Электронды оқулықтағы Қазақстан аймағының зерттелу тарихы кестесін толтыру
САБАҚ ЖОСПАРЫ
География 8 сынып
Сабақ тақырыбы Қазақ жерінің ерте кездегі географиялық зерттелуі
Мақсаты - Зерттелу сипаты, орны, Геродот, Птоломей, Страбон зерттеулері туралы білу; картамен жұмыс істеу дағдыларын дамыту; қызығушылықтарын ояту, Отансүйгіштікке баулу;
- Оқушылардың сыни ойлау, есте сақтау қабілеттерінің, топта жұмыс істеу дағдыларының дамуына жағдай жасау.
- Жолдастарының пікірін құрметтеуге, бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже - Зерттелу сипаты, орны, Геродот, Птоломей, Страбон зерттеулері туралы танысады;
- Картамен жұмыс істеу дағдылары дамиды;
- Топпен жұмыс жасау арқылы сыни ойлайды, рефлексия жасауға ынталанады, ойын еркін жеткізеді, алған білімдерін өмірде қолдана алады.
Сабақтың түрі Аралас сабақ
Көрнекіліктер мен
құрал - жабдықтар Интерактивті тақта, оқулық, Қазақстанның физикалық картасы, карталар, постерлер, слайдтар.
Әдіс - тәсілдер Топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау," ЖИГСО"әдісі
Кезеңдер уақыт (45 ) Мұғалімнің әрекеті Оқушы әрекеті
І кезең. Сабақтың барысы
Ұйымдастыру
(3 мин) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал туғызуда Сағат бойынша серіктес ойынын жүргізу
ІІ кезең. Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар
БІЛУ және ТҮСІНУ
(5 мин)
Үй тапсырмасын сұрау. Қазақстанның физикалық - географиялық орнына байланысты электронды оқулықтағы 1 және 2 тапсырманы орындату (географиялық диктант).
Миға шабуыл
Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын айтады.
- Осы сабақтан нені білгілеріңіз, не үйренгілеріңіз келеді?
- Қандай мақсат қояр едіңіздер?
- Осы мақсаттарға жету үшін тапсырмаларды орындайық.
ЖИГСО әдісі
Мәтінмен жұмыс
Топтарға мәтін бөліп беріледі. Мәтінмен жақсы танысып алған топ мүшесінің бірі Автор орындығына отырып, түсінгенін сыныпқа айтып береді. Барлық оқушылар мәтінмен толықтай танысады.
Электронды оқулықтағы 1 және 2 тапсырманы оқушылар орындайды.
Оқушылар нені білгілері, не үйренгілері келетінін айтып, жаңа тақырыпқа мақсат қояды.
Топтар бөліп берілген мәтінді оқып, танысады. Әр топтан бір оқушы шығып, мәтіннен түсінгенін мазмұндайды.
ІІІ кезең. Бекіту
ҚОЛДАНУ
(12 мин)
Мағынаны тану
1) Оқушыларға зерттеушілердің еңбектерін электронды оқулықтан тыңдатып, зерттеген нысандарын кескін картаға түсірту.
2) Электронды оқулықтағы Қазақстан аймағының зерттелу тарихы кестесін толтыру.
1) Оқушылар зерттеушілердің зерттеген нысандарын кескін картаға түсіреді.
2) Әр топтан бір оқушы шығып, электронды оқулықтағы үй жұмысындағы №2тапсырмадағы кестені орындайды.
Африка құрлығын оқыту
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Оқушыларды белсенділігі мен танымдық іс-әрекеттері арқылы шығармашылыққа баулу
5-сыныптың «Ежелгі дүние тарихы» оқулығымен оқушылардың жұмыс істеуі
Географияны оқыту әдістері
География
ЕРТЕДЕГІ ЕСЕПТЕУ ҚҰРАЛДАРЫ
6-сынып. ежелгі дүние тарихынан дәрістер
Электронды оқыту кешенін білім беру үрдісінде пайдалану тиімділігі
География пәнінің сабақтары
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары