Сабақтың көрнекіліктері

Сабақтың тақырыбы: Әртүрлі саладағы модельдер
Сабақтың мақсаттары: модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекіліктері: Компьютер, проектор, үлестірмелі тапсырмалар, презентация, видео, электронды тест.

Ұйымдастыру
2 мин Сабаққа назарларын аудару, түгендеу, оқушыларға бағалау парағының жүргізілетінін ескерту. Тақырыппен таныстыру, мақсатын айту (Винер сөзін оқу керек)
Топқа бөлу (Эйфиль мұнарасы мен Васка да Гама көпірі) суреттерді қиып, сәйкестендіру, топ басшысын анықтау 1 мин
Қосымша №1

Білу 3 мин
Өткен материалға шолу
Тест жұмысын орындау (қосымша №1)

Түсіну 2 мин
Берілген модельдердің түрлерін анықтау (қосымша №2) Партаның үстінен әр оқушы бір модельден алып, модельдің түрін анықтап, сипаттайды. (ақпараттық және материалдық модельдер. Оның ішінде модель емес заттар да бар.)

Қолдану 10 мин
Бүгінгі біздің тақырыбымызды ашу үшін келесі модельдерге назар аударайық. Ғылымның қай саласында төмендегі модельдер қолданылады деп ойлайсыңдар? (Берілген модельдерді әр салаларға орналастырыңдар. Постер жапсыру, қорғау) Тапсырма: Кез келген модельді зерттеу.
Қосымша №4

Талдау
Алған білімдерін практикада қолдану:
- компьютерлік емес Оқушыларға А4 беті ұсынылады. Қағаздан кез - келген заттың моделін құру керек.
- берілген элементтерден модель құру.
- компьютерлік. Өзіміз жасаған модельді компьютерлік бағдарламалар арқылы жасайық. Қандай бағдарламаларды білеміз?
Қосымша №5

Жинақтау 5 мин
Ұяшықтардағы сұрақтарға жауап беру. Әр топқа екі сұрақтан.
Дәптермен жұмыс: Қолданылу аймағына қарай модельдеу келесі түрлерге жіктеледі.
1. Оқу
2. Тәжірибелік
3. Ғылыми – техникалық
4. Ойын
(ЭКСПО 2017 көрмесінің логотипін жасырып, модельдердің қолданылу аймағына қарай түрлерін жазу. мотоцикл, планеталардың орналасуы, футбол ойыны, математикалық формула )

Бағалау 5 мин
Модель біздің өмірімізге қажет пе? Бүгінгі топқа бөлу мен ЭКСПО - ның қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар?
(Мұнара мен көпір туралы ақпарат беру)

Ақмола облысы, Целиноград ауданы,
Қосшы ауылы, №2 Қосшы орта мектебінің
информатика пәнінің мұғалімі
Кунафина Меруерт Нуржановна

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Ағылшын тілі сабағында сурет көрнекілігін қолдану арқылы оқушының сөйлеу іскерлігін дамыту
Оқушылардың термодинамика туралы білім мазмұнын жаңа педогогиқалық технологиямен оқыту және әдістемелік жүйесін жасау
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ
Мектептің басқа пәндерінің арасында әдебиеттің орны қандай екенін анықтасақ
Деңгейлеп саралап оқыту педагогикалық технологиясында тапсырмаларды жүйелеу
Бастауыш сыныпта ағылшын тілін оқытудың ерекшеліктері
Музыкалық білім берудегі сатылай кешенді кешенді дамудың ерекшелігі
Әдебиет сабағында көрнекіліктерді қолдануың тиімді жолдары
Физика сабағында масса ұғымын қалыптастыру
Баланың эстетикалық белсенділігін тәрбиелеу
Сабақтың міндеттері
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Ашық сабақтың барысы
Сабақтың барысы
Сабақтың жүру барысы
Спорттың пайдасыСабақтың мақсаты
Сабақтың үшін мұғалім дайындау
Көміртегінің оттекті қосылыстары тақырыбына ТОҚ қолданып сабақтың конспектісін құрастырып топта өткізу
Күкірт топшасы тақырыбына ТСО қолданып сабақтың конспектісін құрастырып өткізу