Суреттерді көрсетіп мынау кім
Ұйымдастырылған оқу іс –әрекетінің технологиялық картасы
Білімдік аймағы: Әлеуметтік
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Отбасы (сурет бойынша)
Мақсаты: Б.м: балалардың отбасы, туыстық, қарым-қатынас, отбасы мүшелерінің міндеттері туралы түсініктерін тиянақтау.
Д.м: Отбасы мүшелерін дұрыс атауға, сәлемдесіп, қоштасуға, үлкенді сыйлап құрметтеуге үйрету. Олардың ой-өрісін дамыта отырып, сөздік қорын байыту.
Т.м: Инабаттылық пен адамгершілікке тәрбиелеу, өз ойын, пікірін жеткізе білуге баулу.
Сөздік жұмыс: қарындас, сіңлі, іні, әпке, апа
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің әрекеті
Бала әрекеті
Мотивациялық оятушылық
Тәрбиеші балаларды Мейірім сыйлаймыз атты шаттық шеңберге тұрғызады
Біздің топта ұл-қыздар
Тату-тәтті ойнаймыз
Айналаға, бар адамға
Тек, мейірім сыйлаймыз
Ұйымдастырушылық ізденушілік
Отбасы туралы әңгіме жүргізу.
- Мынау не?
- Балабақшада не бар?
- Балабақшада кімдер жұмыс істейді?
- Ал, үйдің отбасы мүшелерін атайық?
Суреттерді көрсетіп мынау кім ? дидактикалық ойынын ойнау.
Көрсеткен суреттерді іліп қойып, балалардың көздерін жұмып кім жоқ ? деген сұрақтарға жауап сұралады
- Балалар үйден әкелген суреттерімен өз отбасылары туралы әңгімелейді.
- Атың кім?
- Сенің ағаң бар ма?
- Сенің әпкең бар ма?
- Сен қай балабақшаға келесің?
1 бала тақпақ айтады, кім туралы екенін табу керек.
Менің әжем, ер әжем
Мінезі өте жәйлі әжем
Тірек болып жүр әжем
Әрқашанда қасымда
2 бала: Бақшасында балалар
Іні, әпке, аға бар
Ойыншықтар көп онда
Машина, ат, түйе бар
- Өлеңде отбасы мүшелерінен кімдердің аттары бар?
- Әже туралы не дейді?
- Әжең үйге қандай көмек береді?
- Өзің үйде қандай жұмыстар істейсің?
- Анаң үйде қандай шаруамен айналысады?
- Қ.Күзембайдың Осындай біздің отбасы деген өлеңін тәрбиеші оқып береді.
- Сендер өз отбасыларың туралы әңгімелеп беріңдер?
- Әр қайсыңның отбасында неше адам бар?
- Әкеңнің, анаңның, әжеңнің, атаңның есімдері кім?
- Сендердің неше аға, әпкелерің бар?
- Сендердің қайсыларың үлкен, ал қайсыларың кіші?
- Сергіту сәті: Бас бармақ –әкем
Балаң үйрек-шешем
Ортан терек-апам
Шылдыр шүмек-әпкем
Кішкене бөбек-мен
Бір үйде нешеуміз?
Бір үйде бесеуміз
- Балалар, отбасы мүшелері туралы өздері жаттаған тақпақтарын айтып береді
Ата-әжеміз, әке-шешеміз қандай жылы сөздер айтып еркелетеді?
-Сендер өз отбасыларыңа қандай тілек тілер едіңдер?
Адамдар
-Ата, әже, әке, ана, аға
-3-4 баладан сұралады
Балалардың жауабы
Ол әже
-Аға, әпке, іні
Балалар қалауы бойынша әңгімелейді
Балалар бірге айтады
1, 2, 3 баладан сұралады
Құлыным, ботақаным, жаным, күнім, қошақаным
Бақытты болсын!
Отбасы тату болсын!
Бір-бірін ренжітпесін!
Сыйласын!
Рефлексивті түзетушілік
Ұ.о.іс-әрекетін сұрақ-жауап арқылы қорытындылау.
- Ата, апамен қалай дұрыс амандасуға болады?
- Әкең мен анаң саған риза болып қуануы үшін, не істеуің керек?
Балалардың жауабы
Күтілетін нәтиеже:
Нені біледі: Отбасы мүшелерін ажыратуды және олармен дұрыс қарым қатынас жасауды білді
Білуі керек: Үлкенді сыйлауды, құрметтеуді, дұрыс сәлемдесуді білуі керек
Түсіне біледі: Отбасына деген жылы сөздер айтуды, мейірімді, адал болуды
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар - оқыту құралы
Сөйлеу тілін түсінуін дамыту
Дидактикалық ойындар пайдасы
БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
Көрнекі құралдар
Сан есімнің лексико грамматикалық сипаты
Тәрбиешінің сөйлеу мәдениетіне қойылатын талаптар
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным белсенділігін арттыруда көрнекі құралдарды қолдану
Бейнелеу іс-әрекетінің негізгі міндеттері, әдістері мен жұмыс тәсілдері
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы