Баласының баласы

Жануарлар әлемі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: аңдар туралы мәлімет беру. Оқушылардың білімдерін тереңдету, жүйелеу, ауызекі сөйлеу қабілеттерін арттыру.
Дамытушылық: сөздік қорды молайту арқылы байланыстырып сөйлеу дағдысын дамыту. Сауатты жазуды қадағалап, дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларға қоршаған орта және жануарлар әлемі туралы тәрбиелік мәні зор әңгімелер айту, аңдарға деген сүйіспеншілік сезімін ояту.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Көрнекіліктер: оқулық, суреттер, интерактивті тақта, сөздіктер.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, әңгімелеу, топпен жұмыс.
Эпиграф:
Мал төлімен жарасар,
Жер гүлімен жарасар.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
- Сәлеметсіз бе, Күн!
Сәлеметсіз бе, Жер - ана!
Сәлеметсің бе, досым!
Сәлеметсіз бе, мұғалім!
Оқушыларды түгендеу. Сынып кезекшісімен сұхбат. Оқушыларды сабаққа психологиялық жағынан даярлау.
- Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ. Өзімізді ерекше таныстырайық. Мен мейірімді мұғаліммін.
- Мен ақылды Аринамы.
- Мен сүйікті Эдгармын.
- Мен әдепті Диаспын.
- Мен мықты Радикпын.
- Мен тиянақты Пашамын.
- Мен аяулы Викториямын.
- Мен айдарлы Андреймін.
- Мен айбынды Кириллмін.
- Мен көрікті Софьямын.
- Ақылды Арина, үйге қандай тапсырма берілді?
- Менің сүйікті спортшым тақырыбын әңгімелеу.
- Әдепті Диас, сен қандай споршы туралы жаздың?

2. Тақырыппен жұмыс.
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
- Балалар, бүгін өтетін жаңа сабақтың тақырыбын сөзжұмбақты шешу арқылы табамыз.

1. ... байдың – елі бай мақалдың басын жаз.
2. Киіз үйдің негізгі бөлшегі.
3. Баласының баласы.
4. ҚР рәмізі.
5. ҚР тұңғыш президенті.
6. Қазақ жеріндегі көне қалалардың бірі. Ежелгі атауы – Фараб.
7. Бағалы металл.
8. 1929 - 1997 жылдары Қазақстанның астанасы болған қала.
9. Қазақ халқының ұлттық аспабы.
- Сонымен, балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?
- Жануарлар.
- Дұрыс, бүгін жануарлар туралы айтамыз. Олардың адамға, табиғатқа қандай пайда әкелетінің, немен қоректенетіндерін, оларды қалай қорғау туралы әңгімелейміз.

3. Сөз сыры.
ақбөкен – сайгак, антилопа
арқар - архар
марғау - котенок
күшік – щенок
торай – поросенок
құлын – жеребенок
сарышұнақ – суслик
пір – дух, божество
жабайы – дикие
үй жануарлары – домашние животные
қорек – пища
Дұрыс айтуға дағдыландыру:
- мұғалім мәнерлеп оқиды,
- оқушылар бірге дауыстап қайталайды,
- оқушылар тізбекпен оқиды;
- сөз тіркесін құрастыру
- сөйлем құрастыру
- Сонымен, балалр, жануарлардың қандай түрлері бар?
- Екі түрі бар: жабайы және үй жануарлары.
- Дұрыс, қазір біз екі топқа бөлінеміз.
Балалар өздері алған суреттер бойынша екі топқа бөлінеді, яғни жабайы және үй жануарлары болып.



Ұқсас жұмыстар

Тас дәуірінің хронологиясы
Сөйлеу әрекеті онтогенезі: лексикалық мағынаның шығуы мен дамуы
Экология және табиғатты тиімді пайдалану жолдары
Қазақстан биосферасы
Адамдардың биосфераға зияны
Табиғат қоғаудың экологиялық негіздері
Тәубенiң қасиетi
Қазақ халқының ислам дінін қабылдауы
Палеолит кезеңдері
Адамзат баласының пайда болуы
Ерте заманда бір бай баласы мен хан баласы жолдас болады
Ертеде бір кедей болыпты, оның төрт баласы болыпты
Ертеде бір байдың Еснияз деген баласы болыпты
Қанжығалы Ніпенбет бидің баласы
Патша баласын өлтіріп, бізге қайт
Мүсірәлі әулиенің баласы Қосым қожаның кереметтері
Ана - адам баласына берген Алланың асыл пендесі
Ертеде бір кедейдің жалғыз баласы болыпты
Ауылдың еңбектеген баласынан еңкейген қартына дейін Мәшекеңнің бейітінің ойдағыдай бітуіне тілектес болды десем артық айтқандық болмас
Йоллығ тегін - Білге қағанның баласы