Жамбылдың Балаларға әнін тыңдау

Сабақтың тақырыбы: Жыр алыбы - Жамбыл. (3 – сынып)
Сабақтың мақсаты:
А) Білімділігі: Жамбыл Жабаевтың өмірі мен шығармашылығы жайлы оқушыларға мағлұмат беру.
Б) Тәрбиелік мәні: Жамбыл ата әнін үйрете отырып, осы ән арқылы балаларды үлкенді сыйлауға, әдепті, мейірімді, білімді азамат болып өсуге тәрбиелеу.
В) Дамытушылығы: Жамбылдың Балаларға әнін тыңдата отырып, оқушылардың өй - өрісін дамыту, өнерге деген қызығушылығын арттыру.

Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Аралас сабақ (тірек - сызба, орындау)
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, сұрақ - жауап
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, баян аспабы, тірек - сызба
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, Тарих
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгелдеу
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау.
І. Ойларынан шығарған өлең шумақтарын оқу.
2. Не деу керек? әнін орында.

ІІІ. Оқушының білімін жан - жақты тексеру.
1. Айтыс өнері дегеніміз не?
2. Айтыстың түрлерін ата?
2. Бәдік сөзінің мағынасын түсіндір?
3. Бәдік жырын орындап бер?
4. Жар - жар айтысын орында?
5. Оқушылар айтысын орындап бер?

ІҮ. Жаңа сабақ. Жыр алыбы - Жамбыл.

1. Жамбыл ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы
2. Жамбылдың Балаларға әнін тыңдау.
3 Жамбыл ата әнін үйретіп, орындау.

Ү. Жаңа сабақты меңгергендігін тексеру.
1. Жамбыл қай жерде дүниеге келген?
2. Ақынның қандай өлеңдерін білесің?
3. Жамбыл неше жасынан бастап айтысқа түсті?

ҮІ. Жаңа сабақты бекіту.

1. Жамбыл қандай өнер адамы?
2. Жамбыл ақын қандай айтыскер ақындармен айтысқа түсті?
3. Қай жылы Мәскеу қаласына өнер ұжымымен барды?
4. Ақын Ленинградтық өрендерім өлеңін қай кезде, кімге арнап жазды?

ҮІІ. Жаңа сабақты қорытындылау.
1 Жамбыл сөзжұмбақ шешу.
2 Жамбыл ата әнін үйреніп, орындау.

ҮІІІ Үйге тапсырма
Жамбыл ата әнін жатқа орында.
ІХ Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Жамбыл поэзиясының тәрбиелік ролі және поэзиясындағы патриоттық жалыны
Бастауыш сыныпта музыка сабағын ұйымдастыру жолдарын қарастыру
ЖАМБЫЛ ЖАБАЕВ (1846 - 1945) АҚЫН ӨМІРІ
Жамбыл Жабаев өлеңдерін мектепте оқыту
Жамбылдың өмір жолы
КӨКШЕ ӨҢІРІ АҚЫНДАР ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ КӨРКЕМДІК ЕРЕКШЕЛІКТЕР
Сыныптан тыс музыкалық білім беру
Мектепке дейінгі мекемелерде музыка арқылы эстетикалық тәрбие беру жолдары
Баланың музыкалық қызметінің мазмұны, түрлері мен формалары
Мектепте Жамбыл Жабаев өлеңдерін оқыту жолдары
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
ДҮНИЕТАНУ ПӘНІН ДАМЫТА ОҚЫТУДА ТІРЕК-СЫЗБАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
Информатика пәнің пәнаралық байланыс негізінде ұйымдастыру
Дәріс №1. Экология пәніне кіріспе
Атам мектепте шаруашылық меңгерушісі, әжем физика пәнінің мұғалімі
Жамбыл - ізгілік жолындағы азатшыл азаматты нәсіліне, ұлтына бөлмеген шын мәніндегі интернационалист ақын
Нұрпейіс Байғанин - халық ақыны, жырау
Ғабит Мүсірепов - халықтың шын мәніндегі сүйікті жазушысы