Қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау

Коучинг тақырыбы: Диалогтік оқыту

Мақсаты: Диалогтік оқытудың маңызын ашу, сабаққа нысан ретінде әңгімелесу түрлерін енгізу
Күтілетін нәтиже: Оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді. Білім беру тәжірибелерінде диалог әдістерін енгізеді
Негізгі идеялар: Диалог – мұғалім баланың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік.
Көрнекіліктер: Үлестірмелі бетшелер, стикерлер, интербелсенді тақта, презентация, А3, түрлі - түсті қарындаштар.

Әдістері:
Диалогтік оқыту;
СТО - ға үйрету;
АКТ - ны пайдалану;
Талантты және дарынды балаларды анықтау;
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау.

Ұйымдастыру: Топтарға бөлу
Түрлі түсті қағаздарда жазылған сандарға байланысты топтарға бөліну.
Көк 100 , Қызыл 50 , Сары 20 сандарға қарай бөлінеді

Сергіту сәті:
Жұбын табу
Әрбір қатысушының арқасына қағаз жапсырылған. Қағазда әдебиет кейіпкердің аты бар, олар өздерінің жұбын табу керек. Мысалы: Қыз Жібек пен Төлеген, Алдар көсе мен Шықбермес Шығайбай, Қожа мен Жанар, Ертөстік пен Кенжекей, Ақан сері мен Ақтоқты, Біржан сал мен Сара, Балуан Шолақ пен Балқадиша.
Әрбір қатысушы өзінің жұбын сұрастырып іздеуі керек. Менің арқамда не жазылған? деп сұрауға тиым салынады. Сұрақтарға жоқ , иә деп жауап беру керек. Қатысушылар араласып, бір - бірімен әңгімелесіп жұптарын табады

Білу, түсіну кезеңі
Интербелсенді тақта арқылы презентациямен таныстыру Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту
Әр топқа үлестірмелі бетшелер арқылы берілген әңгіме түрлерімен танысады.
Әңгіме - дебат
Кумулятивтік әңгіме
Зерттеушілік әңгіме

Қолдану кезеңі
100 тобы Каспий цемент зауытының пайдасы мен зияны әңгіме - дебат
Үш қадам сұхбат
50 тобы Өсімдіктердің қоршаған ортаға пайдасы кумулятивтік әңгіме
Шеңбер стратегиясы
20 тобы Жануарлардың көші - қоны зерттеушілік әңгіме
Топпен талқылап, постер құрып, басқа топтарға түсіндіреді

Талдау кезеңі
Құндылықтар спекторы
Каспий цемент зауытының пайдасы мен зияны туралы ойларын қағазға жазып ілу

Жинақтау кезеңі
Бағдаршам
Бүгінгі коучингтен түсінген деңгейлеріне байланысты ойларын бағдаршам түсіне қарай жапсырады

Бағалау кезеңі:
1. Қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау.
Күлегештермен бағалау



Ұқсас жұмыстар

Критериалды бағалау туралы
Оқытудың негізгі әдіс - тәсілдері
Критериалды бағалау жүйесінің алғы шарттары мен тарихи кезеңдері
Критериалды бағалаудың құрылымы
Бағалау әрекетіндегі мұғалімдердің құзіреттілігін арттыру
Критериалды бағалау қағидаттары
Қалыптастырушы бағалау және жиынтық (ішкі) бағалау
Оқу нәтижелерін бағалау түрлері және формалары
Оңтайлы оқыту әдістерін жасауды көздейтін оқыту технологиясы
Қазақстан білім беру мазмұнын жаңартудың алғы шарттарымен танысып, білу. Жаңартылған бағдарламаның мақсаттарын, міндеттерін, құрылымын және мазмұнын түсіну
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Сақтандыру бағалауы
Автокөлік құралдарын бағалау
Су қорын экономикалық бағалау
Несиелік қабілетті бағалау критерийлері