Өткен материалды қайталау
Ақтөбе облысы,
Ақтөбе қаласы, Сымбат жеке мектебі
Курмалова Асель Агисовна
Сабақтың тақырыбы: Қайталау – білім анасы.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару.
Білімділік: Оқушылардың білім деңгейін тексеру, алған білімдерін тиянақтау.
Дамытушылық: Оқушылардың ақыл-ойын, ой-өрісін, логикалық ойлауын, есте сақтауын дамыту.
Тәрбиелік: Тапқырлыққа, ізденімпаздыққа, алғырлыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Түрі: Қайталау, пысықтау сабақ.
Әдіс-тәсілдері: Әңгімелеу, сұрақ-жауап, түсіндіру, салыстыру.
Көрнекілігі: Сөзжұмбақ, тірек сигналдары, магнитті тақта, мақал-мәтел.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Өткен материалды қайталау.
1. Оқушылардың 1 – сыныптан үйренген жаттығуларынан бастау.
Қане, түзу тұрайық,
Кесіндіні құрайық.
Сәуле болып созылып,
Нүкте бола қалайық, - деп, мұғалімнің оқушылардан нені сұрап тұрғанын анықтау.
Суреттегі түзу, кесінді, сәуле, нүкте жайында ой тастау.
Түзулер: АД, ВС;
Кесінділер: ОЕ, ОК;
Сәулелер: ОА, ОС, ОВ, ОД;
Нүктелер: О;Е;К;
Осы суреттегі фигураларды талдау, анықтау.
2. Кестені толтыру.
Ұзындығы ...........
Ені...........
Ауданы.........
Жарты приметрі……..
Ауызша есептеу өзіндік жұмыс түрінде беріледі.
3. Тақтаға тірек сигналдары ілінеді, осы арқылы ауызша жұмыс жүргізу.
х+ в = а
х = а - в
а - х = в
х = а - в
х=а+в
х=в+а
а*х=а
х=а:в
а:х=в
х=а:в
х:а=в
х=в*а
Х – тің мәнін тауып, оның артынан мақал шығару.
х=160 ---------------------------490 ----------------------------------90
Ішпеген -----------------------шылым -----------------------------шекпеген
х–40=120 ---------------------х:7=70 -------------------------------х–40=50
жасайды ---------------------жылдар -----------------------------көптеген
х:10=93 -----------------------а*10=400:2 -------------------------12+х=72:2
Мұғалім мағлұмат береді.
Елбасы Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан – 2030 жолдауының І – тармағында салауатты өмір салты бағытында жас жеткіншекті, ХХІ ғасыр азаматтарын, нашақорлық, темекі мен ішімдіктен сақтау;
Спортпен шұғылдануға, дені сау, тәні таза, ақыл-есі дұрыс азамат пен азаматшалар болып өсу үшін спортпен шұғылдану керек екені айтылады.
ІV. Сабақты жан-жақты пысықтау.
Оқулықпен жұмыс.
№2. Есепті оқыту, өздеріне талдату, теңдеу құру, тақтаға шығару.
Хж = 15 т
х+2–3
х+2–3
х+2=13
х=13–2
х=11
11+2=16–3
13=13
Жауабы: 11 жабағы
№ 3. есепті оқыту, талдату, есепке теңдеу құру.
S=300
V1=600км сағ
V2=х км сағ
t ½ =2сағ
х*2+60*2=300
х*+120=300
х*2=300–120
х*2=180
х=180:2
х=90
90*2+60*2=300
Жауабы: V2=90 км сағ
V. Сабақты қорытындылау.
Сөзжұмбақ шешу.
1. Көпбұрыштың қабырғаларының қосындысы.
2. Ұзындықтың, енінің және биіктіктің көбейтіндісі нені табуды сұрайды?
3. Берілген нүктеден бірдей қашықтықта орналасқан нүктелердің жиыны нені айтамыз?
4. Ұзындық пен енінің көбейтіндісі нені табуды сұрайды?
5. Сандар мен амалдардан құрастырылған жазу.
6. Құрамына енетін әріптің мәнін табатын теңдік не деп аталады?
периметр
көлем
шеңбер
аудан
өрнек
теңдеу
Сұрақ – жауап жүргізу. Бүгін демек нелерді үйренген екендігімізді талдап айтып жіберейік.
1. Периметрді табуды. Р = (а+в)*2
2. Көлем табуды V = а*в*с
3. Шеңбер сызуды
4. Аудан табуды S = а*в
5. Өрнек құруды 5 + х
6. Теңдеулер шешуді х*2 =20 30–х=15
VІ. Үйге тапсырма беру, бағалау.
№ 8 есепті шығару
Оқушылардың өздеріне бағалату.
Аралас сабақ және оның бөлімдері
Оқыту нәтижесін тексеру мен бақылауды ұйымдастыру формалары және тексеру мен бақылаудың басқа да әдіс, тәсілдері
Қазақ тілі сабағының түрлері
Тарих пәнін мектептерде оқыту
Қазақстан тарихын оқытуды ұйымдастырудың сабақтан басқа формалары
Сабақ оқытудың негізгі формалары
Мектепте тарихты оқыту әдiстемесi. ТАРИХТЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДIСТЕРI, ТӘСIЛДЕРI МЕН ҚҰРАЛДАРЫ
Қазақ тілі сабағы
Қазақ тілінен ұйымдастырылатын оқу жұмыстары. Оның түрлері
Сабақтың түрлері және оның дидактикалық құрылымы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
ҚТС жалпы номерлік сыйымдылығы және минималды материалды шығынға сай РАТС-тың оптималды сыйымдылығы таңдалын
Кәсіпорында тауарлық-материалдық қорлар есебінің ұйымдастырылуы
Материалдық запастар
Материалдық емес активтер есебі туралы
Тауарлы-материалдық қорлар есебі
Материалдық емес активтер есебі.
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Қазақта елін, жерін жанқиярлықпен қорғап өткен батыр ұлдары мен батыр қыздары жетерлік