Балалар қайда

Тақырыбы: Балабақша.
Ортаңғы топ балаларына арналған ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық карта
Білім беру саласы: Қатынас.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: Қазақ тілі.
Мақсаты: өткен жылғы сөздерді еске түсіру, жаңа сөздер үйрету; қазақ тіліне тән дыбыстарды (і, ө) дұрыс айтуға жаттықтыру; тіл үйренуге деген қызығушылықтарын ояту. Қолданылатын көрнекілік құралдар: балабақша суреті (1 - кес - те), үлестірмелі суреттер (есік, терезе, кілем, төсек, үстел, орындық).
Қажетті құрал - жабдықтар: интерактивті тақта, түрлі түсті қарындаш.
Сөздік жұмыс: есік, терезе, кілем, төсек.

Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңберіне дөңгелене тұру.
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым, Жарқыраған күнге!
- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Интерактивті тақтада балабақша суреті көрсетіледі.
- Балалар қайда келді? Тақтадағы суретке көңіл аударады.
- Балалар қайда?
- Топта не бар?
Жаңа сөздермен таныстыру (жұмыс дәптеріндегі суреттер арқылы).

- Мынау - есік.
І - і - і - ік - ік - міне, есік.
Мынау - ееік.
- Мынау не?
- Мынау - терезе, те - ре - зе.
- Мынау - кілем, кі - лем. І - і - кі - кі - кі - лем. Әдемі кілем. Үлкен кілем.
- Мынау - төсек. Ө - ө - өс - өс - төс - төс - төсек.
Сергіту сәті өткізу.
Отырамыз!
Тұрамыз!
Бір, екі, үш.
Біз жинаймыз күш! (2 - 3 рет қайталату).
Дұрыс қайтала, көрсет дидактикалық ойыны. Үлестірмелі қима суреттер - мен жұмыс жүргізіледі.
Сақ бол дидактикалық ойыны.
Жұмыс дәптеріндегі Біздің балабақшамыз өлеңін оқып, мазмұнын түсіндіреді. Кейбір сөздерді балаларға бірнеше рет қайталатады.
Жұмыс дәптеріндегі кілемді (түскиізді) бояту.

Рефлексиялық - түзетушілік
Балалар қайда барады? Қандай сөз үйрендің? Кілем қандай?

Күтілетін нәтиже:
төсек, кілем, есік, терезе сөздерін білу;
казак тіліне тән дыбыстарды, сөздерді дұрыс айтуды игеру; сөздерді түсініп, саналы түрде есте сақтау дағдысын меңгеру керек.

Балабақша. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Сөз тудырудағы грамматикалық қателер
Мектепке дейінгі балаларды көркем әдебиетпен таныстыру жолдары
Балалар және олардың ата-аналарының әрекеттесуімен қазақ тілін меңгерудің тиімді моделін әзірлеу
5-6 жастағы балалардың грамматикалық дағдыларын қалыптастыру (2015 жылғы. 5-ке тапсырылды)
Мектеп жасына дейінгі ересек балалардың сөйлеуінің морфологиялық жағын дамыту құралы ретінде ойындардың тиімділігін теориялық негіздеу және эксперименталды түрде тексеру
Мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың математикалық түсініктерін қалыптастырудың педагогикалық шарттар жүйесін теориялық тұрғыда негіздеу
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
Балабақшадағы ертенгіліктерді ұйымдастыру әдістемесі
Сөйлеу тілін түсінуін дамыту
Баланың сөйлеу жүйесінің қалыптасуы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы