Балалардың жауапттары

Азық - түлік. Дәрумендер
Тақырыбы: Азық - түлік. Дәрумендер
Білім беру саласы:"Денсаулық"
Оқу іс - әрекеті:" Валеология".
Мақсаты: Пайдалы азық - түліктер мен дәрумендер және салауатты тамақтану маңызы туралы білімдерін бекіту, дамыту. Есте сақтау, ойлау қабілетін арттыру, зейіндерін шоғырландыру.
Тәрбиеші: "Білер қазақ баласы,
Сәлем сөздің анасы" — дегендей сәлемдесіп алайық.
Тәрбиеші: "Қайырлы таң, балалар!"

Балалар: Қайырлы таң, Құралай апай!
Қайырлы таң құрметті қонақтар!
Бақшамызға барамыз,
Досымызды табамыз.
Сәлемет пе, міне мен,
Доспын енді сенімен.
Балаларға жыл мезгілі туралы сұрақтар қоямын.
Тәрбиеші:
- Балалар, қазір қандай жыл мезгілі?
- Күз мезгілі.
- Күз айларын атаңдаршы?
- Қыркүйек, қазан, қараша.
- Күзде ауа райында қандай өзгерістер болады?
- Суық болады, жаңбыр жауады, жапырақтар сарғайып жерге түседі.
- Бау - бақшада қандай өзгерістер болады?
- Бақшадғы жемістер, көкөністер барлығы піседі.
- Суықта тоңып, ауырып қалмас үшін не істеу керек?
- Қалың киініп, дәрумендер жеу керек.
Балалар сендер күз мезгілі жайында жақсы біледі екенсіңдер.
Тәрбиеші:
- Балалар біз өткен сабақта не туралы өттік? Қане еске түсірейікші.
- Тамақтану мәдениеті туралы.
-"Тамақтану ережелері" дегеніміз не, балалар?
- Балалардың жауапттары.
- Дұрыс айтасыңдар, балалар. Тамақтың құрамына не керек екен балалар?
- Балалардың жауаптары.(дәрумендер, тұз, су, май т. б.)
- Бүгінгі өтетін тақырыбымыз, балалар, дәрумендер.
- Ал, дәрумендерді қайдан аламыз?
— Көкөністерден, жеміс - жидектерден.
— Жемістер қайда өседі?
— Жеміс - жидектер ағаштарда өседі.
— Көкөністер қайда өседі?
— Бақшада өседі.
— Балалар бүгін біздің оқу іс - әрекетімізде, көкөніс пен жемістердің адам денсаулығына пайдасы жайлы біліп, қажеттілігін айтамыз.
— Балалар мына суреттердегі жемістерді атаңдаршы? көрсету
— Ал енді көкөністерді атаңдар?
— Бұл жемістер мен көкөністердің біздің денсаулығымызға әсіресе өсіп келе жатқан сендерге өте қажет, өйткені бұларда дәрумендер көп.
— Дәрумендердің А, В, С, Д, Е деген түрлері болады. Оларды біз күнделікті ішіп жүрген тағамдарымыздан кездестіреміз.
Мысалы:
"А" дәрумені: қызыл бұрышта, сарымсақта, қызанақта бар.
"В" дәрумені: қиярда, қырыққабатта, сәбізде кездеседі екен.
"С" дәрумені: қарақатта, лимонда, мандаринде кездеседі.
"Д" дәрумені: алмада, алмұртта, пиязда, жүзімде.
Осы дәрумендерді көп жесеңдер суыққа төзімді боласыңдар, сүйектерің қатаяды, бұлшық еттеріңе күш береді.

МКҚК Қызғалдақ бөбек жай - балабақшасы
Ақ көгершін ересектер тобынан
іс - тәжірибеден өткен тәрбиеші: Әміржанова М. С.
Азық - түлік. Дәрумендер. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-катынасын ұйымдастырудағы психологиялық тренингтердің ролі
Мектеп жасына дейінгі балалармен қарым-қатынас тренингін ұйымдастырудың психологиялық негіздері
Мектепке дейінгі жастағы балалардың танымдық қызығушылығын қалыптастырудың теориялық мәні
Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын арқылы шығармашылық белсенділігін қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-танымдық қызығушылығын қалыптастырудың теориялық негіздері
«Қарапайым математикалық ұғымдары қалыптастыру әдістемесі»
Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу үрдісінде тәрбие формаларын қолдану
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынасын жетілдіретін тренингті ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балаларда зерттеушілік әрекеттің дамуы жағдайындағы балалардың эксперименті
Халық ойындары мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің құралы ретінде
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту
Тіл мүкістіктері бар балалардың сөйлеуі
Балалардың тақпақтары
Ақыл - ойы кем балалардың шығармашылық қабілетін дамыту
Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық қиялын дамытуда үйірме жұмыстарын ұйымдастыру
Ыбырай шығармалары қысқа мазмұнды, балалардың түсінуіне жеңіл
Тырнауышқа жегілген қос өгіздің қапталына соқыр атты жеге тұрып, балалардың мазағы ойына оралған Жолдыбай терең күрсінді
Шала туған балалардың күтімі
Ерте жастағы балалардың тамақтануының созылмалы бұзылыстары