Сөйлемдерді соңына қойылған тыныс белгісіне сай ырғақпен оқыту

Сабақтың тақырыбы: Сөйлем (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты: сөйлем, сөйлемнің 3 түрі, сөйлемнен кейін келетін тыныс белгілері туралы жалпы түсінік беру. Сауатты дұрыс оқуға, жазуға жаттықтыру арқылы тілін дамыту. Әдемі, көркем жазуға тәрбиелеу.

Түрі: жаңа білімді меңгерту сабағы.
Әдісі: сұрақ – жауап, талдау, ойын, проблемалық жағдай туғызу.
Көрнекілігі: таблица, шырша, сөзжұмбақ.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сабаққа назар аударту. Оқу құралдарын алғызу.
2. Мақсат қою кезеңі.
Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту.
3. Жаңа білімді меңгерту кезеңі:

Сөзжұмбақ шешу.
1. Қыстың алғашқы айы
2. Тілден ұшып, құлаққа қонады.
3. Түйістіреді көзіңді көзіңе
Жолықтырады өзіңді өзіне.
4. Таудан биік, баудан аласа.
5. Көзге көрінбейді, қолға ілінбейді
Кейде сипап өтер, кейде желпіп кетер.
6 Суға батпайды,
Отқа жанбайды.
- Ерекше торкөзден қандай сөз шығып тұр?
- Ендеше біздің бүгінгі тақырыбымыз Сөйлем деп аталады.
- Сөйлем нелерден құралады?
- Сөйлемнің соңында қандай тыныс белгілері қойылады?
Ойын. Затты пайдаланып сөйлем құра . Сурет бөлшектерін құрастыру. Салынған сурет бойынша сөйлем құрап ілу.
Оқулықпен жұмыс. 219 – жаттығу. Сөздерді салыстырып оқы
1. Сөйлем аяқталған ойды білдіреді. Сөйлемнен соң не нүкте (.), не сұрау белгісі (?), не леп белгісі (!) қойылады.
2. Ережені сөйлемдер арқылы дәлелдеңдер
221 - жаттығу.. Берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрап жазу.
Сырғанақ, бірнеше, бала, теуіп жүр.
Ақан, сырғанады, шанамен.
Ол, айырылып, қалды, шанадан, абайсызда.
Төмен, шана, қарай, сырғанай жөнелді.
1. Бірнеше бала сырғанақ теуіп жүр.
2. Ақан шанамен сырғанады.
3. Ол абайсызда шанадан айырылып қалды.
4. Шана төмен қарай сырғанай жөнелді.
Енді сөйлем деген сөздің өзінен ғана бірнеше сөздер құрау.
а) мес, ес, сөл, ем, сөйле, өс, өсем, ел, сел.
ә) мысалдар келтіріп хабарлы сөйлемді лепті сөйлемге, сұраулы сөйлемге айналдыр
Сергіту сәті.
222 – жаттығу. Сөйлемдерді соңына қойылған тыныс белгісіне сай ырғақпен оқыту.
Сұрау, нүкте, леп белгілері. Осы тыныс белгілерін көргенде ойыңа не келеді?
223 – жаттығу. Ребусты шешіп, шешуіндегі сөзге әңгіме құрату.
Суретшілер сөзіне дыбыстық талдау.

Бекіту
- Енді біз, балалар, Сөйлем туралы оқыған, білгенімізді бекітіп, ұғынғанымызды тиянақтап айтамыз.
Сөйлем

Аяқталған ойды білдіреді
Сөзден құралады
Хабарлы
Лепті
Сұраулы
Тест тапсырмалары көршілеріне тексерту
Үй тапсырмасы:



Ұқсас жұмыстар

Сөйлемнің соңында келетін тыныс белгілер
Бастауыш сынып оқушыларына тыныс белгілерін үйрету жолдары
Пунктуация
Жазуды меңгерудегі маңызды мәселе - орфография мен пунктуация
Мәнерлеп оқудағы тіл заңдылықтары
Бастауыш сынып оқушыларының оқылым дағдыларын қалыптастыру
Тізбектелген сабақтар топтамасынан алынған Ұзынсары тақырыбындағы сабақ бойынша рефлексивті есеп
Ассимиляция құбылысы және диссимиляция.Қазақ орфоэпиясының жай-күйі. Қазақ жазуы және орфографиясы. Пунктуация мәселелері
Қазіргі таңдағы сабақты жүргізуде жаңа технологияларды қолдану
Ана тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларын мәнерлеп оқуға үйрету жолдары
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
ДУЛАТ ХҰСАЙЫНҰЛЫ МҰХАММЕД ХАЙДАР
АЛТЫНАЙҰЛЫ ҚАРАСАЙ
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстан республикасының Нидерландымен халықаралық қарым – қатынысы
ТЫНЫШБАЕВ МҰХАММЕДЖАН
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі