Бос орынға тиісті сандарды қой

Алматы облысы, Кербұлақ ауданы,
Т. Құлыбеков атындағы орта мектеп,
мектепке дейінгі шағын орталығы
мектеп педагог - психологы
Бекбергенова Жанар Жақсыбайқызы

Математика пәні - 4 сынып (үйден оқыту)
Сабақ тақырыбы: 4 санын көбейту
Сабақ мақсаты: оқушыға 4 - ке көбейту кестесімен таныстыру, арифметикалық амалдардың мәнін ашу; математикаға деген қызығушылығын арттыру; ұқыптылыққа тәрбиелеу.
түзете – дамыту құралдары: сандар жазылған суреттер, жаттығулар.
Сабақтың кезеңдері: Мұғалім мен оқушылардың бірлескен жұмысының мазмұны

І. Ұйымдастыру кезеңі
Бірінші кезекте оқушының көңіл - күйін ретке келтіру. Қане қолдарың қайсы? Күнге қолдарыңды соз.. Сиқырлы күн жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.

ІІ. Негізгі бөлім
Х... = 4
Х... = 8
Х... = 12

4*1= 4
4*2 = 8
4*3=12
4*4= 16

1. Ауызша жұмыс. Бос орынға тиісті сандарды қой.
ІІІ. Қорытынды бөлім
ІҮ. Үй тапсырмасы
Көбейту кестесін қайталап келу.


Математика пәні 4 сынып (үйден оқыту)
Сабақ тақырыбы: 3 көбейту. Тең 3 бөлікке бөлу
Сабақ мақсаты: 3 - ке көбейту және бөлу кестесімен таныстыру, көбейту және бөлудің мағынасын бекіту, арифметикалық амалдардың мәнін ашу; математикаға деген қызығушылығын арттыру; ұқыптылыққа тәрбиелеу.
түзете – дамыту құралдары: сандар жазылған суреттер, жаттығулар
Сабақтың кезеңдері: Мұғалім мен оқушылардың бірлескен жұмысының мазмұны
І. Ұйымдастыру кезеңі
Бірінші кезекте оқушының көңіл - күйін ретке келтіру. Қане қолдарың қайсы? Қолымызды алға созып бірге айтамыз.
Сағаттын тіліндей,
Иіліп оңға бір.
Сағаттың тіліндей,
Иіліп солға бір.
Оң аяқ, Сол аяқ.
Жаттығу оң аяқ.
ІІ. Негізгі бөлім
3 ∙ 3 = 3 + 3 + 3
3 ∙ 4 = 3 + 3 + 3 + 3 Теңдіктің оң жағы мен сол жағын салыстыр.
3 ∙ 5 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3 Неліктен әрбір келесі өрнектің мәні алдыңғы
3 ∙ 6 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 өрнектің мәнінен 3 - ке артық?
3 ∙ 7 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3
3 ∙ 8 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3
3 ∙ 9 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3
3 ∙ 3 = 9
3 ∙ 4 = 12
3 ∙ 5 = 15
3 ∙ 6 = 18
3 ∙ 7 = 21
3 ∙ 8 = 24
3 ∙ 9 = 27
3 - ті көбейту

3 - ке бөлу кестесі:
12: 3 = 4
15: 3 = 5
18: 3 = 6
21: 3 = 7
24: 3 = 8
27: 3 = 9

ІІІ. Қорытынды бөлім
Берілген геометриялық фигураларды теңдей 3 - ке бөлу.
ІҮ. Үй тапсырмасы
Көбейту кестесін қайталап келу.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Нақты сандар және олардың қасиеттері. Бүтін сандар және оларға амалдар қолдану
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері
МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ ЭЙЛЕР
Сыныптан тыс жұмыстар
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық - психологиялық ерекшеліктері туралы ақпарат
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының есеп шығару және есептеу қабілеттерін арттыру
Информатика пәнінен дәрістер тезистері
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Алгоритмді үйретудің бастапқы кезеңдері
Ондық жүздіктен неше есе кем
САРТҰЛЫ ҚОЙГЕЛДІ
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Бағалы қағаздар нарығының кәсіпқой қатысушылары және олардың қызметтері.
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі
Қойма шаруашылығын ұйымдастыру
БОСТАНДЫҚ ПЕН ҚҰҚЫҚ КЕПІЛІ
Техникалық қызметшілерге қойылатын талаптар.
Уақытша бос ақшалай қаражаттарды жинақтау
Қазақ жұртын бірсыпыра көтеріп, берекелендіріп тұрған осы қой деген мал
Ерте заманда, ешкі құйрығы келте заманда бір байда жүрген қойшы байдан көп жылдар бойы ақы ала алмаған соң және байдың қорлығына шыдай алмай бір түнде еліне қашып кетеді