Бізге қазір қай сабақ

Сабақтың тақырыбы: Су және оны қорғау. Табиғаттағы су
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға табиғаттағы судың адам өміріндегі маңызы туралымағлұмат бере отырып, су туралы түсініктерін кеңейту.
Білімділігі: іс - тәжірибе жүзінде оқушылардың табиғаттағы су туралы білімдерін молайту.
Дамытушылығы: оқушыларды шығармашылыққа баулу, өз беттерімен жұмыс жасай алу қабілетін және ойлау қабілеттерін дамыту. Сөздік қорын байыту.
Тәрбиелілігі: қоршаған орта табиғатты аялауға, ластамауға, сүйіспеншілікке, қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді игерту
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, тәжірибе жасау
Көрнекілігі: суреттер, қанатты сөздер, слайдтар
Құралдар: интербелсенді тақта, оқулық, дәптер, глобус, дидактикалық материалдар

Жүрісі:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
Сабақтың барысы:
I. Қызығушылықты ояту.
- Сәлеметсіздер ме, балалар!
- Бізге қазір қай сабақ?
- Ендеше, назарымызды сабаққа аударайық.
Психологиялық ахуал.
- Алақанды қосып уқалаймыз,
- Ненің дыбысы? (Жел )
- Қатты – қатты уқалай екі бетімізге басамыз. Сонда бетіңіз нені сезді?(Жылы, ыстық)
- Ендеше, балалар, әрқашан жүрегіміз, көңіліміз, бойымыз жылылыққа толы болсын. Әрдайым айналамызға жылылық сыйлап жүрейік.
- Балалар, бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын, әр топ өз топ басшысын тағайындап алайық.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?
А) Таза ауа – денсаулық кепілі ( Мәтін мазмұнын 2 оқушыдан сұрау.)
Ә) Суретпен жұмыс. (Сұрақ: - Зауыттан, фабрикадан шыққан түтіннің адамға, жануарларға зияны бар ма?

II. Қызығушылықты ояту.
3. Байқап көру.
- Балалар, үстел үстінен не көріп отырсыңдар? (Судың үш түрлі күйін көрсету)
- Үш стакан бірінші стаканда - мұз, екінші стаканда - ыстық су, үшінші стаканда - суық су.
- Ендеше, бүгін біз жаңа бөлім бастайын деп отырмыз. Ол - Су және оны қорғау деп аталады. Осы бөлім ішінде бүгінгі өтетініміз, Табиғаттағы су .
- Сонымен, табиғаттағы су жайлы тақырыбына байланысты не білуіміз керек? (Оқимыз, үйренеміз, бұрынғы білгенімізді еске түсіреміз)

III. Мағынаны тану.
- Балалар, менің қолымда не бар?
- Глобус деген не?
- Глобустан көріп отырғанымыздай жер бетінің көп бөлігі көк түспен берілген. Көк түс нені білдіреді?
- Суды.
- Балалар, жер шарындағы ең көп сұйық зат - су. Ол құрлықтан үш есе көп. Жер бетінің 70 пайызын су алып жатыр. Су теңізден, мұхиттан, көлден, өзеннен құралады. Картада су көгілдір түспен көрсетілген. Су табиғаттың байлығы. Су тіршіліктің көзі.(Слайдтан көрсету құрлық - 30, су - 70 пайыз)



Ұқсас жұмыстар

Балалар және олардың ата-аналарының әрекеттесуімен қазақ тілін меңгерудің тиімді моделін әзірлеу
Бастауыш – сынып оқушыларының психологиялық дамуына арналған сабақтар
Тіл дамыту және оның зерттелуі
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ ЕСЕБІ
Қазақ тілін оқытудағы дидактикалық принциптер. жаңа оқулықтардың ерекшеліктері
Әр жас топ балабақшасында балаларды жапсыруға үйрету
Баланың танымдық дамуына математикалық ойындар мен жаттығулардың әсері
Елбасының тәрбие сабағы
Маманның сөз сөйлеу ерекшеліктері. Маманның сөз сөйлеу мәдениеті. Белгілі кәсіби топтағы адамның дресс-коды
Қазақстан тарихы пәнінен білім берудің сапасын жетілдіруде әр түрлі тапсырмаларды қолданудың тиімділігі
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
ӘСКЕНҰЛЫ ӘБІЛҚАЙЫР ХАН
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
ШОҚАЙҰЛЫ МҰСТАФА
“Аққайың” емі шипалы