Оқушылардың массив тақырыбы бойынша теорияда алған білімдерін практикада қолдана білуге үйрету

Сабақтың тақырыбы: Практикалық сабақ
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың массив тақырыбы бойынша теорияда алған білімдерін практикада қолдана білуге үйрету;
2. Тақырып бойынша білімдерін дамыту, операторлар қызметін ажырата білуді, оқушылардың ақпараттық мәдинетін арттыру, сөйлеу тілін, шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды жүйелілікке, жауапкершілікке, іскерлікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдістері: Ізденіс, проблемалық, зерттеушілік
Көрнекiлiк: Таратпа материалдар, деңгейлік тапсырмалар, дербес компьютер.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: Практикалық сабақ

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Ой шақыру - фронтальді тренинг
I деңгей
1. Массивтер деп нені айтамыз, қандай түрлері бар?
2. Паскаль тілінде массивтер қалай сипатталады, олардың құрамы қандай?
3. Массивтердің элементтері мен индекстерінің типтері қандай болуы мүмкін?
II деңгей
Семантикалық картаны толтырыңыз:
1. Кесте сызықты деп аталады, егер_____ _____ ______ ____
2. _____, _____, ______ күрделі типтер болады.
3. 5 элементтен тұратын А массивін сипатта:____ ____ ____ ____ _____

ІІІ. Сабақтың дайындық кезеңі - сиқырлы сандар
(ұяшықтардағы сұрақтарға жауап беру)
1 – санына: а1:=‘мектеп’ дегендегі а1 шамасының типі қандай?
2 санына: for k=1 to 4 do y:=sqr(k); циклінің мәні?
3 санына: x=9; if x 2 then z:=x else x:=sqrt(x) есепте.

IV. Сабақтың негізгі кезеңі - практикалық жұмыс
1 - есеп. Нақты элементтерден тұратын сызықты жиым ( а, а,..., а ) берілген. Осы жиымның ең кіші элементін және оның индексін табатын программа жаз.
Program MIN1;
Const n1=20;
Type mas=array[1.. n1] of real;
Var a: mas;
m: real;
n, i, k: integer;
Begin
Write(‘элементтер саны n - ді (n≤20) енгізіндер: ’);
Readln(n);
Write(‘1 - элемент=’); readln(a[1]);
M:=a[1]; i:=1;
For k:=2 to n do
Begin
Write(k, ’ - элемент=‘);
Readln(a[k]);
If a[k]



Ұқсас жұмыстар

Информатиканы оқыту әдістемесі
Педагогикадағы оқыту процесі және принциптері
Оқыту процесінде әдістер туралы түсінік
Білім алушылардың эксперименттік жұмысындағы проблемалық оқыту технологиясы
Компьютер көмегімен есеп шығару технологиясын оқушылардың математикалық білім сапасын жақсартуда пайдалану
Тәсіл - оқыту әдісінің элементі
Оқыту технологияларын сабақта пайдалану тиімділігі
Экология есептерін компьютерлік модельдеу
ИНФОРМАТИКАНЫ ОРТА МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Молекулалык физика пәні
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау