Өзіңе таныс жырауларды ата

Сабақтың тақырыбы: Сыр сүлейі - Нұртуған

Сабақтың мақсаты:
а) Білімділігі: Нұртуған жыраудың өмірі мен шығармашылығы жайлы әңгімелеу, түсіндіру.
б) Тәрбиелігі: Нұртуған жыраудың "Қанеки, тілім, сөйлеші" термесін үйрете отырып, оқушыларды үлкенді сыйлауға, мейірімді, инабатты, білімді, өнерлі азамат болып өсуге тәрбиелеу.
в) Дамытушылығы: Нұртуған жыраудың „Өсиет„ термесін үнтаспадан тыңдата отырып, халқымыздың әдеп - ғұрпын сақтауға, оқушылардың туған жерге, елге деген сүйіспеншілігін арттыру.

Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Аралас сабақ (Топтастыру орындау)
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, үнтаспа
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, тарих, математика
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгелдеу;
Оқушылардың назарын сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау.
1. Жиенбай жырау қай жерде дүниеге келді? қандай тұлға?
2. Тұрмағанбет жырау қай жерде дүниеге келді және қандай термелері бар?
3. Жиенбай жырау қандай тұлға, қай жерде дүниеге келген?
4. Жырау деп кімді айтады, жыршы деп кімді айтады?

ІІІ. Оқушының білімін жан - жақты тексеру.
1."Эпос"сөзінің мағынасын түсіндіріп бер?
2. Терме дегеніміз не?
3. Бұқар жырау қай ханның ақылшысы, кеңесшісі болған?
4. Бұқар жыраудың өсиет термесін орындап бер?
5. Махамбет қандай тұлға? Оның өзіңе таныс күйін ата?
6. Махамбеттің „Мен, мен едім, мен едім„термесін орындап бер?
7. Базар жырау өз термесінде адам бойындағы қандай қасиеттерді салыстырып айтады? Термені есіңе түсір?

ІV Жаңа сабақ Сыр сүлейі - Нұртуған
1) Нұртуған жыраудың өмірі мен шығармашылығы жайлы түсінік беру.
2) Нұртуған жыраудың„Қанеки, тілім, сөйлеші„ термесін үйретіп, орындау.
3) Үнтаспадан терме тыңдау.

V. Жаңа сабақты бекіту.
1) Нұртуған жырау қай жерде дүниеге келген?
2) Нұртуған аталарың кім болған?
3) Нұртуған бұл термесі арқылы жастарды неге шақырады?

VI. Жаңа сабақты меңгергендігін тексеру.
1) Нұртуған атындағы жыраулық мектеп қай жерде ашылған?
2) Жырау дегеніміз кім? Өзіңе таныс жырауларды ата?
3) 4 - ке және 1 - ге саналатын нотаның ұзақтығын айтып бер?
4) Бота Сүлейменова кім?

Жаңа сабақты қорытындылау
1) Топтастыру әдісі бойынша Нұртуған жырау туралы оқушылар - дың ойын білу.
2) Термені үйреніп, орындау.
VІІІ. Үйге тапсырма
Нұртуған жыраудың „Қанеки, тілім, сөйлеші „термесін жаттау
ІХ. Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Жыраулар поэзиясын оқыту
Жыраулар поэзиясының даму жолдары
Әбу насыр Әл-фараби шығыстандық, педагогы, психологы, философы
Жыраулар поэзиясының даму және қалыптасу кезеңдері
М.Мағауин – қазақ әдебиетін зерттеуші
Абайдың эстетикалық тағылымы.Сатиралық лирикасы
Қазақ поэзиясындағы жыраулық дәстүр
ЖЫРАУЛАР ПОЭЗИЯСЫНЫҢ КӨНЕ ТҮРКІ ДӘУІРІНДЕГІ ӘДЕБИЕТПЕН БАЙЛАНЫСЫ ТУРАЛЫ
АҚЫНДАР ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ ШЕШЕНДІК ОРАЛЫМДАР
Әбу Насыр Әл-Фараби шығыстың – педагогы, психологы, философы
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту