Нағашы жұрт кімнің туысқаны
Сабақтың тақырыбы: 3-ке көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты: 3-ке көбейту және бөлу кестесін таныту. Оны есептеуде қолдана білуге үйрету.
1. Мазмұнына байланысты: 3-ке көбейту және бөлу кестесін жатқа меңгерту. 3 есе артық, 3 есе кем ұғымдарына қатысты есептер шығарту.
2. Сын тұрғысынан ойлау: Оқушылардың ауызша есептеу дағдыларын жетілдіру. Ойларын дамытатын логикалық тапсырмалар арқылы ой шапшаңдығын дамыту.
3. Топпен жұмыс: Оқушыларды топпен жұмыс жасау арқылы ұйымшылдыққа баулу.
Көрнекілігі: Көбейту және бөлу кестесі; тірек сызбалар. дидактикалық материалдар.
Сабақ түрі: Жаңа білім меңгерту.
Оқыту әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, білім беруді ізгілендіру әдісі
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, дүниетану, Еңбек.
Сабақтың жүру барысы:
I. Қызығушылықты ояту:
Терең ғылым сананың,
Тегі деп ой саламын
Маңыз беріп оқимын,
Есептану сабағын.
II. Үй тапсырманы тексеру: 2-ге көбейту және бөлу кестесін жатқа сұрау.
III. Ой шақыру Ребус шешу:
3*1-ке, және, б у
Шешуі 3-ке көбейту және бөлу
IV. Мағынаны тану: а) Есіңе сақта!
3*3=3*2+3
3*3=9
9: 3=3
4*3=3*3+3
4*3=12
12: 3=4
5*3=4*3+3
5*3=15
15: 3=5
6*3=5*3+3
6*3=18
18: 3=6
Түсіндіру: 3-ке 3-ті көбейту үшін, 3-ті өзінің алдындағы 2-ге көбейтіп, оған 3-ті қосу деген сөз., яғни 3*3-тің көбейтіндісі 9-ға тең, ал 9 бен 3-тің бөліндісі 3-ке тең. Себебі көбейту және бөлу өзара кері амал.
Ә) Топтық жұмыс:
Үш жұртыңды ата?
1. Өз жұртың
2. Нағашы жұртың
3. Қайын жұрт
А тобы: Өз жұрты деп кімдерді айтамыз?
А) 3*3=9
30*3=90
4*3=12
40*3=120
5*3=15
50*3=150
6*3=18
60*3=180
Б тобы: Нағашы жұрт кімнің туысқаны?
Ә) 3*4=12
3*40=120
3*5=15
3*50=150
3*3=9
3*30=90
3*6=18
3*60=180
Б тобы: Қайын жұр деп кімдерді айтады?
9: 3 ------- 12: 3 ---------- 15: 3 -------- 18: 3
90: 3 -------- 120: 3 --------- 150: 3 --------- 180: 3
9: 3 -------- 12: 4 --------- 15: 5 --------- 18: 6
Б) Топ сайыс: Киіз үй құрастыру
А тобы: №2 а) Киіз үй фабрикасы аптасына 4 киіз үй жасайды. Фабрика 3 аптада неше киіз үй жасайды?
Әр аптада - 4 к ү
Шешуі: 4*3=12
3 аптада -?
Жауабы: 12 киіз үй
Ә тобы: ә) Бәйгеге 3 шаруашылық 12 сәйгүлік қосты. Егер әр шаруашылықтың бәйгеге қосқан сәйгүліктерінің саны бірдей болса, онда бәйгеге әр шаруашылық неше сәйгүлік қосқан?
3 ш қ - 12с
Әр ш к. сәйгүлік саны - бірдей
Әр ш қ -? Сәйг. қосты
Шешуі: 12: 3=4
Жауабы: Әр ш қ - 4 сәйгүлік қосты.
Б тобы: 19 кітапты балалар үш - үштен бөліп алды. Неше бала кітап алды? Неше кітап артық қалды?
Барлығы - 19 кітап
Бөліп алды - үш - үштен
Кітап алды -? Бала
Артық қалды -? кітап
Шешуі: 19: 3=6 (қ1)
Жауабы: 6 бала кітап алды, 1 кітап артық қалды.
V. Ой толғаныс: Шығармашылық тапсырмалар:
Амал таңбалары мен жақшаларды тауып жаз:
3...... 3..... 3..... 3=4 --------------- 3..... 3..... 3..... 3 =0
Шешуі: (3*3)+3: 3=4 ------------ (3*3): 3 - 3=0
VI. Біз не үйрендік?
Байланыстыр ойыны
3*3 ------ 9: 3
4*3 12: 3
5*3 18: 3
6*3 15: 3
VII. Үйге тапсырма: №5 (ә) 56 - бет;
VIII. Бағалау:
Серіктас тауындағы қазақ- жоңғар соғысына қатысқан батырлар
ҚР неке және отбасы құқығы
Серектас тауының Қалмаққырылған аталуы
Ақындар шығармалары
Шежіре шерткен шер мен сыр
Фолклористикадағы миф, ондағы фетишизм мен анимизм табу наным-сенім мәселелері
Ыбырай Алтынсариннің мұрасы
Бастауыш сыныптарда халық дәстүрлерін тәрбие құралы ретінде пайдалану жолдары
Түркі тілдерінің дамуы мен қалыптасу кезеңдері
Олжабай Толыбайұлы (Төлебайұлы)
Қазақ жұртын бірсыпыра көтеріп, берекелендіріп тұрған осы қой деген мал
Өнер - білім бар жұрттар
Менің көңілім жұрттың қамында емес, бір басқа
Қабірі Бабырдың нағашы атасы Жүніс хан мазарының қасында
Жұрт жарықтық арқасында бір бүтінденіп қалалықта
Туған жер - әркімнің кіндік қаны тамған қасиетті мекені
Анам қайтыс болған соң, нағашы әжемнің қарауында қалдым
Барымта мен партия, Бәрі мастық жұрт құмар
Жұрттың бәріне сыйлы
Әркімнің анасы бар