Суреттер жинақтау

Сыныптар: 5
Тақырып: Үй өсімдіктерімен бөлмені жабдықтау
Мақсаты: Үй күту мағынасында түсінік береміз
Оқушылармен бірлесе отырып, өзі тұратын үйді күтудің бағытында әңгімелесеміз.
Тазалыққа, ұқыптылыққа дағдыландырудың, жеке гигиенаны сақтаудағы басты міндет ретінде тәрбиелейміз.
Міндеті: Үй мәдениеті. Бөлмедегі өсімдіктер композициясы бағытында түсіндіреміз.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Жаңа технология: СТО бағдарламасы
Пайдаланатын стратегия: Топтық зерттеу, БҮҮ стратегиясы, т. б.
Сабақты байланыстыратын пән: Қазақ тілі. Биология. Бейнелеу өнері.
Көрнекілік: Суреттер жинағы, тақта, слайд, т. б.

Сабақ барысы: Ұйымдастырамыз
Жұмыс орнын дайындаймыз
Үйге тапсырманы тексереміз.
Жаңа тақырыпты түсіндіреміз.
1. БҮҮ стратегиясы:
Білемін Білгім келеді? Үйренгенім
Мен үйді тазалаймын. Сондықтан, күту кезінде қандай құралдар керек екендігін білемін Үйді аптасына неше рет жинайды? Жұма күні үйді неге тазалауға болмайды? (Сабақтың соңына қарай оқушы өз ойын жазады)
2. Оқушы ойын жинақтаудағы өзі тұратын үйдің бейнесін бейнелейміз. Сонымен бірге үйді күтудегі тазалық ұнтақтарын бейнелеп, сипаттама береміз.
3. Үйді күту кезінде қауіпсіздік сақтау ережесін еске түсіреміз.
- Ашық тұрған токтың айналасына жақындамау;
- Терезе, есіктерді ашық тастамау;
- Токқа қосылатын заттар (тоңазытқыш, теледидар, т. б.) су сүрткішпен сүртпеу.

Ой қозғау:
Менің аулам , Менің үйім , Менің бөлмем , т. б. тақырыптар бойынша оқушы біреуін таңдайды.
- Ой пікірімізді жазамыз;
- Сыныппен жұмыс алмасамыз;
- Ойымызбен бөлісеміз;
- Сыныппен бірлесе отырып, ойымызды жинақтаймыз.
Топтық зерттеу:
Мәтін алынады. Осы мәтінге байланысты зерттеулер жүргіземіз.
Өзінің әрбір бұрыштарына тақырыптық ат қоя білуі.
Зерттеу жоспарын жасақтаймыз.
Зерттелген жұмыстарды оқушылармен бірігіп талқылаймыз.

Мағынаны тану:
1. Үй мәдениеті.
2. Өзі тұратын үйді күту әдісі.
(тарауларына қысқаша мағлұмат береміз)
Қызығушылығын ояту: 1. - Үйдің әдемілігі, тазалық пен өзара қатынастық, сыйластығы, мейрімділігі көтеріңкі көңіл - күйді жақсартатын не екендігін анықтаймыз.
- Оқушылармен бірлесе ойымызды бір бағытқа бағыштау, бұл - үй өсімдіктерімен, гүлдермен көмкеру. Үй өсімдіктері хош иісі мен түрінің әдемілігімен, түсімен табиғатпен етене біріге септігі бар екендігін дәлелдеу.
- Теңіз жағасында тауып алынған заттардың бәрі - ұлутастар, майда тастар, ағаш бөлшектері шебер қолдарда интерьерге арналған әсем әшекейлерге айналдыруға болатындығын көрсетеміз.
2. Үйге тазалық - гигиенасына байланысты жарнама жасаймыз.

Ойды сыртқа шығару арқылы ойлау стратегиясы:
Ойларым
Түсініктеме
Болжау
Сұрақ

Қорытынды
(Мағынаны танығаннан кейін оқушы ойының өзгеруін немесе ой туындау арқылы кестені толтыруын қадағалаймыз).
Ой қорыту: Соңғы сөзді маған қалдырыңыз стратегиясы бойынша оқушылардың ойларын тыңдай отырып, сабақты бекітеміз.
Бағалау: Оқушының түсінігін, стратегиямен жұмыстана білуін қадағалай отырып, бағалаймыз.
Үйге тапсырма: Суреттер жинақтау.
Жұмыс орнын жинастырамыз.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта сауат ашу барысында оқушылардың тілін дамыту және сөз қорын арттыру
Әліппеден кейінгі кезең
Сауат ашудың міндеттері
Сауат ашу әдістемесінің ғылыми негіздері
Суреттердің (әуеғарыштық суреттер) негізгі түрлерінің сипаттамалары
Әліппеден кейінгі кезең мен сауат ашу кезеңіндегі жасалатын жұмыстар, сабақ жүйесі
Кәсіпорындағы практика жетекшісінің міндеті
Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуына бөлшек бейнелер пазл ойындарының тиімділігі (әдістемелік көмекші құрал)
Қазақ тілі 2 сынып оқулығының құрылымы мен құрылысы
Сауат ашудың мақсаты мен міндеттері
Уақытша бос ақшалай қаражаттарды жинақтау
Статистикалық мәліметтерді жинақтау және топтау
Негiзгi технолгиялық құралдарды жинақтау мен реттеу
Оқушылардың салған Отбасы суреттері
Мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғалық дамуының диагностикалайтын әдістерді жинақтау, папканы көрсету
Статистикалық мәліметтерді жинақтау, топтау және кестелер
Суретке түсірілген нысандардың сандық, сапалық сипаттамаларын фотосуреттер арқылы зерттейтін ғылым
Жинақтау регистрлері
Жинақтаушы зейнетақы жүйесінің қызмет ету механизмі
Мата қыртысының суреттері