Үстелді сана

Сабақ тақырыбы: Пиктограмма
1 - сынып
Оқу мақсаты: 1. 5. 2. 5. Деректерді жинау, кестелерді, пиктограммаларды күнделікті материалдың көмегімен жүйелеу, жасап бітіру.
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар: Тақырыпты түсініп, тыңдап, сұрақтар арқылы талқылайды.
Алған білімді қолдана алады.
Ресурстар: Сөйлеу қабырғасы пиктограммалар, парақтара 4, желім, смайликтер, текше, көкөніс - жемістер, сүт өнім жиынтығы.
Тірек сөздер: Пиктограмма - pictograph
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды пиктограмма ұғымымен таныстыру, мәлімет жинау дағдысын қалыптастыру, мәліметтерді пиктограмма көмегі арқылы дәлелдеуге үйрету.
Жетістік критерийлері: Мәліметтерді жинақтап, пиктограмма құра біледі. Пиктограмма көмегімен мәліметтерді дәлелдей алады.
АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта.
Алдыңғы білім: Қаншаға қымбат, қаншаға арзан Салыстыру. Заттарға ақша төле.

Сабақтың басы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
КӨҢІЛДІ ӘУЕН
Зеңгір көктем,
Нұрын төккен.
Ортақ біздің күніміз.
Жайдары өскен,
Жайнап өскен,
Біз өмірдің гүліміз.
Топқа бөлу.
Гүлдерді таңдау арқылы 5 топқа бөлінеді

Сабақтың ортасы
Қызығушылығын ояту
Сөйлеу қабырғасы әр топ жемістер, көкөністер, сүт өнімдері табады.
Санайды, салыстыру, теңдік теңсіздік құрады, топтастырады.
Жуан және жіңішке әдісі. Ой тұжырым. (иә), (жоқ)
Қазіргі замандағы пиктограммалар жол белгілері, картадағы шартты белгілер. Ауарайының шартты белгілері.

Мағынаны тану
(Қандай жеміс ұнайды?) сауалнама жүргізу.
Неше оқушы алманы жақсы көреді?
Неше оқушы алмұртты жақсы көреді?
Неше оқушы апельсин жақсы көреді?
Неше оқушы бананды жақсы көреді?
Т. Пиктограмма құрады.
Үстелді сана.

Сергіту сәті
Орнымыздан тұрамыз,
Алақанды соғамыз.
Бір отырып, бір тұрып,
Билеп, билеп, аламыз.

Сабақтың аяқталуы
Қызықты тапсырма:
Еркін микрофон стратегиясы
Сен қандай шырынды жақсы көресің? атты сауалнама, суретке қарап, сұраққа жауап беру.

(ҚБ) Дискриптор
Таңғы ас. Кестені толтыра алады.
Ауа райын бақылау. Кесте құрастырады.
Сана. Сызықпен қос. Мәліметті жинақтай алады.
Мысалды шығар. мысалды шығарады.
Теңестір. Теңестіреді.

Алматы облысы, Іле ауданы,
Боалдай кенті, №39 гимназия
Бастауыш пән мұғалімі
Зекешова Кабира Кайнешовна

Пиктограмма. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Балаларда санау әрекетін дамыту туралы
Мектеп жасына дейінгі балаларға еңбек тәрбиесін үйретудің мәні
Агрессия конфликттің алдын алу
Қазіргі заманғы қоғамдағы дәстүрлі құндылықтардың рөлі туралы
Күміс үйлену сценарийі
Тағамдарды безендіру
Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғат бұрышының ғажайып құбылыстарымен таныстыру
Қазіргі заманғы қоғамдағы дәстүрлі құндылықтардың рөлі туралы
Қыста қардан тазартуға үйрету
Мейрамхана келушілеріне қызмет көрсету
ЭТНОДЕФОРМАЦИЯ ЖӘНЕ ҮЛТТЫҚ ОЙ-САНАПРОБЛЕМАСЫ
Қоғамдық сананың басқа формалары
Кітап жиған қазақтың жиһазы Абайсыз болмас, Абайы болмаса ол қазақ емес, жалпы ондайды саналы адам деу қиын
Тәуелсіздік - ұлттық тіліміздің, дәстүрдің, салт - сананың мызғымас күші, алтын діңгегі деп білемін
Менің алтын қайырымды жан құрбым Тілеубектегі Анарбекқызы Жүсіпнемересі Гүлсананың бойындағы ең бір ерекше ұнайтын қасиеті - оның ақкөңілділігі мен асқан мейірімділігі
Сіңірді ата салтты санасына, Алаштан ата салты қалған мұра
Тұмарымды бер сана
Ұстаздық ету - әлемдегі мамандықтың анасы, Ұстазынан білім алып адамзаттың оянады санасы
Рухани сананың рухының төмендігі
Ұлттық сана, ұлттық тәрбие