Бейнелеу өнері пәнінің мұғалімі
Тақырыбы: Пейзаж – табиғатты бейнелеу Шуақты көктем
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды бейнелеу өнері түрлерін жанрларын ажырата білуге, көзге көрініп тұрған нәрсені салуды, нәрсені алыстаған сайын кішірейіп көрсетуді, әрі қатесіз салуға үйрету.
Дамытушылығы: живопись өнерінің пейзаж жанры туралы білімдерін тереңдету.
Тәрбиелігі: айналадағы қоршаған ортаны бейнелеуде ұйымшылдыққа, дербестікке, достыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, акварель, суреттер
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі:
Сабақтың жоспары: баяндау, үйрету, көмектесу.
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй жұмысын тексеру
3. Жаңа сабақ
4. Өзіндік жұмыс
5. Сабақты қорытындылау
6. Сабақтың бағалау
Сабақтың пәнаралық байланысы: дүниетану, ана тілі.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылар мен амандасу
Түгелдеу.
Сынып тазалығын тексеру.
Назарларын сабаққа аудару.
Құрал - жабдықтарын түгелдеу.
2 Үй тапсырмасын тексеру:
Оқушыларға бейнелеу өнері жайлы слайдқа түсіріп, тақтадан көрсету арқылы сұрақтар беріледі.
1.- Бейнелеу өнері дегеніміз не?
Ж. Бейнелеу өнері дегеніміз – айналамыздағы өмір көріністерін, жазықтықта әрі кеңістікте бейнелеу арқылы суреттейтін өнер түрі.
2.- Бейнелеу өнері неше түрге бөлінеді?
Ж(графика, живопись, мүсін, сәндік - қолданбалы өнер, сәулет өнері
3.– Осы өнер түрлерінің қайсысы бояу түрлерін көп қажет етеді?
Ж. Бояу түрлерін живопись өнерінде қолданамыз.
Оқушыларға живопись жанрлары жайлы слайдқа түсі
тақтадан көрсету арқылы сұрақтар беріледі.
Живопись – жазықтық бетінде бояу түрлері арқылы орындалатын көркем шығарма.
Живопись орындалу ерекшелігіне қарай бірнеше жанрға бөлінеді.
Натюрморт дегеніміз - жансыз заттар мен бұйымдарды бейнелеген көркем шығарма.
Портрет дегеніміз - адам келбетін бейнелейтін көркем шығарма.
Тарихи жанр - белгілі бір оқиғалар мен тарихи кезеңдер бейнелеген көркем шығарма.
Батальдық жанр дегеніміз - соғыс оқиғалар мен тарихи кезеңдер көркем шығарма.
Маринистік жанр - теңіз, көл сияқты су әлеміне бейнелейтін көркем шығарма.
Бейнелеу өнері пәнінің мұғалімі: Бердимуратова Бақыткүл Омаркуловна
Пейзаж – табиғатты бейнелеу Шуақты көктем . жүктеу
Визуалды өнер
Көркем еңбекке баулудың теориялық негіздері мен практикумы
Көркем еңбек сабақтарында оқушылардың визуалды өнерде қабілеттерін дамыту
Еңбекке баулу сабақтарында 3-сынып оқушылардың қазақтың зергерлігі өнерін таныстыруда эстетикалық талғандарын қалыптастыру
БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ ОТАНСҮЙГІШТІККЕ ТӘРБИЕЛЕУДІҢ НЕГІЗІ
Бейнелеу өнерін оқытудағы оқушылардың дүниетанымын қалыптастырудың интеграциялық мазмұны
Балаларға бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы
Бейнелеу өнерінің оқу курсы
Білім алушыларды визуалды өнерге үйрету әдістемесі
Әр жас топ балалардың суреттеріндегі ертегі бейнелерін үйрету
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
Қазақ халқының қол өнері.
Қазақстан опера өнерінің негізін салушы сахна жұлдыздары
Сәулет өнері туралы алғашқы түсінік
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру
Қазақтың күйшілік өнері
Атам мектепте шаруашылық меңгерушісі, әжем физика пәнінің мұғалімі
Шәмші аға - қазақ өнеріндегі ұлы тұлға
Қазақ халқының мәдени құндылықтары және өнері
Шара әжем би өнерін