.
Жүргізуші:
Жарайсыңдар, сайыскерлер, жарайсыңдар!
Алдарыңда асулы талай шың бар.
Шығармысың ойынан көрерменнің,
Ой білімді толғантуға қалайсыңдар.,- дей отырып, келесі 2 - бөлім Ойланып көр бөліміне кезек берейік. Мұнда балалар келіп, мына үстелдегі парақтардағы суреттердің айырмашылығын табыңдар, 1 минутта шешімін айтады.
Жүргізуші:
Білімдіден шыққан сөз
Талаптыға болсын кез
Нұрын, сырын білуге
Көкірегінде болсын тез - дей келе келесі бөлімге кезек берсек.
3 - бөлім: Мың бір мақал 1 мин уақыт ішінде мақал айту.
4 - бөлім Қазір мен тақтаға 1 сөз тақтаға ілемін. Қай топ сол сөзден бірнеше басқа сөздерді көп құраса, сол топта көп ұпай болады. 2 минут уақыт беріледі.
Қарапайымдылық
Қара, ара, апа, ай, май, қала, дала, қылық, апай, дара, қайық, лақ, ақ, парақ, лай, айлық.
Жүргізуші:
Қанағаттандырылған
Жүргізуші:
Ана тілі – асыл үні бабамның,
Қуатымсың ақ сүтіндей бабамның,
Сәби шақтан бесігімде жыр тыңдап,
Туған тілді жаттап өскен балаңмын.
Келесі кезекте 5 - бөлім Мәнерлі сөз деп аталады. Мәнерлеп тақпақ айтады.
Жүргізуші:
Сырлары көп білімнің,
Шешілмеген әлі де.
Терендігі білімнің
Керек екен бәріне
6 - бөлім Тамаша төрттік Ойын шарты: 1 - ден 5 - ке дейін сандар тақтада жазулы тұр. Осы сандардан бірін таңдаймыз. Оның артында сұрақтарға бірден жауап береміз. Әр сұрақ 1 ұпай әкеледі.
1. Ғылым таппай мақтанба өлеңінің авторы кім?
3. Қазақтың билерін ата.
1. Қазақ тілінде неше әріп бар?
12 ойыншықты екі балға нешеден бөліп беруге болады?
2. Өсімдікке жақсы өсу үшін қандай жағдайлар қажет?
Жүргізуші:
Ақыл – тастан, өнер жастан,
Шығады деп дарынды.
Халық айтса, халық сөзі
Әрқашанда нанымды, демекші ең соңғы бөлім Өнерлінің өрісі кең деп өнерге кезек берейік. Анасы мен баласы жапсырады немесе мусіндейді.
Жүргізуші:
Домбырам екі шекті қолға алайын,
Қайырып, он екі алуан ән салайын.
Нұр жауар талапты ерге деген сөз бар
Мен неге бұл өнерден құр қалайын деп қатысушылар дайындалғанша ән жетекшісі ән орындап береді.
Әділ қазылар шешімдерін шығарғанша қатысушылар билейді.
Құттықтау сөз.
Марапаттау.
Атадан қалған – асыл сөз интеллектуалды ойын жүктеу
Қазақ билерінің тәлім-тәрбиелік көзқарастары
Театр - киім ілгіштен басталады
Ойын іс-әрекетінің мектеп жасына дейінгі балаларға психологиялық әсерінің ерекшеліктерін, оның ішінде қиял процессінің дамуына әсерін зерттеу
Өзін-өзі тану пәніндегі бағалау ерекшеліктері
Бастауыш мектептің математика сабақтарында ұлттық және дидактикалық мазмұнды ойын есептерін қолдану арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту жайлы
Бастауыш білім беру сатысында қазақ халық дәстүрлерін тәрбие құралы ретінде пайдаланудың педагогикалық шарттары
Халықтық педагогика түрлері
Қазақ халқының математикалық ертегілерін сабақта қолдану
Салт - дәстүр ұлттық тәрбие
Гумеров шығармалары өшпес мұра
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Кәсіпорын өнімінің өзіндік құнын төмендетуді экономикалық ынталандыру «Каменка» асыл-тұқымды мал зауыты
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Сөздік
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі